HC's lille reise inn i musikkens store univers...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.791
    Antall liker
    5.338
    Sted
    oslo
    Etter femti timers uke og to eksamener ferdig blir det godt med fri. Morgendagen skal brukes til å svi oson, hardt og brutalt. @bjarnetv får stå for miljø-alternativ når han skal sykle. Imorgen blir det tur, Mjøsa, rundt med flere hundre andre. Stas!

    Livet er slett ikke ille..
    Livet er faktisk litt fælt når man må velge mellom to såpass gode alternativer, men vi skal jo ut å råne og sparke dekk om noen uker, så jeg overlever forhåpentligvis ;)
     
    • Haha
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Vårens vakreste eventyr? Betviles, men at det er stas med biler og motorsykler i fri dressur langs små og store veier rundt Mjøsa, er jeg ikke i tvil om..

    20210501_112539_1619872575670.jpg


    Tok ikke turen opp til snobbe-byen, Lillehammer, men følte at vi ikke gikk glipp av noe :)

    I kveld blir det kultur. Gleder meg til gjensyn med en perle av en Fransk/polsk film. Fant en snutt på tuben som forteller litt om filmen. Det er ikke bare spørsmålet om "what", men også "why".. Noe som vi ofte glemmer i en hektisk hverdag..


    En ting som er bra med disse turene med katte-klubben er at damene er en naturlig del av det. Koser meg veldig med å ha med Dragen på tur, selv om hun kjefter litt når jeg lar eksosen brøle inni tunneler..

    20210501_112905_1619871970961.jpg
    20210501_112833_1619872554409.jpg


    Men menn vil alltid være gutter, lengst der inne.. Og det gjelder å kose seg med det som gjør en glad, en vet aldri hva som venter rundt neste sving... Alt har en slutt..

    FB_IMG_1619849127283.jpg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    perfekt dag for en god tur - vi får ta det igjen ved neste anledning!

    kjøpte du forresten bilen din hos stasbil? - ser du har x308 frontfanger, så kom på denne videoen her:
    Observant... Det er jo så inn med hybrid om dagen.. 308 sine fangere er penere, men originalt er det ikke. Vurderer tilogmed BBS fra BMW.. Grøss.. :)


    Du ville jo heller se på svett manne-stump i tettsittende lycra enn å bidra til brum og leven.. Seriøst så har jeg ingen problemer med å skjønne deg. Blir trivelig når vi skal møtes for litt nerding Jaag style.
     

    KrazyIvan#

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    4.414
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    befriende bilder Budd :coffee::giggle: har følt på det etter jeg selv skaffet meg veteranbilen,selv om den ikke har vært særlig på veien enda`` at bilmijøet og kulturen er mer sammensveiset enn Hi-fi Kulturen ofte er ,og det er helt klart blomstrende for å få både entusiasmen og lidenskapen til å spire og gi inspirasjon og glede blandt samlingene🤗gleder meg til å få min på skilt også om forhåpentligvis ikke alt for lenge så enn får kjent litt på at enn faktisk har en veteranbil😁men skal bytte til ny bensintank gå over alle slanger og koblinger hele veien da den har stått i 12 år gummien blir jo ikke akk ferskere med tiden og fort et undervurdert tema`` på eldre biler 😇 riktig god helg vidre ønskes katteelskern 🤗

    med beste hilsen herfra
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    befriende bilder Budd :coffee::giggle: har følt på det etter jeg selv skaffet meg veteranbilen,selv om den ikke har vært særlig på veien enda`` at bilmijøet og kulturen er mer sammensveiset enn Hi-fi Kulturen ofte er ,og det er helt klart blomstrende for å få både entusiasmen og lidenskapen til å spire og gi inspirasjon og glede blandt samlingene🤗gleder meg til å få min på skilt også om forhåpentligvis ikke alt for lenge så enn får kjent litt på at enn faktisk har en veteranbil😁men skal bytte til ny bensintank gå over alle slanger og koblinger hele veien da den har stått i 12 år gummien blir jo ikke akk ferskere med tiden og fort et undervurdert tema`` på eldre biler 😇 riktig god helg vidre ønskes katteelskern 🤗

    med beste hilsen herfra
    Gleder meg til å se bilder når du har den på hjul. Leker litt med tanken om et autofilt treff med audiofile tendenser.. Flere her inne som driver med bil bla @lassemann ,@BHO ,@Fosse ,@bjarnetv, @Hemispheres og du som jeg kommer på i farta. Kunne vært artig. Nyt lørdagen din mister I, den er deg vel unnt :)

