De er seg selv lik, og forventer at de resterende 75% av jordens befolkning skal være det samme ... som mange andre totalitære stater har de en forventning om at andre land også er totalitære ... ytringsfrihet der borte er som kjent et skjellsord og kollektiv avstraffelse er effektivt.Rhesus skrev:Nå får våre utskremte medarbeidere ikke visum til Kina, fordi de (kineserene) synes at noen nordmenn har uttalt seg i negative ordelag om OL. ???
Hva er det som går av dem?
Nei. Med Danmark, som nevnt.KindOfBlue skrev:Gjør dere forretninger med Kina?
Det heter QUAD!Vidar P skrev:kinamikk
Neida, det heter IAGValentino skrev:Det heter QUAD!Vidar P skrev:kinamikk
Joda. Be my guest! Bare vent til kineserne opplever et apeberg nordmenn med flaggborg under OL. Da skal det bli nyhetsrapporter om opptøyer!Vidar P skrev:Gledesdrepere! Er det ikke lov å fyre opp til en liten god gammeldags krangel om kinamikk her engang lengre nå da?
Mvh Vidar P
;D It's all jazz anyway.Vidar P skrev:Neida, det heter IAGValentino skrev:Det heter QUAD!Vidar P skrev:kinamikk
http://www.iaguk.co.uk/
Mvh Vidar P
KJ skrev:De er seg selv lik, og forventer at de resterende 75% av jordens befolkning skal være det samme ... som mange andre totalitære stater har de en forventning om at andre land også er totalitære ... ytringsfrihet der borte er som kjent et skjellsord og kollektiv avstraffelse er effektivt.Rhesus skrev:Nå får våre utskremte medarbeidere ikke visum til Kina, fordi de (kineserene) synes at noen nordmenn har uttalt seg i negative ordelag om OL. ???
Eller kanskje det er vi som mener at de skal være som oss? Husk at det er en annen kultur, med andre verdier. Den jevne kineser er mere fornøyd enn på lenge med økt levestandard og gode utsikter til mere økning.
mvh
KJ
Er vel ikke så farlig når de andre enten melder seg ut hele tiden, eller resetter seg selv kamuflert som damer.Vidar P skrev:Forresten, si meg en ting; får man ikke poeng for å være med her på OT? Hvorfor er jeg med da egentlig....
EDIT; herværende testinnlegg bekreftet det; null ekstrapoeng, fortsatt 7805. Velvel, da stikker jeg
Mvh Vidar P
Hadde alle hatt slik takhøyde som deg, så hadde veggene trengt mye tapet KomponentenKomponenten skrev:Er vel ikke så farlig når de andre enten melder seg ut hele tiden, eller resetter seg selv kamuflert som damer.Vidar P skrev:Forresten, si meg en ting; får man ikke poeng for å være med her på OT? Hvorfor er jeg med da egentlig....
EDIT; herværende testinnlegg bekreftet det; null ekstrapoeng, fortsatt 7805. Velvel, da stikker jeg
Mvh Vidar P
Snodig gjeng i grunn. ;D
Bare hyggelig om du er her, vi er ikke så opptatt av tall og sånn vi...![]()
Du kan fiske så mye du vil. Jeg kommer ikke til å sette tærne dine i avataren min uansett. ;DKomponenten skrev:resetter seg selv kamuflert som damer
Takker for det. :-* Jeg har en mann som er veldig flink å tapetsere, mye vegg gir god trening... ;DVidar P skrev:Hadde alle hatt slik takhøyde som deg, så hadde veggene trengt mye tapet Komponenten
Mvh Vidar P
Hvorfor ikke starte en tråd med krangling om "vestlige kvalitetsprodukter" som er produsert i østen?Vidar P skrev:Gledesdrepere! Er det ikke lov å fyre opp til en liten god gammeldags krangel om kinamikk her engang lengre nå da?
Mvh Vidar P
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,21503.0.htmlel_mariachi skrev:Hvorfor ikke starte en tråd med krangling om "vestlige kvalitetsprodukter" som er produsert i østen?Vidar P skrev:Gledesdrepere! Er det ikke lov å fyre opp til en liten god gammeldags krangel om kinamikk her engang lengre nå da?
Mvh Vidar P
1) Det er vel ein slags form for blygskap nokre av oss er forskåna for?Komponenten skrev:1) Er vel ikke så farlig når de andre enten melder seg ut hele tiden, eller resetter seg selv kamuflert som damer.Vidar P skrev:Forresten, si meg en ting; får man ikke poeng for å være med her på OT? Hvorfor er jeg med da egentlig....
Mvh Vidar P
2) Snodig gjeng i grunn. ;D
3) Bare hyggelig om du er her,
4) vi er ikke så opptatt av tall og sånn vi...![]()
Rhesus skrev:Nå får våre utskremte medarbeidere ikke visum til Kina, fordi de (kineserene) synes at noen nordmenn har uttalt seg i negative ordelag om OL. ???