Du får prøve å glede deg til august/september.Spiralis skrev:
Den var frisk og festlig, erato. Gratulerer!erato skrev:Har nettopp kommet fra hytta etter å ha vært på jomfrutur med båten:
![]()
Står til de nye Ferrarirøde Usher S-520 høyttalerne jeg har kjøpt til hytta. ;DJøgga skrev:Den var frisk og festlig, erato. Gratulerer!erato skrev:Har nettopp kommet fra hytta etter å ha vært på jomfrutur med båten:
![]()
Med den der risikerer du ikke å tråkke ombord i feil båt (som jeg har gjort) når de ligger på rekke og rad i båtforeningen![]()
Ja. Men desverre har jeg ingen bilder tilgjengelig.Jan_I skrev:Enig ,Øyet ble tungt og vått
Forresten er det en viksund det der Erato?
![]()
Har du flere bilder? (utr/inne)
Mvh Jan I
Trane skrev:tkr,
- Har du bilder av skjønnheten i full utfoldelse og full seilføring ?
Hun ser nydelig ut....men fritt for ikke å ta båtpussen til våren![]()
Dårlig havseiler-forhold i Sveits har jeg hørt.Zomby_Woof skrev:S/Y Britannia... Du milde, for en skjønnhet! Sånn skal jeg ha, så snart jeg blir ekkelt rik.
-og det vil være vel anvendte penger.Zomby_Woof skrev:S/Y Britannia... Du milde, for en skjønnhet! Sånn skal jeg ha, så snart jeg blir ekkelt rik.
Zomby_Woof skrev:S/Y Britannia... Du milde, for en skjønnhet! Sånn skal jeg ha, så snart jeg blir ekkelt rik.
Når jeg blir ekkelt rik skal jeg 'ødsle' med penger. Jeg skal til og med betale skatt!ErosLoveking skrev:Dårlig havseiler-forhold i Sveits har jeg hørt.
Mesteparten skal likevel gå til ordentlige ting... ;Dtotte skrev:-og det vil være vel anvendte penger.
Leveres den med rulleseil?tkr skrev:Trane skrev:tkr,
- Har du bilder av skjønnheten i full utfoldelse og full seilføring ?
Hun ser nydelig ut....men fritt for ikke å ta båtpussen til våren![]()
![]()
Her er bilde av originalen under full seilføring.
Som du ser på bildene jeg tok i går, ligger mye av riggen fremdeles på dekk på kopien...
1) Nei, såvidt jeg vet.Parelius skrev:Leveres den med rulleseil?
Ps. Hvem i Son er det som ferdigstiller?