    FB_IMG_1618137325649.jpg
     

    Hemispheres

    Rush fan (og litt Tool)
    Ble medlem
    10.11.2011
    Innlegg
    1.526
    Antall liker
    1.042
    Sted
    Lund, Krs
    Torget vurderinger
    183
    Ang. lange fine innlegg:love:, og det å skrike høyest i debatter på HFC:oops: og i sosiale medier;
    Jeg oppdaget gleden i kabler på 80-tallet da jeg fikk med et sett XLO ved et kjøp hos Akers Mic. Det var hakeslipp for meg.
    Men jeg finner det er vanskelig å argumentere for mine opplevelser på et enkelt vis, selv om jeg har satt meg godt inn i de forskjellige filosofiene og konstruksjonsmetodene i kable verden og har bakgrunn i AV og elektro.
    Jeg ble derfor glad da jeg fant denne artikkelen som oppsummerer stort sett alt jeg har erfart, på en grundig og diplomatisk måte.
    Virkelig anbefalt lesnig; http://www.soundstagenetwork.com/pf02.htm
    (Legg merke til vitsen på slutten)

    Jeg er også interessert i film, og er vel en fyr som er kjent for å "ta an helt ut":ROFLMAO:


    corleone.png
     
    Sist redigert:

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ang. lange fine innlegg:love:, og det å skrike høyest i debatter på HFC:oops: og i sosiale medier;
    Jeg oppdaget gleden i kabler på 80-tallet da jeg fikk med et sett XLO ved et kjøp hos Akers Mic. Det var hakeslipp for meg.
    Men jeg finner det er vanskelig å argumentere for mine opplevelser på et enkelt vis, selv om jeg har satt meg godt inn i de forskjellige filosofiene og konstruksjonsmetodene i kable verden og har bakgrunn i AV og elektro.
    Jeg ble derfor glad da jeg fant denne artikkelen som oppsummerer stort sett alt jeg har erfart, på en grundig og diplomatisk måte.
    Virkelig anbefalt lesnig; http://www.soundstagenetwork.com/pf02.htm
    (Legg merke til vitsen på slutten)

    Jeg er også interessert i film, og er vel en fyr som er kjent for å "ta an helt ut":ROFLMAO:


    Vis vedlegget 719415
    Begynner å bli noen år siden vi møttes på Gjelleråsen, en mørk kveld, for overlevering av litt engelsk hifi.. Og siden har vi jo hatt litt kontakt, nå i det senere mer pga bil enn stereo, men morro lell.. :)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    HFS er inne i en utvikling som tidvis er temmelig forutsigbar, og dessverre, litt kjedelig. Spesielt, når det oppleves som enkelte bransjeaktører søker å promotere egne produkter, om enn indirekte. Dessto mer hyggelig er det å skumme innom de mange fine og hyggelige trådene hos folket her inne.

    FB_IMG_1620411299485.jpg


    Uansett, det er vår, varmere i været og lyset blir mer og mer tilstede. Dragen og jeg brukt tid i hagen, hun liker det godt. Det er da enda noe.. Her med lille bjørnen vår. Han begynner å bli gammel, men like leken som før. Og brummer like henrykt når jeg kommer hjem. Det er noe eget med et vesen som setter andre foran seg selv, hver gang. Mennesker kommer og går. Enkelte evner heller ikke bli, selv om de er ønsket.. Lille bjørn, han bare er min mest lojale venn. Vi som har hunder er heldige..

    20210507_162029_1620411603355.jpg


    Opp i alt har vi musikken. Flere skiver er kjøpt, så da blir det en bok og litt rolig jazz i kveld. Egentlig ganske fint.. Livet..

    FB_IMG_1620333493709.jpg
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.339
    Antall liker
    5.811
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Om litt hage arbeid er hva som skal til for å temme dragen, så er det vel anvendt tid.
    Greit å filtrere litt på trådene man leser i her inne. Ennå godt det er de tråder som evner å gi litt glede.
    Blir tettere å tettere mellom de hvor grupperinger rir sin hest å har ordkrig fra hver sine skytegraver😜

    Ha en riktig god helg HC😁
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    "På denne dag.." er en funksjon i Google Photo. Obskure, noen fine, andre temmelig rare bilder dukker frem..

    20150503_011923.jpg


    De til venstre har jeg enda. Kudos. Trodde en periode at jeg skulle bli stuck med Hørning, bygde rommet rundt de..

    20150606_113705.jpg


    Men litt muskelkraft og stahet så ble de byttet ut. Det har ihvertfall vært litt endringer oppå på garasjen. Misunner de som setter opp sakene på ei stue i så måte..

