Hamas' julehilsen til Israel

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• kjellben

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.11.2004
    Antall liker
    394
    Lenge siden jeg har vært innom Off-topic Hjørnet, men det er ikke farlig å se at mange ikke er kommet noe videre og bare kommer med argumenter på lavere instinkt nivå. Og spesielt Gjestemedlem og Gjest, dere er ikke kommet et skritt videre med å argumentere saklig. Trist, men sant.

P

Parelius

Gjest
    Palle skrev:
    Lenge siden jeg har vært innom Off-topic Hjørnet, men det er ikke farlig å se at mange ikke er kommet noe videre og bare kommer med argumenter på lavere instinkt nivå. Og spesielt Gjestemedlem og Gjest, dere er ikke kommet et skritt videre med å argumentere saklig. Trist, men sant.
    Det er da at slike støpninger som Palle gir oss trøst om noe bedre.

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    929
    Palle skrev:
    Da overlater jeg ordet til deg. Nå forventer jeg saklighet og ingenting annet. Det du leverte her handlet ikke om saken iallefall, men om diskusjonene på OT.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    [ventil av]
    Siden det ble stille kanskje jeg kan si hva jeg mener.

Hamas kan dra et visst sted, som ønsker å fjerne sionistene fra jordens overflate. Israel kan dra til samme sted, som behandler palestinerne på en måte som ikke hører hjemme noe sted. Jeg skulle til å si som kveg, men kveg blir da slaktet på humant vis. Ingen av dem fortjener støtte fra noen av oss.

Skal det være håp for fred i midtøsten må begge parter endre sine holdninger og sin politikk radikalt i helt motsatt retning av hva vi er vitne til. Dersom det skulle vært mulig måtte hele den voksne befolkning vært internert og barna oppdratt til å leve sammen i fred og fordragelighet. I stedet blir de flasket opp til å hate hverandre, og til å bli enda verre enn foreldregenerasjonen var.

Takk, det var alt.
    [ventil på igjen]

kjellben

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.11.2004
    Antall liker
    394
    Når personer som bl.a. stemmer FRP, deriblant meg blir karakterisert på mest jævlige måte i ett og alt gang etter gang, måned etter måned, år etter år, da kan du ikke vente at noen i det hele tatt ønsker å diskutere med både deg og andre. Og måten dere fremfører deres meninger på sier meg at dere er ikke det spøtt bedre enn verken Palestinerne eller Israelerne, bare i mindre målestokk. Og i tillegg er dere så fulle av dobbeltmoral at jeg nærmest vil spy når jeg ser hva dere skriver.

Når det gjelder politikken i dette, så sitter bl.a. Kristin Halvorsen (SV) som en av lederne i Norsk Ammo gjennom staten og er skjønt enig til fulle at norske våpen skal drepe mennesker i denne konflikten og ellers rundt om i verden gang etter gang. Hadde det vært utgitt en pris i dobbeltmoral og hykleri, så hadde hun fått en av de største medaljene verden har sett hos meg. Hvorfor er regjeringen så stille om de drapene de selv er med på å utføre. Jeg vil SPY, SPY, SPY av et slikt menneskesyn.

Mvh
    Palle

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    929
    Palle skrev:
    Når personer som bl.a. stemmer FRP, deriblant meg blir karakterisert på mest jævlige måte i ett og alt gang etter gang, måned etter måned, år etter år, da kan du ikke vente at noen i det hele tatt ønsker å diskutere med både deg og andre. Og måten dere fremfører deres meninger på sier meg at dere er ikke det spøtt bedre enn verken Palestinerne eller Israelerne, bare i mindre målestokk. Og i tillegg er dere så fulle av dobbeltmoral at jeg nærmest vil spy når jeg ser hva dere skriver.

Når det gjelder politikken i dette, så sitter bl.a. Kristin Halvorsen (SV) som en av lederne i Norsk Ammo gjennom staten og er skjønt enig til fulle at norske våpen skal drepe mennesker i denne konflikten og ellers rundt om i verden gang etter gang. Hadde det vært utgitt en pris i dobbeltmoral og hykleri, så hadde hun fått en av de største medaljene verden har sett hos meg. Hvorfor er regjeringen så stille om de drapene de selv er med på å utføre. Jeg vil SPY, SPY, SPY av et slikt menneskesyn.

