Hegel's vennetråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • 2reda

    Medlem
    Ble medlem
    01.01.2010
    Innlegg
    5
    Antall liker
    0
    Hegel!!!

    Gimsegutten skrev:
    2reda skrev:
    Har avtalt med HI-FI Klubben om en lyttetest på bl.a CM9 i morgen. Tar med meg Hegel'n, så får jeg se, eller rettere sagt høre hva det blir til. PSB Synchrony Two (Den glemte juvel :) har vel en bedre bass enn CM9 etter hva jeg har lest. Er det noen forhandlere av PSB i Trondheim da?
    Tror ikke det er noen i Trondheim som har PSB desverre. Jeg bestilte fra Interconnect og fikk fraktkostnadene inkludert i prisen. Om du skulle ønske å høre dem, så er du velkommen til Melhus en kveld det måtte passe.
    Takker for invitasjonen! Vi snakkes nærmere om tidspunk :)
     

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.220
    Antall liker
    4.838
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.980
    Antall liker
    1.218
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Hegel!!!

    Ble eier av en ny Hegel HD10 DAC i går, og allerede kan jeg si WOW! Dette lover godt :D
     

    tottla

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.10.2006
    Innlegg
    80
    Antall liker
    2
    Hegel!!!

    2reda skrev:
    Gimsegutten skrev:
    2reda skrev:
    Har avtalt med HI-FI Klubben om en lyttetest på bl.a CM9 i morgen. Tar med meg Hegel'n, så får jeg se, eller rettere sagt høre hva det blir til. PSB Synchrony Two (Den glemte juvel :) har vel en bedre bass enn CM9 etter hva jeg har lest. Er det noen forhandlere av PSB i Trondheim da?
    Tror ikke det er noen i Trondheim som har PSB desverre. Jeg bestilte fra Interconnect og fikk fraktkostnadene inkludert i prisen. Om du skulle ønske å høre dem, så er du velkommen til Melhus en kveld det måtte passe.

    Har du kjøpt høyttalere ennå? Så du har vurdert Proac... Har selv hatt D25 og kan varmt anbefale disse!!
    Takker for invitasjonen! Vi snakkes nærmere om tidspunk :)
     

    HHH

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.11.2009
    Innlegg
    212
    Antall liker
    2
    Hegel!!!

    2reda skrev:
    Har også blitt en forhåpentligvis, lykkelig eier av en Hegel H200. Skal nå kjøpe høytalere , og da tenkte jeg å spørre om noe som ingen andre har spurt om tidligere; Hva skal jeg velge? ::)
    Er det noen merker som absolutt er å foretrekke, og er det andre man bør styre unna? Noen nevnte for meg at B&W låter flatt og kjedelig med H200. Og spesielt B&W's CM9, den ville bli nesten plagsom i toppen. Er klar over at det er mine ører som i dette tilfelle betyr noe, men tenkte kanskje det var noen "uskrevne" lover der ute som gjorde søket mitt enklere. På forhånd takk!
    Nå har du jo hatt H200 en stund, er du lykkelig? Og hva slags høyttalere ble det?
    Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med H200 og JBL LS80, men det kommer jo veldig an på hva slags lyd du liker.....
     

    sydspissen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.10.2009
    Innlegg
    171
    Antall liker
    2
    Hegel!!!

    Noen som kan anbefale meg den ( Hegel H70 ) til Sonus Faber Minima Amator ?
    ...nå som båtsesongen er i gang, så er det alt jeg har råd til.... ;D
     

    Othmas

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.10.2005
    Innlegg
    551
    Antall liker
    169
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Hegel!!!

    sydspissen skrev:
    Noen som kan anbefale meg den ( Hegel H70 ) til Sonus Faber Minima Amator ?
    ...nå som båtsesongen er i gang, så er det alt jeg har råd til.... ;D
    Jeg ble også anbefalt Hegel til SF,men hos meg ble det ikke helt match.Må nok opp på delt forsterkerløsning (ifra Hegel) i mine ører før symbiosen kommer fram. Men for all del,prøv selv da dette er MYE forsterker for pengene.

    mvh
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Hegel!!!