    20210508_102541_1620462433324.jpg


    Frigjøring og veteran dag i dag. Stolt av å være en av de som har gjort en liten forskjell ute i verden. Vi har det utrolig godt her ihvertfall,uavhengig om vi levde eventyret eller ble hjemme.

    Sola på vei ned...

    Biri2.jpg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En grå onsdag og vårens første eksamen skal påbegynnes. "Hjemme-eksamen", følelsen av fotlenke er påtrengende. Men og litt progressiv når en tenker på at mange av de en kjenner her inne går på en eller annen form for trygd så skal en være glad for muligheten til å jobbe og studere på likt. Popppis med med "musikk på gølvet", men sjelden noen tar frem cd plater.. Cd plater er like gøy som vinyl det synes jeg. Det ebe utelukker ikke det andre, og fremholdelsen av at ett format er the ultimate er kun fordummende mener jeg...

    20210511_193028_1620801741560.jpg


    Så da bærer det inn i akademia bobla... Fint og, på en måte.. Ha en fin dag

    FB_IMG_1619539237774.jpg
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.880
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Helt enig med deg i at format er underordnet, så lenge man koser seg med musikken 👍🏻

    Ønsker deg en hel masse lykke til med eksamen, og gleder meg til besøk! ;)
     

    HeyHo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.10.2016
    Innlegg
    1.544
    Antall liker
    3.054
    Torget vurderinger
    2
    Eg liker å eige musikken, om det er cd, lp eller kassett betyr mindre.
    Har Deezer og, helt greit det :sneaky:
    Lykke til på eksamen 🤞
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Lik endel andre menn har jeg flere hobbyer. Musikk/haifai er det åpenbare her inne, samt litt bil i den senere tiden her inne. Den interessen jeg har hatt lengst i livet er historie, og spesielt WW2. Krigen med stor K som Rognlien kaller det. I dag fikk jeg inn en bunke med gamle aviser. Og det er givende, for meg, å lese samtidshistorien om det som skrives i artikkelen her : http://www.rb.no/2-verdenskrig/trandum/nyheter/dodens-skog/s/5-43-64461

    Stakkars @tkr ble eksponert for denne interessen da han var her. Når en ser samfunnet av i dag kan en lure på om det totalitære er på vei tilbake. Smartere har vi ihvertfall ikke blitt på 80 år, snarere tvert imot..

    20210512_202240_1620844143958.jpg
    20210512_202316_1620844110377.jpg
    20210512_202316_1620844110377.jpg


    Og for å gi et lite peek inn i hvorfor emnet er interessant for meg, dvs stadig nye vinkler.. Se nøye på bildet under..
    FB_IMG_1620550445009.jpg
    FB_IMG_1620550408280.jpg


    Det er fra den tyske krigskirkegården på Alfaset. Der ligger norske spedbarn, navngitt med tyske navn, sammen med tyske soldater...
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.564
    Antall liker
    27.598
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Lik endel andre menn har jeg flere hobbyer. Musikk/haifai er det åpenbare her inne, samt litt bil i den senere tiden her inne. Den interessen jeg har hatt lengst i livet er historie, og spesielt WW2. Krigen med stor K som Rognlien kaller det. I dag fikk jeg inn en bunke med gamle aviser. Og det er givende, for meg, å lese samtidshistorien om det som skrives i artikkelen her : http://www.rb.no/2-verdenskrig/trandum/nyheter/dodens-skog/s/5-43-64461

    Stakkars @tkr ble eksponert for denne interessen da han var her. Når en ser samfunnet av i dag kan en lure på om det totalitære er på vei tilbake. Smartere har vi ihvertfall ikke blitt på 80 år, snarere tvert imot..

    Vis vedlegget 721606 Vis vedlegget 721607 Vis vedlegget 721607

    Og for å gi et lite peek inn i hvorfor emnet er interessant for meg, dvs stadig nye vinkler.. Se nøye på bildet under.. Vis vedlegget 721610 Vis vedlegget 721611

    Det er fra den tyske krigskirkegården på Alfaset. Der ligger norske spedbarn, navngitt med tyske navn, sammen med tyske soldater...
    Ble litt fascinert, jeg, da jeg var hos deg. :)

    Den kirkegården er forøvrig så lik den kirkegården i Burgdorf ved Hannover, hvor Madammens slekt ligger, at jeg et øyeblikk lurte på om du hadde "naiet" bildene mine derfra!

    mvh
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.422
    Antall liker
    12.944
    Vi runder av den lille historie vinklingen med bandet som representerer Deutschland best, Rammstein...