Mvh
    Palle
    Så dette var din saklighet i en tråd om midtøsten. Jeg tar det til etterretning.

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    929
    BT: Jeg sier med Willoch: først må okkupasjonen opphøre!

KJ

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Antall liker
    5.354
    Torget vurderinger
    1
    Palle skrev:
    ...
    ...
    o.t.

Det er prisen for at kongeriket relativt sett er en av de største våpeneksporttørene. Det er ikke all ammunisjon som er jaktammunisjon, og det øyeblikket man selger miltitært utstyr, så må man også påregne at det blir brukt i henhold til formålet, enten man er tilhenger eller motsander av den militære operasjonen utstyret evt. blir brukt i, og uavhengig av hvilken side man evt. «heier på». Solgt er solgt, og spist er spist. Finansministerens direkte kontroll med Norsk Ammo bør du forøvrig ikke overvurdere.

mvh
    KJ

Canhr

Medlem
    Ble medlem
    09.01.2007
    Antall liker
    0
    Et av de store problemene er at styrealternativet til Hamas, Fatah, ble underminert av Israel ved at Israel ikke firte på noe under forhandliger etc. Det gjorde at palestinerne gikk lei av at styresmaktene ikke fikk "til noe", noe som igjen førte til at Hamas fikk en meget større oppslutning. Til slutt stor nok oppslutning til å ta makten. Da kan man spørre seg om denne undermineringen er bevisst fra Israels side, noe som det er store sjanser for at det er.

Et annet problem er at palestinerne er dømt til å mislykkes slik som situasjonen er idag. Null utsikter for økonomisk vekst, infrastruktur skutt til helvete og en rik nabo som okkuperer og fullstendig styrer "alt" på deres egen jord med jernhånd.

Relativt ufruktbart for gjensidig fred vil jeg si.

Mvh
    Canhr

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.882
    Gjest skrev:
    Det er definitivt et viktig punkt som må på plass, men da må ikke Hamas benytte økt frihet til økt import av våpen, som de villig bruker.

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    929
    BT skrev:
    Gjest skrev:
    Det er definitivt et viktig punkt som må på plass, men da må ikke Hamas benytte økt frihet til økt import av våpen, som de villig bruker.
    Tja, -de er jo nabo med en av verdens sterkeste militærmakter. Da må Israel avvæpnes også.

P

Parelius

Gjest
    Gjest skrev:
    BT skrev:
    Gjest skrev:
    Tja, -de er jo nabo med en av verdens sterkeste militærmakter. Da må Israel avvæpnes også.
    Er det en logikk du vil trumfe igjennom i alle sammenhenger?

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Canhr skrev:
    Et av de store problemene er at styrealternativet til Hamas, Fatah, ble underminert av Israel ved at Israel ikke firte på noe under forhandliger etc. Det gjorde at palestinerne gikk lei av at styresmaktene ikke fikk "til noe", noe som igjen førte til at Hamas fikk en meget større oppslutning. Til slutt stor nok oppslutning til å ta makten. Da kan man spørre seg om denne undermineringen er bevisst fra Israels side, noe som det er store sjanser for at det er.

Et annet problem er at palestinerne er dømt til å mislykkes slik som situasjonen er idag. Null utsikter for økonomisk vekst, infrastruktur skutt til helvete og en rik nabo som okkuperer og fullstendig styrer "alt" på deres egen jord med jernhånd.

Relativt ufruktbart for gjensidig fred vil jeg si.

Mvh
    Canhr
    Nei utsiktene til økonomisk vekst klarte de jo effektivt å rasere da Israel trakk seg ut av Gaza og etterlot store drivhus som frem til da hadde produsert enorme mengder blomster som ble eksportert i store mengder. På no time var drivhusene knust... av palestinerne.

Så mye for å prøve å hjelpe seg selv.

Og så mye for ytringsfriheten Deph.

Når den ikke passer med dine meninger må man bare ty til vold.
    Hadde vel ikke forventet bedre heller.