    Må vel melde meg inn her nå. Har hatt Hegel H200 og HD10 i 6mnd nå.

    Kjøpte settet som en midlertidig forsterker til AP Scorpio II, men gjør nå jobben som stueannlegg sammen med SA Ranger. Er god match hvor kraften til Hegelen virkelig får ristet liv i de små SA'ene. :)

    Geir Arne
     

    nudiebear

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.07.2008
    Innlegg
    53
    Antall liker
    1
    Hegel!!!

    ganilsen skrev:
    Må vel melde meg inn her nå. Har hatt Hegel H200 og HD10 i 6mnd nå.

    Kjøpte settet som en midlertidig forsterker til AP Scorpio II, men gjør nå jobben som stueannlegg sammen med SA Ranger. Er god match hvor kraften til Hegelen virkelig får ristet liv i de små SA'ene. :)

    Geir Arne
    Innmelding med en HD10 og en H200 som fortsatt venter på leveranse fra soundgarden :). Synes det er en glimrende måte å forbedre lyden fra alle kildene mine med å kjøre en "ekstra" DAC som samlingspunkt. Det at det ikke er fjernkontroll til den er egentlig bare kjekt for å få beveget seg litt.

    Jeg quoted deg for å takke for tips om SA Ranger. Skal jo garantert innom soundgarden for å se hvilke høyttalerpar som hegel komboen passer bra sammen med. Har i hvert fall sett at den er koblet opp med SA Mantra på min lokale lydhave. Blir noen gode timer det. Skal få en runde med Ranger (Master) også tenker jeg.
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Hegel!!!

    Får håpe du blir fornøyd med kombo'en du har bestillt. Fin kombo. :)

    Men et spm ang dac'en. Når jeg kobler coax fra min canal digital decoder får jeg ikke noe lyd? Noe som har fått dette til å virke?

    Geir Arne
     

    Stereofix

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.07.2005
    Innlegg
    625
    Antall liker
    532
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    1
    Hegel!!!

    ganilsen skrev:
    Får håpe du blir fornøyd med kombo'en du har bestillt. Fin kombo. :)

    Men et spm ang dac'en. Når jeg kobler coax fra min canal digital decoder får jeg ikke noe lyd? Noe som har fått dette til å virke?

    Geir Arne
    decodern har en instilling der du velger mellom multikanal, eller stereo! ..dacen takle nokk ikke mulikanal.
     
    H

    Heah55

    Gjest
    Hegel!!!

    Hørte på en Soungarden forretning at Hegel skal komme med en ny pre amp innen kort tid. Den skal etter sigende bli ganske kompromissløs, og i høy prisklasse.

    Denne skal jeg iallefall teste ut i mitt anlegg om jeg får låne en 8)

    Kanskje Bent Holter kunne fortelle litt om denne?!
     

    wizard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.04.2002
    Innlegg
    3.733
    Antall liker
    3.337
    Hegel!!!

    Heah55 skrev:
    Hørte på en Soungarden forretning at Hegel skal komme med en ny pre amp innen kort tid. Den skal etter sigende bli ganske kompromissløs, og i høy prisklasse.

    Denne skal jeg iallefall teste ut i mitt anlegg om jeg får låne en 8)

    Kanskje Bent Holter kunne fortelle litt om denne?!
    Dette blir P30, det kommer også en ny effekt forsterker H30.

    Prisene blir ca 40000 og 80000.
     

    Fluefiskeren

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.11.2004
    Innlegg
    1.101
    Antall liker
    962
    Sted
    Kristiansand
    Hegel!!!

