Halve bilder på forumet

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.166
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Samsung taben min oppdaterte seg til siste utførelse i går. Siden da har jeg bare sett halve bilder på forumet. Det rare er hvis et bilde har blitt quotet ser jeg plutselig hele bildet.
Er det noen som kan hjelpe en stakkar? Bildene av hifien ( kremt ) i Lagga sin tråd er ikke det samme lengre..

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Den var ny, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette. Det høres ut som et lokalt problem, og ettersom alt fungerer for meg så blir det veldig vanskelig å feilsøke når jeg ikke har en Samsung tab.

Jeg skal se hva jeg kan finne ut av.

Mvh
Høvdingen

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Se om du kan tømme cache i nettleseren? Først tenkte jeg at du måtte zoome ut (fra full str. bilde) men når det ble sånn etter en oppdatering vet jeg ikke.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.166
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Tømte cache og det hjalp desverre ikke. Hvis noen legger inn bilder som vedlegg og qoute får jeg alt med meg. Det er bare v vanlig bildevisning at det skjærer seg. Hvis jeg lag taben ligge istedenfor å stå oppreist får jeg med meg hele bilder. Det som er merkelig er at det bare er på Hifisentralen det skjer

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.069
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Samsung taben min oppdaterte seg til siste utførelse i går. Siden da har jeg bare sett halve bilder på forumet. Det rare er hvis et bilde har blitt quotet ser jeg plutselig hele bildet.
Er det noen som kan hjelpe en stakkar? Bildene av hifien ( kremt ) i Lagga sin tråd er ikke det samme lengre..
Jeg kan godt quote alle nissedamene så du får sett de. Antar det var det du mente?

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.166
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Hehe. Som en kortsiktig løsning kan jeg endre vanene mine og legge brettet mens jeg leser. Tror jeg sender en mail til kundestøtten til samsung evt android og hører hvor feilen ligger. Mulig jeg må rett og slett bruke mobiltilpassede sider her på hifisentralen og se om det hjelper ( selv om de minner meg om grensesnittet til noe jeg brukte for 15 år siden )

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Hvis noen legger inn bilder som vedlegg og qoute får jeg alt med meg.
Det var dette som fikk meg til å tenke "zoom".
Når noen legger inn bilder som er veldig store må jeg scrolle horisontalt også på stasjonær PC. Når disse så siteres så virker det som de blir skalert ned til maks størrelse på forum.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.166
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Screenshot_2012-12-21-12-53-25.jpg
Nå vet ikke jeg hva dere ser, men dette er forsiden og den ser normal ut hos meg, men bilder og You-tube klipp blir halve.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.166
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
snu telefonen, griff…
Æsj, ja. Det ser visst ut som dette forumet ( bildene ) er lagt opp til det i ice cream sandwitch 4.0.4
Merkelig at det ikke var slik før og at det bare gjelder dette forumet av de jeg bruker. Jeg er visstnok et vanemenneske. Nå sitter jeg med et tv i fanget hvor før hadde jeg en bok..

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.166
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Da fant jeg løsningen. Jeg måtte huke vekk alternativet " autotilpass sider"

Topp Bunn