C

CAP

Gjest
    Synes det er fint det Israelerne og jødene nå gjør, de viser frem sitt sanne jeg.
    I alle år har de brukt "syns synd på oss hvis ikke er du en jødehater", men nå viser de at de ikke er så mye og ha så stor sympati ovenfor alikevel.

Israelske soldater lar 4 småbarn i flere dager løpe rundt sin drepte mor uten og heve en hånd for hverken og gi dem mat eller vann eller og være så meneskelig at de strekker ut en hånd og hjelper dem i den værste situasjon de noen gang har vært........ midt i en krigssone med død mor. Hvis ikke slikt avler terrorisme og hat så vet ikke jeg. Hadde jeg blitt utsatt for det samme vet jeg hva jeg hadde ønsket over aller jøder på jord for resten av livet mitt.

I alle år har jeg hatt sympati ovenfor jødenes sak, men det er i færd med og snu nå, de har nå gått over en usynlig grense for hva som kan tillates og ikke.
    Bare fordi deres fiende er fullstendig rabiat betyr ikke at de må gjøre det på samme måte, hvis en mann hopper utfor en bro betyr ikke at alle andre må gjøre det samme.

Israelerne bør holde seg for gode til og oppføre seg slik som de gjør nå om dagen, dette bedrer ikke jødenes sak på sikt, snarere tvert i mot.

KJ

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Antall liker
    5.354
    Torget vurderinger
    1
    Parelius skrev:
    Matlary er som så ofte ellers (om enn ikke alltid, selvfølgelig), veldig treffsikker:

http://www.aftenposten.no/meninger/spaltister/matlary/article2852399.ece
    Jo ikke så verst, men hun bommer i første avsnitt «Derimot er det interessant å analysere om partenes militærmaktbruk er del av en politisk strategi. Dessverre er den ikke det ...» Jeg er ganske overbevist om at begge partene forfølger sine egene «innerikspoltitiske» ideer, motivasjon, og mål; og at de er gjensidig destruktivt avhengig av det hendelsesforløp som vi har sett i det siste halvåret (+++) for å nå sine respektive politiske mål. For regjerningen i Israel handler dette om neste valg og å opprettholde sitt eget hegemoni over de palestinske områdene - dvs. å vise handlekraft ift. egene velgere. For Hamas handler dette om å unngå å komme i en posisjon hvor de kan bli presset til å anerkjenne Israels eksistens og grenser; å befeste verdensopinionens syn på palestinerne som den lidende part; og å framstå internt som den som «forsvarer» palestinernes «interesser» mot den store stygge ulven Israel - dvs en form for fatalistisk svermeri som kjennetegner mange ekstremister. De er med andre ord gjennsidig «tjent» med å hakke løs på hverandre for å ivareta sine kortisktige «innenrikspolitiske» behov, og for å opprettholde «ekstremiseringen» som pågår i hver av leirene, og som er grunnlaget for begge partenes politiske makt. At en stor del av resten av verden synes at de er en gjeng med avskyelige idioter er som sådan irrelavant IMHO som det heter.

mvh
    KJ

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Only Crap skrev:
    Synes det er fint det Israelerne og jødene nå gjør, de viser frem sitt sanne jeg.
    I alle år har de brukt "syns synd på oss hvis ikke er du en jødehater", men nå viser de at de ikke er så mye og ha så stor sympati ovenfor alikevel.

Israelske soldater lar 4 småbarn i flere dager løpe rundt sin drepte mor uten og heve en hånd for hverken og gi dem mat eller vann eller og være så meneskelig at de strekker ut en hånd og hjelper dem i den værste situasjon de noen gang har vært........ midt i en krigssone med død mor. Hvis ikke slikt avler terrorisme og hat så vet ikke jeg. Hadde jeg blitt utsatt for det samme vet jeg hva jeg hadde ønsket over aller jøder på jord for resten av livet mitt.

I alle år har jeg hatt sympati ovenfor jødenes sak, men det er i færd med og snu nå, de har nå gått over en usynlig grense for hva som kan tillates og ikke.
    Bare fordi deres fiende er fullstendig rabiat betyr ikke at de må gjøre det på samme måte, hvis en mann hopper utfor en bro betyr ikke at alle andre må gjøre det samme.