    Har vært støttemedlem i denne klubben i flere år, da jeg kjøpte CDP2A i 2006, H200 i 2007 og byttet ut CDP2A'en med en CDP4A MKII nå i år. Er meget godt fornøyd med disse produktene. Krefter, dynamikk og klar og fin lyd. Fikk for øvrig Dynaudio Focus 140 i hus i dag, noe som er en svært god kombinasjon med Hegel. Er man i markedet for nye høyttalere til sitt Hegel-anlegg anbefaler jeg å teste ut denne. Spilte tidligere på Patos Lyric 402 MKIII. Dette var også en god kombinasjon, men Focusen er ganske mye bedre på de fleste parametre enn Lyric'en. Hadde store planer om å anskaffe Harbeth Compact 7ES-3, etter en skjellsettende demo hos Maxwell HIFI, men budsjettet strakk dessverre ikke til i denne omgang (Fikk en meget god deal på Focusene). Harbeth må da også være en glimrende kombinasjon med Hegel? Noen som har prøvd?
     

    BanjoArrne

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    1.433
    Antall liker
    30
    Hegel!!!

    Melder meg inn som glad Hegel-venn. :)

    Ble en Hegel H1 SE på meg likevel.Prøvde den i fjor men da ble det ikke og den forsvant,siden det kun er laget 50 av den.Den overasket meg stort med sin hardtslående og friske gjengivelse med en gang igjen.I tillegg fikk jeg kjørt den med XLR nå,og det var intet mindre enn en åpenbaring i forhold til RCA.Balansert har virkelig noe for seg.


    [attach#]


    Denne er Engasjerende,dynamisk,rytmisk,oppløst,kontrollert med mer.For en musikkbombe!Alt jeg spiller høres bra ut.Storfornøyd,rett og slett! :)
     

    Vedlegg

    Silversurfer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.03.2004
    Innlegg
    413
    Antall liker
    7
    Torget vurderinger
    1
    Hegel!!!

    Enig med BanjoArrne , Hegel H1 Mk 4 er den forsterkeren jeg har hatt lengst (av mange både dyrere og billigere..) , spiller utrolig bra, Squeezebox-Cambridge DACMagic-H1 (XLR) ...
    anbefales på det varmeste! Spørsmålet er om jeg bør teste Hegel Dac`en :)
     

    BanjoArrne

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    1.433
    Antall liker
    30
    Hegel!!!

    Og H1 slutter ikke imponere!!! :D

    Jeg la denne i skuffa:



    http://www.amazon.com/gp/recsradio/radio/B00004WZOL/ref=pd_krex_listen_dp_img?ie=UTF8&refTagSuffix=dp_img


    Startet litt rolig egentlig med moderat nivå og det var jo kjempemessig å høre på,men jeg kjente jeg ble engasjert av musikken som var så sommerlig,festfylt og bekymringsløs,så på spor 5-"Baila Me" bestemte jeg meg for å skru opp til klokka halv ti....og der!!! :) ??? :eek: :D ;D ;D :'( ;D :D ;D [attach#] ....

    ...Her tok det av helt!!Jeg klarte faktsisk nesten ikke slutte å hverken le/juble(så tårene trillet) eller bevege meg til rytmene så lenge denne skiva var i gang!!!Eureka!!!

    For en energi-innsprøytning denne forsterkeren er!!! :D :D :D

    Hegel var virkelig verd et andre forsøk!!
     

    Vedlegg

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Hegel!!!

    Får vel søke om prøvemedlemskap her jeg også. Har en Hegel H200 på vei i posten. Denne skal prøvespille sammen med en Logitech Transporter som kilde og Proac Response 1SC høyttaler + 2 stk Martin Logan Dynamo Sub'er. Et enkelt lite anlegg. (Hegel'en forventes å erstatte en Lyndorf SDA2175 effektforsterker (Transporter benyttet som preamp).)