    Snakk om å avkle drømmen om det germanske storriket til "overmenneskene" i en "fest" av en musikkvideo. Riktignok med knallharde visuelle virkemidler, dog var virkeligheten for dem som ble rammet underveis så mye verre. Jeg har stor respekt for gutta i Rammstein som så til de grader evner å sette menneskelig ensomhet, frykt, egoisme, ondskap, grådighet og forfengelighet i alle dets groteske fasetter på spissen på en forståelig måte. Deres uredde fremferd med menneskelig skrøpelighet generelt, og egen historie spesielt smeller godt i hjernebarken.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Dette er sort gull som formidler levd liv, og med noen riff, nyanser og klangflater fra Herr Le Tekrø som får meg til å snappe etter pusten 😮
    Ledfoot synger sårt og inderlig, og er heller ingen dåre på akustisk gitar/slide.
    Så for dem som liker blå toner er det ingenting å lure på.
    BESTILL SKIVA!
    Ledfoot har kvaliteter... Og en inderlighet som som jeg liker... Fint at du likte skiva power..

     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    De siste dagene har jeg nok ikke vært den beste arbeidstageren. Ikke nok med at en driver med eksamen, mens en prøver å skjøtte jobb, tanken på en annen dac har blitt fremtredende til det slitsomme. Rare greier det der, når ideen først manifesterer seg så blir jaget bare mer og mer plagsomt. At en er svak av karakter og fristelser er noe en ikke helt takler har det vært en reise... Flere kandidater har vært i tankene, dessverre ikke utprøvd.

    topping.jpg


    Dette ville vært en enkelt alternativ å velge. Enkelt fordi det oppfyller alle de tekniske parameter for hobbyen, gitt av målinger. Alikevel har jeg ikke fått roen for denne. Såklart skal en ikke avskrive en slik uten å ha hørt, men i mitt tilfelle ble det slik. Sist gang jeg hadde en dac som målte bra, Bryston, så fikk den deng ifht mine preferanser av en sliten gammel AudioNote dac tilhørende JanR. Han og @rolfozzy var på besøk i Ørje, og det låt ikke pent... Så nei, Topping er ikke med dessverre. Sikkert og fordi ører jeg tror på ikke er like god venn med den, og elektronika er for kids... Dvs jeg hører ikke på det. Så er det å lese seg opp, høre på tips, , skumme Audiogon, diverse fora , google " best dac for pcm" osv. Mye som dukker opp, og det meste filtreres heldigvis... Men noen kriterier står igjen...Og de kriteriene avgjorde valget til slutt...

    swx.jpg
    2-audiomirror-tubadour-DAC-SE-III.jpg
    bp.jpg


    Dette var kandidater som jeg tror er meget gode. Border Patrol sin, Trabadour sin og SWX som kan minne mye om AudioNote..Ja, hvorfor er ikke AudioNote på lista ? Rett og slett fordi jeg ikke vil pådra meg nevroser i moden alder, det skal fungere enkelt og greit.. Og ikke finnes det noen på det norske markedet jeg ønsker meg og har råd til. Har tross alt hatt 1.0, 1.1, 2.1 og 3.1 meget gode saker, men ikke for meg nå..
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.880
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    De siste dagene har jeg nok ikke vært den beste arbeidstageren. Ikke nok med at en driver med eksamen, mens en prøver å skjøtte jobb, tanken på en annen dac har blitt fremtredende til det slitsomme. Rare greier det der, når ideen først manifesterer seg så blir jaget bare mer og mer plagsomt. At en er svak av karakter og fristelser er noe en ikke helt takler har det vært en reise... Flere kandidater har vært i tankene, dessverre ikke utprøvd.

    Vis vedlegget 723531

    Dette ville vært en enkelt alternativ å velge. Enkelt fordi det oppfyller alle de tekniske parameter for hobbyen, gitt av målinger. Alikevel har jeg ikke fått roen for denne. Såklart skal en ikke avskrive en slik uten å ha hørt, men i mitt tilfelle ble det slik. Sist gang jeg hadde en dac som målte bra, Bryston, så fikk den deng ifht mine preferanser av en sliten gammel AudioNote dac tilhørende JanR. Han og @rolfozzy var på besøk i Ørje, og det låt ikke pent... Så nei, Topping er ikke med dessverre. Sikkert og fordi ører jeg tror på ikke er like god venn med den, og elektronika er for kids... Dvs jeg hører ikke på det. Så er det å lese seg opp, høre på tips, , skumme Audiogon, diverse fora , google " best dac for pcm" osv. Mye som dukker opp, og det meste filtreres heldigvis... Men noen kriterier står igjen...Og de kriteriene avgjorde valget til slutt...