Israelerne bør holde seg for gode til og oppføre seg slik som de gjør nå om dagen, dette bedrer ikke jødenes sak på sikt, snarere tvert i mot.

Tror du skal ta historier som dette med en klype salt før du vet mer.

Var det ikke palestinere der som kunne hjelpe?
    Så israelerne dette, visste de i det hele tatt om ungene?

Hvem har rapportert historien?

Kan det være hamaspropaganda?

Nå kan man lese at en eldre mann ble slått ned og sparket i Oslo, fordi han bar et Israelsk flagg... akk ja...

Ledig annonseplass

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.10.2008
    Antall liker
    0
    Parelius skrev:
    Savnet du en løsning, annonseplassen?
    Savnet et reelt innhold og et innlegg som forholdt seg til realitetene. Hva med f.eks. at Israel tok opp igjen sine folkerettsstridige likvidasjoner i Gaza allerede i november? Hvordan er det å opprettholde våpenhvilen? Så mange faktafeil som florer, det viser ikke annet enn at Israels krigspropagandaapparat fungerer hensiktsmessig. At Hamas unilateralt brøt våpenhvilen er bare en av dem.

Halvparten av innleggene i denne tråden virker å være produkter av kognitiv dissonans, psykologisk interessant - men det borger neppe for noen god debatt.

Her er eksempel på et innlegg som forholder seg til (vitenskapelige) fakta, og som får frem tragedien og effekten av det som skjer langt bedre enn det meste annet i denne tråden:

- I en annen undersøkelse hadde Fadel Abu Hein intervjuet 2286 barn mellom åtte og 14 år fra ulike områder av Gaza. Han fant at 87 prosent av barna er mørkredde, 92 prosent lider av angst og spenningstilstander, 68 prosent har skoleproblemer som konsentrasjonsvansker, 76 prosent har atferdsproblemer som sosial tilbaketrekning og aggresjon, 70 prosent beskrev depresjonssymptomer, 34 prosent var sengevætere.
    http://www.klassekampen.no/artikler/utenriks/55569/article/item/null

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.601
    Komponenten skrev:
    Fredselskerne går amok igjen ser jeg, troverdig gjeng, det er nok fred de vil ha ja...
    Du bommer litt der, frue. Fakkeltoget for fred er en av de fredligste demonstrasjoner som har vært. Hva pøbel gjør under sympatimarkeringen ovenfor Israel er noe annet.

P

Parelius

Gjest
    Ledig annonseplass skrev:
    Parelius skrev:
    Savnet et reelt innhold og et innlegg som forholdt seg til realitetene. Hva med f.eks. at Israel tok opp igjen sine folkerettsstridige likvidasjoner i Gaza allerede i november? Hvordan er det å opprettholde våpenhvilen? Så mange faktafeil som florer, det viser ikke annet enn at Israels krigspropagandaapparat fungerer hensiktsmessig. At Hamas unilateralt brøt våpenhvilen er bare en av dem.

Halvparten av innleggene i denne tråden virker å være produkter av kognitiv dissonans, psykologisk interessant - men det borger neppe for noen god debatt.
    Det kommer vel an på. Ikke alltid er det beste utgangspunkt "skyld og skyldnere". Da havner en jo til slutt tilbake til aparte statsdannelser på Adams tid. Kanskje ligger løsningen hverken i en ideell rettferdighet eller fakta, men en maktpolitisk levelighet. Det er vel den realiteten Matlary antyder. At du anser slikt for utslag av kognitiv dissonans skyldes nok for mye dårlig lesestoff.

P

Parelius

Gjest
    Fakkeltog til støtte for for krigens ofre. Hvorfor kvalmes jeg?

C

CAP

Gjest
    Komponenten skrev:
    Only Crap skrev:

Nå kan man lese at en eldre mann ble slått ned og sparket i Oslo, fordi han bar et Israelsk flagg... akk ja...

Vist på NRK nyhetene i kveld, trenger jeg og vite mere enn det ?

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Pink_Panther skrev:
    orso skrev:
    Gjest skrev:
    Er det ikke palestinerne som har okkupert Israels landområde da?
    Dette er en spøk håper jeg.
    Det er først ment til å sette spørsmålstegn ved noen som er blitt alment vedtatt som sannhet av mange, men som absolutt er noe som er høyst diskutabelt.

