Vitser og morsomheter Ha gomla du i deg sånn omtrent rundt middagstider i dag?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Her, TT. Værsågod. Her kan du skrive om ting du åt i dag, kanskje ting du tok ut av fryseren og varma opp også.

Hvis du spør pent, så skal jeg lage en Crocsblogg til deg også...
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.675
Antall liker
85.177
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Her, TT. Værsågod. Her kan du skrive om ting du åt i dag, kanskje ting du tok ut av fryseren og varma opp også.

Hvis du spør pent, så skal jeg lage en Crocsblogg til deg også...
Du verden så fort folk blir krenket i disse dager. Spøk og ironi er «fali det» ;D
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Samme vitsen igjen og igjen er ikke morsomt.
 
Sist redigert av en moderator:
S

Slubbert

Gjest
Kjøpe en sånn Fersk & Ferdig Chili Con Carne i går, 3 1/2 min på mikroen. Den er ok hvis man tilsetter mer chili selv.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.516
Antall liker
9.286
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Surra sammen en chili con carne i går med ris til. Kidneybønner, hakkede tomater, paprika, svinekjøttdeig og chili con carne basen til Toro. Ble bra det. Og nok mat til en lunch i dag også.
154183.png
 

Odd J

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.07.2007
Innlegg
3.848
Antall liker
2.816
Torget vurderinger
1
Hjemmebakt brød, godt smør og rørt rips.

En liten anekdote: det var cuisebåtanløp her på øya i sommer og som seg hør og bør veltet det ut med gamle amerikanere. Et par av de forvillet seg litt langt fra båten og endte opp i et hyggelig kaffeslaberas i en liten hage utpå et av fiskeværene her. De fikk servert nystekte vafler og rørt rips. Lovprisningene over syltetøyet ville ingen ende ta, og visstnok hadde de ikke tilgang på rips der de kom fra. Har ikke tenkt over det, men kanskje er rips et hagebær som ikke er så godt kjent og utbredt?
 

Hardingfele

Æresmedlem
Ble medlem
25.10.2014
Innlegg
22.708
Antall liker
15.857
Torget vurderinger
2
Hjemmebakt brød, godt smør og rørt rips.

En liten anekdote: det var cuisebåtanløp her på øya i sommer og som seg hør og bør veltet det ut med gamle amerikanere. Et par av de forvillet seg litt langt fra båten og endte opp i et hyggelig kaffeslaberas i en liten hage utpå et av fiskeværene her. De fikk servert nystekte vafler og rørt rips. Lovprisningene over syltetøyet ville ingen ende ta, og visstnok hadde de ikke tilgang på rips der de kom fra. Har ikke tenkt over det, men kanskje er rips et hagebær som ikke er så godt kjent og utbredt?
Det kan være avhengig av hvor de kommer fra i USA. Rips slik vi kjenner den er opprinnelig europeisk, men det finnes en annen, opprinnelig variant i USA. Redcurrant/red currant er innført til USA og man finner mye i nord og i Canada. Red currant jam er greit tilgjengelig, selv om jeg tror at amerikanere er enda gladere i black currant/solbær.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.042
Antall liker
6.299
Minnet meg om Fargeklatten på Andøya...
 
Topp Bunn