    Vis vedlegget 723542 Vis vedlegget 723543 Vis vedlegget 723544

    Dette var kandidater som jeg tror er meget gode. Border Patrol sin, Trabadour sin og SWX som kan minne mye om AudioNote..Ja, hvorfor er ikke AudioNote på lista ? Rett og slett fordi jeg ikke vil pådra meg nevroser i moden alder, det skal fungere enkelt og greit.. Og ikke finnes det noen på det norske markedet jeg ønsker meg og har råd til. Har tross alt hatt 1.0, 1.1, 2.1 og 3.1 meget gode saker, men ikke for meg nå..
    Mye spennende der! Hvilken ble valgt? Og hvilke nevroser gir Audio Note deg?
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Mye spennende der! Hvilken ble valgt? Og hvilke nevroser gir Audio Note deg?
    Kommer tilbake til det når den nye er i hus. Alltid greit å fremvise noe konkret, og det skjer i morgen. Som tidligere eier ,og stor fan av AudioNote ,vil jeg påstå at dac derfra ikke alltid står i stil med pris. Dette samt muligheten for å tweake til blodårene tyter ut av panna er jeg rett og slett gått litt lei. Peter Q filosofi om "listenning by comparison" liker jeg godt, men ikke at prisene stiger voldsomt med noen få kondiser og litt sølvtøy kasta inn i en dårlig skjermet boks.. Produktene bærer like mye preg av at det selges en myte som teknisk knowhow. Jeg forsøker vel like mye å være rasjonell med meg selv her, var strålende å høre komplett oppsett hos Peter Q. Isåmåte har jeg tro på synergi, kanskje enda mer enn andre produsenter nettopp fordi Peter Q gjør det på sin egen måte. Skulle jeg hatt den dac'en jeg virkelig ville ha, måtte jeg ha hatt drev fra samme produsent.... Jeg er nok bare gjerrig ;)
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.880
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16
    Kommer tilbake til det når den nye er i hus. Alltid greit å fremvise noe konkret, og det skjer i morgen. Som tidligere eier ,og stor fan av AudioNote ,vil jeg påstå at dac derfra ikke alltid står i stil med pris. Dette samt muligheten for å tweake til blodårene tyter ut av panna er jeg rett og slett gått litt lei. Peter Q filosofi om "listenning by comparison" liker jeg godt, men ikke at prisene stiger voldsomt med noen få kondiser og litt sølvtøy kasta inn i en dårlig skjermet boks.. Produktene bærer like mye preg av at det selges en myte som teknisk knowhow. Jeg forsøker vel like mye å være rasjonell med meg selv her, var strålende å høre komplett oppsett hos Peter Q. Isåmåte har jeg tro på synergi, kanskje enda mer enn andre produsenter nettopp fordi Peter Q gjør det på sin egen måte. Skulle jeg hatt den dac'en jeg virkelig ville ha, måtte jeg ha hatt drev fra samme produsent.... Jeg er nok bare gjerrig ;)
    Hehe. Mange forståelige tanker der. Og definitivt et valid poeng om pris. Med det bakteppet blir jeg enda mer spent på hvilken du har valgt. Jeg gjetter at den begynner på B 😁
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Tipper likt med forrige. 😊
    Du vurderte ikke Denafrips?
    Den var oppe der. Men litt forskjellig omtale gjorde meg litt usikker, dette samt at levering av den modellen jeg ønsket lå veldig langt frem i tid gjorde at den ble droppet. Vi menn vil jo gjerne ha leketøyene våre i går når vi endelig bestemmer oss... :) ... Litt tipping har ikke skadet noen...
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.853
    Antall liker
    13.667
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Det er noe med feeling og hifikomponentene.
    Sånn som den Toppingen ser ut, så har den tapt før kampen har begynt. Forferdelig.
    Kanskje bedre i sort, men i den "sølv-finishen" er det passe grusomt.
    Minner om sånn her greier 😅
    gdgdgfd57.jpg

    Border Patrol er den som gir mest må-ha feeling. Sikkert hjulpet av det jeg har hørt av BHO sine forsterkere og at den DACen der rett og slett ser ut som den låter bra. :cool:

    spent på valget ditt
    mvh


    Litt mat til anlegget

     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.933
    Antall liker
    17.206
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Og for de som i det hele tatt mener noe om TIX og MGP, denne artikkelen er jeg helt enig i... :)

    Konsist og rett i strupen på flere kulturjournalister, klovnen selv og "folk flest", som suger til seg dette møllet.

    Angående DAC. Godt valg? Det vet vi vel først om den blir stående i oppsettet. Har trua! ;)
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn