Habahaba haringfele Stella Mwangi

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.138
Antall liker
9.457
Jeg har samlealbumet med vinnerene fra de første 40 årene av Melodie Grand Prix. Forbausende mange av de låtene som har blitt klassikere, ikke er de dårlige heller.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Pink_Panther skrev:
Jeg har samlealbumet med vinnerene fra de første 40 årene av Melodie Grand Prix. Forbausende mange av de låtene som har blitt klassikere, ikke er de dårlige heller.
Betryggende å lese at De ikke er døv heller, min gode mand. ;)
Riktig betryggende.
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
De har jo stjålet låt-tittelen fra Lillebjørn.Nuvel,Stella og crew'et får sikkert mye moro utover våren uansett hvordan hun ender opp til slutt i dette circuset.Musikken kommer jo i andre rekke.Kostymer,scenografi og glamour er viktige faktorer i dette showet som alle elsker å hate.

mvh. s,
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.009
Antall liker
6.243
tkr skrev:
BT skrev:
Det eneste jeg har å utsette på vinneren er at hun ikke kan å synge.
Tiltredes.

Jeg undres litt over det faktum at dama tydeligvis har hatt noen timer hos en danseinstruktør/koreograf. En skulle tro at pengene hadde vært bedre brukt på en sangpedagog.

mvh
Hun vet det visst tydeligvis selv også. -Jeg har aldri sagt jeg kan synge. Jeg har alltid vært tonedøv.

http://www.dagbladet.no/2011/02/15/kultur/mgp/eurovision/stella_mwangi/15426656/

Men søt jente...

 

Eivind E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2007
Innlegg
295
Antall liker
3
Ja nei nå må vi alle enes om at dette er rasisme og fryktelig fælt.
La oss glemme at dama faktisk ikke kan synge..
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.782
Antall liker
21.686
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Se positivt på det: Tonedøve kan vinne musikkonkurranser! Hurra!
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.009
Antall liker
6.243
Here is the results from the norwegian smsers:

1 Innvandrer som ikke kan synge, ikledt rød minikjole med store eksosrør bak.
2 Samejente som kan synge, som er saksøkt av bandmedlemmer som er kastet ut av bandet.
3 Steinsnåle gammalrockere med mye hormoner og Donald Duck-stemme og pinup med sax (er det hun som spiller?)
4 Sie trønderrockgubba som spiller dainsemusikk og som synes man skal love jenta man er glad i alt hun vil ha (pjuk!), som helst skulle spilt metal, men som solgte sjela for så lenge siden at de har glemt at de hadde en. (untatt 3-menningen min da. Han har likt dainsebændmusikk så lenge jeg kan huske - heldigvis i slekt via adopsjon)

Er det rart vi elsker å hate mgp? ;D
 

maxmekker

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.03.2005
Innlegg
675
Antall liker
319
Torget vurderinger
2
Merkelig diskusjon egentlig. Når det gjelder hvem som skal representere Norge, spiller det vel ingen rolle hvem det er så lenge musikken holder mål?
Personlig syntes jeg at det hele var en farse. Ingenting med Stellea og gjøre. Men jeg føler at noe ikke stemmer når de beste artistene låtene ikke kom til finalen en gang.
Så er alt vi kan gjøre og vente på finalen, og se hvordan det går? Heia Norge
 
Topp Bunn