    Ett av de "gode" argumentene for å prøve ut H200 er at den har prosessoringang som forenkler kombiniasjonen med fremtidig hjemmekinoløsning.
    Satser selvsagt på at det generelt blir en ok oppgradering fra SDA2175 til H200 også! :)
     

    BanjoArrne

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    1.433
    Antall liker
    30
    Hegel!!!

    Er vel her bare på prøve selv enda,da jeg er så fersk Hegel-eier at jeg fremdeles har bakepapir på rumpa,men velkommen skal du være,Terka. :)

    Man må jo bare prøve seg frem skal man finne ut hva som passer.Når man i tillegg vet hva man leter etter er det desto mer verd å foreta slike utprøvinger slik du nå gjør da man kan sette mer ord på hva som ikke passet,hva som rett og slett ikke holdt mål og hva som var bra med diverse komponenter.Om man bytter høyttalere senere engang kan man kanskje komme på en forsterker som ikke passet tidligere som på ny blir aktuell med de nye høyttalerne.Kjekk erfaring å ha i baklomma.


    Skriv gjerne litt om dine erfaringer med H200 etter hvert.


    Lykke til.Håper du blir fornøyd.Om ikke,kjør på videre. :)
     

    Nemomann

    Medlem
    Ble medlem
    07.09.2009
    Innlegg
    46
    Antall liker
    1
    Hegel!!!

    Ser at mange er fornøgd med Hegel...har no en P 10 innkobla mot Nemo , og gamle JBL ht, Abrahamsen cd..og det låter veldig bra...dynamikk og oppløst lyd og samtidig begagelig lyd.... :)
     

    BanjoArrne

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    1.433
    Antall liker
    30
    Hegel!!!

    Alene-hjemme-kveld er jaggu morro! :)

    Her spares ikke på kruttet.For en forsterker! :D
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.913
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Hegel!!!

    KentOve skrev:
    Heah55 skrev:
    Hørte på en Soungarden forretning at Hegel skal komme med en ny pre amp innen kort tid. Den skal etter sigende bli ganske kompromissløs, og i høy prisklasse.

    Denne skal jeg iallefall teste ut i mitt anlegg om jeg får låne en 8)

    Kanskje Bent Holter kunne fortelle litt om denne?!
    http://www.lydogbilde.no/1400-w-hegel-h30.4783062-45378.html
    Her finner man et bilde av baksiden: http://www.avguide.com/article/hegel-previews-1400-watt-monoblock-h30-power-amp-munich-2010
     

    dionysus

    Medlem
    Ble medlem
    10.08.2010
    Innlegg
    11
    Antall liker
    0
    Hegel!!!

    Ja, da er jeg blitt den lykkelige eier av en Hegel H100 i lekker sølv ;D. Kjøpte en brukt demomodell fra Soundgarden (1 1/2 år gammel) i Oslo sentrum. Den har noen små riper her og der, men det går greit. Den var i hus i går og virket helt super etter at den ble varm, Spotify, foobar2000 (FLAC) og XBMC har aldri hørtes bedre ut i min lille stue. Men så til problemet. Da jeg våknet opp i morges lagde forsterkeren, altså selve forsterkeren ikke høytalerene, en merkelig summelyd (electric hum) som alternerer fra borte til svak i jevne intervaller. Bør jeg sende den tilbake og kreve pengene igjen?

    PS. Lyden er tilstede uavhengig om forsterkeren er koblet til jordet stikkontakt eller ikke.

    Oppdatering: Mens jeg skriver dette har jeg vært borte ved forsterkeren og lyttet, og summingen er borte. Dette etter at den har stått og spilt i 30 minutter. Lyden ser altså ut til å materialisere seg etter at forsterkeren har stått på lenge (en hel natt) uten at noen musikk har blitt spilt. Andre med slike erfaringer?
     

    BanjoArrne

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    1.433
    Antall liker
    30
    Hegel!!!