Sleiven

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2003
    Antall liker
    22
    Only Crap skrev:
    Komponenten skrev:
    Only Crap skrev:

Så du anser NRK som en objektiv kilde??? Fantastisk.
    Israelsk UD har ikke uten grunn utpekt norske medier som de konsekvent mest Israelsk fiendlige i Europa. "Professorer" og eksperterNRK/TV2 bruker har nesten uten unntak bakgrunn i Palestina komiteen og andre pro-palestinske grupperinger og raddismiljøer.

Hva med å sjekke SVT, DR,BBC,CNN,JP,Al-jazzera. Det gjør jeg og jeg kan fortelle deg at bildet kan se ganske anderledes ut når man ser utenfor NRK!

Sleiven

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    929
    Komponenten skrev:
    Det kom heldigvis noen unge muslimske gutter og hjalp denne mannen.

Ledig annonseplass

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.10.2008
    Antall liker
    0
    Parelius skrev:
    Parelius skrev:

Det kommer vel an på. Ikke alltid er det beste utgangspunkt "skyld og skyldnere". Da havner en jo til slutt tilbake til aparte statsdannelser på Adams tid. Kanskje ligger løsningen hverken i en ideell rettferdighet eller fakta, men en maktpolitisk levelighet. Det er vel den realiteten Matlary antyder. At du anser slikt for utslag av kognitiv dissonans skyldes nok for mye dårlig lesestoff.
    Kognitiv dissonans var mer rettet mot ting som at f.eks. Komponenten tilsynelatende har måtte overbevise seg selv om at FN-skolen Israel bombet var full av terrorister for at ikke hennes bilde av Israel skal kompromiteres, altså en kommentar i forbifarten til den generelle debatten som jeg ikke ønsker å involvere meg særlig i.

De historiske og faktiske realiteter knyttet til konflikten er godt dokumentert. De finnes også et internasjonalt konsensus i FNs resolusjon 242. At Israel med støtte av USA konsekvent har prioritert å anektere mer land fremfor fred og å følge folkeretten må ta brorparten av skylden for konflikten. Akkurat som at Israel må ta brorparten av skylden for at våpenhvilen med Hamas kollapset p.g.a. den strenge blokaden og de folkerettsstridige likvidasjonene i Gaza som tok seg opp igjen allerede i november.

Maktpolitisk levelighet, vel noen setter rettferdighet og menneskeverd fremfor makt, hvor naivt det enn høres ut tror jeg neppe etnisk rensing av Palestina er noen god ide - om enn det tilsynelatende er maktpolitisk levelig. Apartheid og slaveri var også maktpolitisk levelig. Billig.

Sleiven

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2003
    Antall liker
    22
    Akkurat som at Israel må ta brorparten av skylden for at våpenhvilen med Hamas kollapset p.g.a. den strenge blokaden og de folkerettsstridige likvidasjonene i Gaza som tok seg opp igjen allerede i november.

Israels brudd på våpenhvile???

Det du aldri får vite fra NRK er alle de rakettene som skytes fra Hamas mot Israel. NRK og norske medier reagerer ALDRI før Israels reaksjon kommer.
    Og da begynner den med nærbilder av palestinske ofre og en lang tirade mot Israel,men innslaget avsluttes med en biseting om at Hamas/Hizbollah nok muligens hadde sent noen raketter først ...

Til og med den gamle PLO vennen Odd-Karsten Tveits kommentar i en debatt nettop var at Hamas er meget klar over at raketter mot Israel ville resulere i en kraftig motreaksjon og at det var nettopp det de ønsket å provosere fram.

For egen regning legger jeg til at dette passer fint i Hamas sin strategi om å skape mest mulig uro og ustabilitet slik at ethvert fredsinintiativ mellom moderate krefter i Israel og Palestinere torpederes.

Tragedien er store sivile tap som følge av udugelighet hos IDF mht å identifisere mål, og Hamas trang til å legge/skjule militære våpen og enheter blant sivile.

