K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Sant nok sluket! det hadde blitt et helvete. Fyllearrest og rasert spisestedpengesluk skrev:Hvorfor ødelegge idyllen med Storbygriser?? 8) 8)
Sant nok sluket! det hadde blitt et helvete. Fyllearrest og rasert spisestedpengesluk skrev:Hvorfor ødelegge idyllen med Storbygriser?? 8) 8)
65finger skrev:Halden er en trivelig by! Hvorfor ble ikke selveste jeg invitertpengesluk skrev:Jaaa! Endelig! "Rozzys Råkulderesistente Reisebrev" i gang!! Nå fikk jeg lyst på øl.. Men hva har skjedd?? JanR uten "facial hairs" og i noenlunde skolerett stilling! Hmmm..sjåfør??
Dette tegner bra for resten av dagene, regner med 24. Des. blir et 360-bilde tatt fra nissens slede, som overblikk over bæltrivelige Halden!
Halden er på Sluket's Private Heritage (c) liste sammen med Ålesund og Tromsø som extraherlige småbyer vel verdt et opphold.![]()
ikke bor jeg i Halden og ikke har jeg platespiller og plater. Et stykke unna julebordet for 2011HCS skrev:65finger skrev:Halden er en trivelig by! Hvorfor ble ikke selveste jeg invitertpengesluk skrev:Jaaa! Endelig! "Rozzys Råkulderesistente Reisebrev" i gang!! Nå fikk jeg lyst på øl.. Men hva har skjedd?? JanR uten "facial hairs" og i noenlunde skolerett stilling! Hmmm..sjåfør??
Dette tegner bra for resten av dagene, regner med 24. Des. blir et 360-bilde tatt fra nissens slede, som overblikk over bæltrivelige Halden!
Halden er på Sluket's Private Heritage (c) liste sammen med Ålesund og Tromsø som extraherlige småbyer vel verdt et opphold.![]()
Har du vinylsnurrer oppe å går nå 65finger ?
Ikke noe krav at du må bo i Halden for og bli medlem. Åssen krav det er angående platespiller er jeg ikke sikker på. Det holder nok med en Bambino.65finger skrev:ikke bor jeg i Halden og ikke har jeg platespiller og plater. Et stykke unna julebordet for 2011HCS skrev:65finger skrev:Halden er en trivelig by! Hvorfor ble ikke selveste jeg invitertpengesluk skrev:Jaaa! Endelig! "Rozzys Råkulderesistente Reisebrev" i gang!! Nå fikk jeg lyst på øl.. Men hva har skjedd?? JanR uten "facial hairs" og i noenlunde skolerett stilling! Hmmm..sjåfør??
Har du vinylsnurrer oppe å går nå 65finger ?
Mener du Robert Katzenjammer?65finger skrev:Et negativt ord om onkel Bob....
Har du telt platene mine?ErosLoveking skrev:synet av 800 skiver blir aldri feil.
en erfaren Expedit-bruker tar slikt på øyemål.rolfozzy skrev:Har du telt platene mine?ErosLoveking skrev:synet av 800 skiver blir aldri feil.
Godt. Da slipper jeg. ;D
:'(rolfozzy skrev:11 desember. Haldens største vinylsjappe.
Og den siste kassa her er reservert til Ulka.
![]()
Du kan ikke få alt du ønsker deg, Jan.JanR skrev::'(rolfozzy skrev:11 desember. Haldens største vinylsjappe.
Og den siste kassa her er reservert til Ulka.
![]()
/jan
JanR skrev:Ahhh gamle minner :
/jan
Det kunne jo hende noen stakk innom. ;DBHO skrev:Vært og bunkra opp ja. ;D
Kiwi var desverre utsolgt på innercover i dag. Dette er en vinylby vet du.RoDa skrev:Kjøpte du innercover til meg med det samme?
Uff da. Skal sørge for ei pakke neste gang du kommer. Her skal ingen holdes utenfor.65finger skrev:har aldri fått mariekjeks i gruva. jentungen marias kjeks
Er nok et bilde av et par julepynta Heresy III !! ;Datonal skrev:Er spent på hva som vil vise seg bak "luken" den 24.![]()
Takk fingern. Jeg har tatt døm sjøl.65finger skrev:Fine bilder!
Du er flink til å fotografererolfozzy skrev:Takk fingern. Jeg har tatt døm sjøl.65finger skrev:Fine bilder!
Jeg er for lat til og bli flink. Alt blir tatt på auto.65finger skrev:Du er flink til å fotografererolfozzy skrev:Takk fingern. Jeg har tatt døm sjøl.65finger skrev:Fine bilder!
Dette bilde skjønner jeg ikke hvor er tatt.Det var merkelig.rolfozzy skrev:16 desember.
![]()
Men du har noe meget viktig , som ikke har noe med det tekniske å gjørerolfozzy skrev:Jeg er for lat til og bli flink. Alt blir tatt på auto.65finger skrev:Du er flink til å fotografererolfozzy skrev:Takk fingern. Jeg har tatt døm sjøl.65finger skrev:Fine bilder!
Kan ikke noe med disse innstillingene.