eposhansen skrev:
Jeg er enkel i kosten:"Jeg er fornøyd med det beste!" ;D
Også med 500 på bok? :
Kjøp deg en bra bil om du ikke har, bil no.2? f.eks?, når jeg leser lista for annlegget ditt ser det ikke ut som du behøver gjøre drastiske innkjøp.
imho, seffern...
F.eks får hjelp til å mekke en hjemmekino, eller noe. Bluray med opptaker, Dreambox HD digital dekoder ++
Bare forslag selvsagt.
Å bytte ut ett tydeligvis møysommelig oppsatt annlegg via å blåse 500 lapper i en go ser jeg på som en fullstendig tullete handling!!!
Det er vanvittig vrient å forbedre noe man har lagt ned mye jobb i, uansett sum!
Ta alt rolig, i passe steg...
So say I..
Det første jeg ville kjøpt meg var en HDMI switcher, med fjernkontroll!!! Blir mange komponenter,så med en slik, lite kabelsalat! Er bra!
Så ville jeg kjøpt meg en 40 - 60 toms full HD plasma TV, gjerne en Panny (panasonic)
Så ville jeg anskaffa meg en Dreambox HD dekoder for kabeltv linja.. superb og den har pvr funk...
Så ville jeg anskaffa meg en bra htpc (Må ha SSD system HDD og den MÅ være 128GB eller større!!!! Smart!) med windows 7 + tja 24 toms lcd skjerm , en Mac mini (Bruk Pannyen som skjerm...) og en D-link Boxee (Ditto) og en Xbox360 (Ditto i mente..) og ett par spill.
F.eks en LG BD690 blu-ray network spiller, spiller og av alt mulig fra pc'n...
En bra trådløs router, f.eks en Netgear wndr3700. Eller en Mac router da... men jeg liker ikke de... meg om det!
Linksys E4200 skal visstnok være særs bra på annlegg og trådløse koblinger. Så en iphone 4!!! Eller en Ipod touch eller en Ipad 2!!! Brukes som fjernkontroll..
Kobla alt til pannyen. Lett som en plett det. Å sette opp nettverk tar man etterhvert, lett det og!
Vi er ikke oppi 50 engang,men vi er på vei!!! Så ville jeg tenkt annlegg etterhvert....
Nå, kjernen i hele oppsettet vil være de to pc'ene... men da må man over på datadelen av forumet og lese der, masse tråder om dette her på hfs..
Jada, tweakern har nylig oppgradert bildedelen av annlegget sitt, ble gira.. ;D
mvh