Sleiven

Ledig annonseplass

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.10.2008
    Antall liker
    0
    orso skrev:
    Pink_Panther skrev:
    orso skrev:
    Gjest skrev:
    Er det ikke palestinerne som har okkupert Israels landområde da?
    Dette er en spøk håper jeg.
    Det er først ment til å sette spørsmålstegn ved noen som er blitt alment vedtatt som sannhet av mange, men som absolutt er noe som er høyst diskutabelt.
    Finnes ikke diskutabelt, tesen du fremlegger er latterliggjort av alle seriøse forskere, sist det i det hele tatt var en debatt om dette var rundt utgivelsen av Joan Peters latterliggjorte makkverk From Time Immemorial. Hun trakk seg fra mediebildet etter at "argumentene" (fabrikasjoner er nok mer korrekt) hennes ble plukket i fillebiter. En tragisk ting ved dette er at boken i USA til å begynne med ble godt mottatt, i Israel og England ble den slaktet ved ankomst. Argumentene dukker fortsatt opp her og der (Alan Dershowitz The Case For Israel sist), dessverre.

Ledig annonseplass

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.10.2008
    Antall liker
    0
    Sleiven skrev:
    Akkurat som at Israel må ta brorparten av skylden for at våpenhvilen med Hamas kollapset p.g.a. den strenge blokaden og de folkerettsstridige likvidasjonene i Gaza som tok seg opp igjen allerede i november.

Det du aldri får vite fra NRK er alle de rakettene som skytes fra Hamas mot Israel. NRK og norske medier reagerer ALDRI før Israels reaksjon kommer.
    Og da begynner den med nærbilder av palestinske ofre og en lang tirade mot Israel,men innslaget avsluttes med en biseting om at Hamas/Hizbollah nok muligens hadde sent noen raketter først ...

Til og med den gamle PLO vennen Odd-Karsten Tveits kommentar i en debatt nettop var at Hamas er meget klar over at raketter mot Israel ville resulere i en kraftig motreaksjon og at det var nettopp det de ønsket å provosere fram.

For egen regning legger jeg til at dette passer fint i Hamas sin strategi om å skape mest mulig uro og ustabilitet slik at ethvert fredsinintiativ mellom moderate krefter i Israel og Palestinere torpederes.

Tragedien er store sivile tap som følge av udugelighet hos IDF mht å identifisere mål, og Hamas trang til å legge/skjule militære våpen og enheter blant sivile.

Sleiven
    Antallet rakketter og skadde som følge av dem var lavere i 08 enn det foregående året om ikke min hukommelse spiller meg et puss, altså en nedgang. Mange informative statestikker om vold og dødsfall å lese på den israelske menneskerettighetsorganisasjonen B'Tselems side, http://www.btselem.org/English/index.asp.

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    929
    Sleiven skrev:

Nei, det er ikke ofte i nyhetene dette, på samme måte som den daglige trakasseringen som palestinerene utsettes for i israelske kontrollposter. Vente i timesvis i kø, uten grunn, for å komme på jobb eller f.eks på sykehus. Noen dør i køene, gravide kvinner aborterer, noen trakasseres fysisk av soldatene.

Det er blitt dagligdags i et beleiret og okkupert land - og slik var det i det okkuperte Norge en gang.

Delle

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.03.2007
    Antall liker
    278
    Er dette tilfeldigvis innlegg fra dem du ikke er enig med? LOL ;D ;D ;D ;D ;D

Mvh

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Pink_Panther skrev:
    Komponenten skrev:
    Fredselskerne går amok igjen ser jeg, troverdig gjeng, det er nok fred de vil ha ja...
    Du bommer litt der, frue. Fakkeltoget for fred er en av de fredligste demonstrasjoner som har vært. Hva pøbel gjør under sympatimarkeringen ovenfor Israel er noe annet.
    Men nå var det den jeg snakket om da...

Hvorfor angripes ikke anti-Israelske demonstrasjoner av pøbler, interessant å se hvilken side ALLE pøblene befinner seg på..

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Only Crap skrev:
    Komponenten skrev:
    Only Crap skrev:

Åja da så. Nrk er inne i Gaza og rapporterer de da?

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    929
    Men når det rapporteres om pøbler på venstresiden så godtar du det, selv om det er NRK.

???

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn