Hatte  keine lust  ,,, Har liksom kommet helt i  bakevja  med diy  . (
Siden jeg fremdeles er i feri  modus  stengte  jeg av her ett  utlevring av bestillte  varer
og  buret  meg inne  i regnstormen  som har vært
Omg  det ble mye styr ,,  bestemte  meg for ikke bruke mye penger på dette siste " T amp  projektet
Kina ampene er  faset  ut ,,,  kun connex  psu  og kabinett delene gjenbrukes 

Den  fikk  egen  traco  psu  for offsett funksjonen  ,,  og vifte er lagt  opp ,  tilfelle det blir  behov
Connex elektronic glimrer med tørrloddede  terminaler  ,, de  følger med opp  av pcb  . (
Helt tilfeldig og på  tampen  oppdager  jeg  og  12v  psu  har  skadet spole ,,  vil  ikke tenke på  utfallet evt 
For sikkerhets skyld byttet  jeg kabel  til  input ,,, den var ,,,veldig løs
Allt i allt  ,,belønningen  ble enn fuzzfri  oppstart med  offsett  just ,  før  lokket  festes

Kl  21: 30 ble det maiden  runden  ,,  med  hector bingert :  innvandrer tango  : )
Den måtte  jeg kjøre replay  x  antall  , Overraskende transparanse  , stein  harde og torre  bass
Og,,, det er før brokobling  . )
Gleder meg faktisk  til  å  gjøre ferdig  digital  amp no  15  rekkefølgen 
Flere ble  laget  som rene  monos 
Første   i rekken  var hypex  en ucd  180 

,,,,say no more
maiden og senkvells  trenings musikken ble  full  guffe  ;  Beethoven synfoni  7 . 3 mov : )
par replay  her  og  ,, Bøhm  ,   Mozart og monteverdi 
Imponerende organisk  gjengivelse  som gav  meg overskudd  til  å  gønne  på  litt ekstra  : )

Nei  , den er ikke fin  ,,  men  lyden gjør opp for så  mye 
Jeg tør ikke sette dem  på  HT  til  150k enda  ,,, sjønt  den hadde nesten allt til store broren 0105
En  topp twaekaet  version  med cold  amp  supply  , en av de påliteligste ever  . ) 
Tortur maiden blir  ;  2226  compound  med store   porter  , det er planen
so  untill then   ,,, så nå  blir det å gønne  på  litt