    Har ikke helt samme forsterker så jeg vet ikke om jeg er den rette til å sette meg inn i det problemet eller si jeg har opplevd noe lignende.
    Eier en Hegel H1 SE,denne står på hele tiden,da den,som jeg er veldig glad for,kunn blir nydelig lunken og ikke spesielt varm i det hele tatt.Har aldri opplevd annet enn at lyden er suveren av å stå på over lengre tid og at den alltid er klar til å lever sitt beste.Det er i allefall min opplevelse av gjengivelsen.Ingen ulyder her.

    Du kan sikkert få reparert den om det er noe galt.Du har jo garanti.

    PS!
    Skål for Hegel og dynamikken!Hver dag er en fest med H1 SE i oppsettet. :D
     

    Nemomann

    Medlem
    Ble medlem
    07.09.2009
    Innlegg
    46
    Antall liker
    1
    Hegel!!!

    f.eks 2x1200w...er vel for mykje Møllers tran kanskje...
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Hegel!!!

    Nemomann skrev:
    f.eks 2x1200w...er vel for mykje Møllers tran kanskje...
    Det er nok de som mener at en aldrig kan få for mye "Møllers Tran" Nemo...
    det har heller med fornuftig bruk/riktig inntak å gjøre ;D
     

    wivel

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    12.04.2006
    Innlegg
    50
    Antall liker
    0
    Sted
    Oslo
    Hegel!!!

    Er det noen som har lyttet til de nye beistene fra Hegel?

    /Tor
     

    Vicarious

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.09.2010
    Innlegg
    353
    Antall liker
    321
    Sted
    South of heaven
    Var innom en tur forrige uke og hørte såvidt på dem. De sto da til innspilling slik jeg forsto det. Hadde litt for dårlig tid så jeg har ikke noe skikkelig grunnlag for uttalelse. Men de så definitvt meget heftige ut!!
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Hegel P4A

    Da har eg fått forforsterkeren i hus :)

    Hørt litt på den nå, eit par kvelder.
    Første som slo meg da eg slo den på første gangen, mørkt lydbilde...men kanskje ikke nei.. mørkere bakgrunn pga renere lyd og f.eks på en live konsert, hører enn mye legre bakover i salen, ganske langt faktisk.
    Detaljene kommer bedre frem og den skjuler ikke noe.
    Dynamikk og kraft er meget bra, f.eks mye bedre enn den Rotel pre eg hadde før. Dybassen er dyp og med bra skyv og kraft i. Det var som å få en sub i hus.
    Forsatt savn på nok trøkket i brystet, men det får eg nok ikke med høyttalerne eg har, må nok opp i palledium eller noken med større og evnt flere elementer i. Men trøkket i mellombassen vart bedre uten tvil.
    Diskanten var eg mest spent på/redd for. Alltid hørt Hegel kunne vere lyst og skarp. Men dette var ikke noe skarpt eller lyst og spinkelt over nei. Meget bra!
    Mellomtonen er og meget bra.
    Alt i alt er dette en forforsterker som kan forsvare prisen sin som ny tror eg.

    Ikke fått testet balanser enda, brukte spotify med ekstern lydkort og chord signalkabel RCA mellom pre og forsterker __________________
     

    Vedlegg

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    272
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Hegel P4A

    lovemusikk skrev:
    .. Alltid hørt Hegel kunne vere lyst og skarp. Men dette var ikke noe skarpt eller lyst og spinkelt over nei. Meget bra!..
    Det er akkurat det; noen få misledede "profeter" har forkynt hvor lys og skarp Hegel er på HFS i mange år. Det er selvsagt bare tull, og er helt feil. Og vitner kun om at de ikke kjenner produktenes egentlige potensiale.

    Hegel hadde en eller to integrerte forsterkere for en evighet siden som kunne helle i retning mot for tørr og direkte dersom de var feil parret med kilde og høyttalere, og som kjent så eies evig kun et dårlig rykte.

