HDMI splitter til normal pris?

kreps79

Hi-Fi interessert
Ble medlem
11.07.2015
Antall liker
6
Har bare en HDMI utgang på reciveren, men ønsker likt signal ut til både tv og projektor så jeg slipper å bytte om.

Noen som vet om en rimelig splitter som fungerer bra?

kreps79

Hi-Fi interessert
Ble medlem
11.07.2015
Antall liker
6
Takk for tips.

Jeg vil ikke ha noe med fjernkontroll. Jeg vil heller ikke ha flere innganger, men flere utganger, så den siste der er ikke hva jeg trenger.

habicht

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.04.2005
Antall liker
3.754
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Den TT linker til har det du etterspør, 2 utganger.
Jeg bruker en slik nettopp til skjerm og prosjektor og man må ikke bruke fjernkontrollen.

Det er ikke lett å finne slike med 2 ut, ikke til ok pris.

Habicht

kreps79

Hi-Fi interessert
Ble medlem
11.07.2015
Antall liker
6
Ja jeg så at det var riktig. Hadde et håp om å finne de langt billigere, men det er gjerne ikke mulig.

Vil det ha noe påvirkning for å vise 3D og full HD ved å bruke en slik? Ser enkelte nevner spesifikt at de støtter 3D.

T

TT.

Gjest
Ja jeg så at det var riktig. Hadde et håp om å finne de langt billigere, men det er gjerne ikke mulig.

Vil det ha noe påvirkning for å vise 3D og full HD ved å bruke en slik? Ser enkelte nevner spesifikt at de støtter 3D.
Kanskje du kan finne noe på dx.com , dealextream, som er noe billigere, men da er leveringen om en mnd eller to

kreps79

Hi-Fi interessert
Ble medlem
11.07.2015
Antall liker
6
Har bestilt masse fra dx og har aldri hatt problemer med lang leveringstid. Er som oftest på plass etter 7-14 dager.

Denne ser jo bra ut, men er jo ingen brukererfaringer så litt risikabelt å kjøpe da. Jeg er heller ikke spesielt glad i å kjøpe ting derfra som skal være tilkoblet strømnettet.

4K HDMI Splitter 1x2 Distributes 1 HDMI Source to 2 HDMI Displays Converter - Black (EU Plug) - Free Shipping - DealExtreme

Ellers synes jeg denne fra 123elektronikk virker bra når jeg leser om den, men har ingen erfaring med hverken butikk eller produkt, så blir automatisk skeptisk her også.

https://www.123elektronikk.no/hdmi-splitter/hdmi-splitter-2-out-full-hd-3d-4k.asp

T

TT.

Gjest
Whatever. Skal man kjipe på femhundrelappen, da kan man forvente sekunda vare!

kreps79

Hi-Fi interessert
Ble medlem
11.07.2015
Antall liker
6
Tja, når 500 lappen kommer på toppen av ny projektor + lerret og nytt 5.1 anlegg så er det lov å lete etter gode produkter til lavest mulig pris :)

DagS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.07.2004
Antall liker
562
Sted
Karlstad, Sverige
Torget vurderinger
8
Har bestilt masse fra dx og har aldri hatt problemer med lang leveringstid. Er som oftest på plass etter 7-14 dager.

Denne ser jo bra ut, men er jo ingen brukererfaringer så litt risikabelt å kjøpe da. Jeg er heller ikke spesielt glad i å kjøpe ting derfra som skal være tilkoblet strømnettet.

4K HDMI Splitter 1x2 Distributes 1 HDMI Source to 2 HDMI Displays Converter - Black (EU Plug) - Free Shipping - DealExtreme

Jeg har bestilt en slik en for litt siden.
Det var på papiret den beste jeg kunne finne til en billig penge, men det gjenstår å se om den holder hva den lover.

DagS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.07.2004
Antall liker
562
Sted
Karlstad, Sverige
Torget vurderinger
8

Det var på papiret den beste jeg kunne finne til en billig penge, men det gjenstår å se om den holder hva den lover.
Ble bestilt 27/12 og kom i dag. Fungerer perfekt!

kreps79

Hi-Fi interessert
Ble medlem
11.07.2015
Antall liker
6
Høres bra ut.

Gir den bilde på begge utgangene samtidig?

1080P eller 4K du har testet? 3D? Bluray?

DagS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.07.2004
Antall liker
562
Sted
Karlstad, Sverige
Torget vurderinger
8
Jeg har foreløpig bare testet med Tivo-boksen min som gir 1080P maks, men den gir perfekt HD-bilde på begge utganger samtidig.
Det var også mitt hovedkrav for at jeg skulle kunne se på TV i to rom uten å måtte betale for to digitalbokser og dessuten slippe å kåle med kabelbytte, slå over brytere eller knote med fjernkontroll.
I følge spesifikasjonene støtter den også 4K og 3D.
Kort sagt en solid og grei liten sak for en særdeles billig penge. :cool:

habicht

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.04.2005
Antall liker
3.754
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Et spørsmål til TT

Den vekslern fra Clas som du linket til.
Har du sjekket/ sammenlignet bildkvaliteten fra den mot noe annet.
Har en slik selv men dårlig sammenlignings grunnlag.
Nevrosene må jo dyrkes:p

Habicht

kreps79

Hi-Fi interessert
Ble medlem
11.07.2015
Antall liker
6
Jeg kjøpte den hos Nexlan. Fin pris, og fungerer strålende til det jeg trengte.

alfalfa

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.09.2005
Antall liker
197
Torget vurderinger
8

Ble bestilt 27/12 og kom i dag. Fungerer perfekt!
Har kjøpt slike på Ebay for under 100kr med frakt. Disse var uten 3D og 4K skrift på boksen. Mulig att denne er oppgradert. Fungerer helt topp.

Topp Bunn