Only Crap skrev:
Synes det er fint det Israelerne og jødene nå gjør, de viser frem sitt sanne jeg.
I alle år har de brukt "syns synd på oss hvis ikke er du en jødehater", men nå viser de at de ikke er så mye og ha så stor sympati ovenfor alikevel.
Israelske soldater lar 4 småbarn i flere dager løpe rundt sin drepte mor uten og heve en hånd for hverken og gi dem mat eller vann eller og være så meneskelig at de strekker ut en hånd og hjelper dem i den værste situasjon de noen gang har vært........ midt i en krigssone med død mor. Hvis ikke slikt avler terrorisme og hat så vet ikke jeg. Hadde jeg blitt utsatt for det samme vet jeg hva jeg hadde ønsket over aller jøder på jord for resten av livet mitt.
I alle år har jeg hatt sympati ovenfor jødenes sak, men det er i færd med og snu nå, de har nå gått over en usynlig grense for hva som kan tillates og ikke.
Bare fordi deres fiende er fullstendig rabiat betyr ikke at de må gjøre det på samme måte, hvis en mann hopper utfor en bro betyr ikke at alle andre må gjøre det samme.
Israelerne bør holde seg for gode til og oppføre seg slik som de gjør nå om dagen, dette bedrer ikke jødenes sak på sikt, snarere tvert i mot.
Tror du skal ta historier som dette med en klype salt før du vet mer.
Var det ikke palestinere der som kunne hjelpe?
Så israelerne dette, visste de i det hele tatt om ungene?
Hvem har rapportert historien?
Kan det være hamaspropaganda?
Nå kan man lese at en eldre mann ble slått ned og sparket i Oslo, fordi han bar et Israelsk flagg... akk ja...