|
Kanskje du kan finne noe på dx.com , dealextream, som er noe billigere, men da er leveringen om en mnd eller toJa jeg så at det var riktig. Hadde et håp om å finne de langt billigere, men det er gjerne ikke mulig.
Vil det ha noe påvirkning for å vise 3D og full HD ved å bruke en slik? Ser enkelte nevner spesifikt at de støtter 3D.
Har bestilt masse fra dx og har aldri hatt problemer med lang leveringstid. Er som oftest på plass etter 7-14 dager.
Denne ser jo bra ut, men er jo ingen brukererfaringer så litt risikabelt å kjøpe da. Jeg er heller ikke spesielt glad i å kjøpe ting derfra som skal være tilkoblet strømnettet.
4K HDMI Splitter 1x2 Distributes 1 HDMI Source to 2 HDMI Displays Converter - Black (EU Plug) - Free Shipping - DealExtreme
Ble bestilt 27/12 og kom i dag. Fungerer perfekt!Har bestilt masse fra dx og har aldri hatt problemer med lang leveringstid. Er som oftest på plass etter 7-14 dager.
Denne ser jo bra ut, men er jo ingen brukererfaringer så litt risikabelt å kjøpe da. Jeg er heller ikke spesielt glad i å kjøpe ting derfra som skal være tilkoblet strømnettet.
4K HDMI Splitter 1x2 Distributes 1 HDMI Source to 2 HDMI Displays Converter - Black (EU Plug) - Free Shipping - DealExtreme
Jeg har bestilt en slik en for litt siden.
Det var på papiret den beste jeg kunne finne til en billig penge, men det gjenstår å se om den holder hva den lover.
Har kjøpt slike på Ebay for under 100kr med frakt. Disse var uten 3D og 4K skrift på boksen. Mulig att denne er oppgradert. Fungerer helt topp.Ble bestilt 27/12 og kom i dag. Fungerer perfekt!Har bestilt masse fra dx og har aldri hatt problemer med lang leveringstid. Er som oftest på plass etter 7-14 dager.
Jeg har bestilt en slik en for litt siden.
Det var på papiret den beste jeg kunne finne til en billig penge, men det gjenstår å se om den holder hva den lover.