|
;D ;Drolfozzy skrev:Jeg har vært utsatt for et voldsomt press i det siste. Det er visse personer som jeg har besøkt som krever oppfølging bare det kommer et nytt komponent av et eller annet lugubert slag i hus.
Jeg har vært standhaftig og sagt nei. Nok er nok.
Men jeg har dette maset fra morgen til kveld fra denne personen. Så i ettermiddag ga jeg etter. Håper det blir fred og få nå da.
Fønix er ei sjappe med sjel, og for de som ikke vet om det, så fylles hele parkeringsplassen utenfor med "tidsriktige" biler hver onsdag i sommerhalvåretTst skrev:Dæggern, må kanskje flytte til Halden. Beste tråden og folka på Hifisentralen, detta. 8) Nesten så man er i USA.
Den ligger i sentrum. Ikke så langt fra bybrua. Mot Tistasenteret.Haavard skrev:Hvor ligger Føniks?
Det kan se ut som om det blir familieferie til Halden til sommeren.
Men hvor kan en overnatte? Helst ikke hotell. Helst i sentrum.
Evt campingplass, er vel det ved festningen.
Håvard
Bare til opplysning så bor pang i det første huset. ;Drolfozzy skrev:Bli med inn til Slorbak.
![]()
Noe sånt. Men egentlig var julematen så alternativ, at egentlig er det ikke julemat.ErosLoveking skrev:Alternativ julemat? Noe ala det jeg kunne lese på et skilt i nabolaget (Grønland) forleden. "Norsk Julemat - valgfritt tilbehør: Ris eller Nan" ;D
Men det var dette som var i glasset. Godt øl. Syns jeg.ErosLoveking skrev:Det var jo en fantasifull anretning med tomat og agurk. ;D ;D ;D
Borge i bakgrunnen så jo fristende ut da.![]()