    De samme forkynnerne har dermed fortalt opp og i mente i en drøss tråder på HFS og AV-forum at alt Hegel er lyst og skarpt; sikkert i tro om at de hadde rett forsåvidt; men der ser man hvor mye urett man kan gjøre mot en super produsent ved å holde på slik. Sannheten er jo heller mer i retning av at Hegel og Bent Holter har hatt en lang rekke suverene apparater for salg, herunder deres glimrende cd-spillere også; som låt alt annet enn lyst og skarpt, heller virkelig rikt og naturlig, og suverent gode til prisen.

    Jo, man skal være varsom med å høre på "forkynnere av sannheten" like mye i hifi som i alle andre sammenhenger i livet; og det som står "på nett" er ikke sant bare fordi det står der. Du gjorde visst et klokt valg i å høre for deg selv, og fikk et riktig inntrykk av hvordan dette apparatet låter hos deg. Grattis!
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Hegel P4A

    Vidar P skrev:
    lovemusikk skrev:
    .. Alltid hørt Hegel kunne vere lyst og skarp. Men dette var ikke noe skarpt eller lyst og spinkelt over nei. Meget bra!..
    Det er akkurat det; noen få misledede "profeter" har forkynt hvor lys og skarp Hegel er på HFS i mange år. Det er selvsagt bare tull, og er helt feil. Og vitner kun om at de ikke kjenner produktenes egentlige potensiale.

    Hegel hadde en eller to integrerte forsterkere for en evighet siden som kunne helle i retning mot for tørr og direkte dersom de var feil parret med kilde og høyttalere, og som kjent så eies evig kun et dårlig rykte.

    De samme forkynnerne har dermed fortalt opp og i mente i en drøss tråder på HFS og AV-forum at alt Hegel er lyst og skarpt; sikkert i tro om at de hadde rett forsåvidt; men der ser man hvor mye urett man kan gjøre mot en super produsent ved å holde på slik. Sannheten er jo heller mer i retning av at Hegel og Bent Holter har hatt en lang rekke suverene apparater for salg, herunder deres glimrende cd-spillere også; som låt alt annet enn lyst og skarpt, heller virkelig rikt og naturlig, og suverent gode til prisen.

    Jo, man skal være varsom med å høre på "forkynnere av sannheten" like mye i hifi som i alle andre sammenhenger i livet; og det som står "på nett" er ikke sant bare fordi det står der. Du gjorde visst et klokt valg i å høre for deg selv, og fikk et riktig inntrykk av hvordan dette apparatet låter hos deg. Grattis!
    Takk Takk :)
    Så og at Rognlien skrev i var det 2005? At før testen av hegel, så skrev han at rykta var lys og tynn.
    Men han skrev under testen at dette ikke stemte og måtte isåfall ha vert på noe eldre modeller.
    Han skrev til slutt at forsterkersettet var bedre enn hans egen Krell.

    ja, nei en må høre selv ja. Hørt litt på hegel på soundgaarden i Bergen koblet opp mot Dynaudio.
    Det var greit nok, eller bra, men var for sterilt kan en vel sei.
    På Vienna ivertfall låter det bra. Med den naturlige varmen i musikken og rommet som var mangelful på dynaudio hos Soundgaarden.
    Også mye mer kraftfullt og mektig.
    På nrk1 i kveld under dirigentkonkurransen, håpte eg på Petter sku vinne.
    Men da ho møredama dirigerte hørte eg forskjell på orkesteret, ved at dei spilte mye bedre enn da Petter dirigerte.
    Det var og oppvisning på hegel, vart imponert i ettertid. For under fremføringen var eg berre opptatt av musikken med litt gåsehud.. gud som eg har savnet gåsehudfaktoren :)
     

    BanjoArrne

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    1.433
    Antall liker
    30
    Gratulerer som fornøyd Hegel-eier, Lovemusikk.

    Kos deg. :)
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.913
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn