Da var det slutt for bensinslukeren Hummer H2: http://www.dagbladet.no/2010/02/25/nyheter/utenriks/bil/bil_og_trafikk/hummer/10582473/
|
Husker ikke om det var H2 eller H3 som ble testet på NRK i autofil sammen med en del andre 4X4 biler. Det latterlige som skjedde der var at MacFat ble sittende fast i en helt patetsik liten dump i veien. Det var snakk om typisk norsk skogsvei med klassis vinterføre. Opelen min hadde frest over uten problemer. Subaru derimot. Det er reel vare. Den nye diselboxeren er utrolig krem.bjornh skrev:
Biler med 4-trekk, motorkraft og plass det kan jeg godt like. Når man har stått fast i snø i utkjørselen, på jobb og alle andre plasser så er det ikke rart tankene går i retning av noe slikt. Men tar jeg heller en Toyota RAV4 eller en ordentlig Subaru når det kommer til penger. Hadde en kar på besøk som tilfeldigvis eier en H2, og jeg lurte veldig på forbruket på den V8'ren (tror jeg det var) som visstnok lå på omtrent 1,3L på snill landeveiskjøring... -antar opp mot det tredoble på bykjøring slik som her med mye bakker og start-stopp.
Sommerstid og når det er gode forhold så klarer jeg meg med en Mini-one eller noe annet med litt gatekryss-racing over seg i størrelse "smått" -men så er det noe med barnevogner, snø, 4x4 osv....
H1, ikke H2.LMC skrev:det var M.Environment Arnold som dro igang H2 hysteriet ved å bestille slike privat.
jeg synes forøvrig det er en kul machobil og hadde ikke hatt noe imot å ha en på stallen
men den kan neppe forsvares fornuftsmessig eller miljømessig
so what?
mvh
Leif
H2 er komfortabel da...Sniff skrev:Husker ikke om det var H2 eller H3 som ble testet på NRK i autofil sammen med en del andre 4X4 biler. Det latterlige som skjedde der var at MacFat ble sittende fast i en helt patetsik liten dump i veien. Det var snakk om typisk norsk skogsvei med klassis vinterføre. Opelen min hadde frest over uten problemer. Subaru derimot. Det er reel vare. Den nye diselboxeren er utrolig krem.bjornh skrev:
Biler med 4-trekk, motorkraft og plass det kan jeg godt like. Når man har stått fast i snø i utkjørselen, på jobb og alle andre plasser så er det ikke rart tankene går i retning av noe slikt. Men tar jeg heller en Toyota RAV4 eller en ordentlig Subaru når det kommer til penger. Hadde en kar på besøk som tilfeldigvis eier en H2, og jeg lurte veldig på forbruket på den V8'ren (tror jeg det var) som visstnok lå på omtrent 1,3L på snill landeveiskjøring... -antar opp mot det tredoble på bykjøring slik som her med mye bakker og start-stopp.
Sommerstid og når det er gode forhold så klarer jeg meg med en Mini-one eller noe annet med litt gatekryss-racing over seg i størrelse "smått" -men så er det noe med barnevogner, snø, 4x4 osv....
Mvh
Sniff
De "døde" egentlig i 1998, Fallen...selv om de er i live rundtomkring... ;DFallenA skrev:Puhhh.... Trodde det var snakk om høyttalere jeg! 8)
Jeg vurderte å kjøpe ny C1 eller Aygo før jeg landet på en brukt Yaris ;DZomby_Woof skrev:Hvis du kjører Yaris bør du ha stor pikk. Såpass at du kan legge den i hanskerommet, på passasjersida. ;D
-hva har du i hanskerommet?Anonym skrev:Jeg vurderte å kjøpe ny C1 eller Aygo før jeg landet på en brukt Yaris ;DZomby_Woof skrev:Hvis du kjører Yaris bør du ha stor pikk. Såpass at du kan legge den i hanskerommet, på passasjersida. ;D
Vognkort, instruksjonsbok, hodelykt, buff og langrennshansker.bjornh skrev:-hva har du i hanskerommet?Anonym skrev:Jeg vurderte å kjøpe ny C1 eller Aygo før jeg landet på en brukt Yaris ;DZomby_Woof skrev:Hvis du kjører Yaris bør du ha stor pikk. Såpass at du kan legge den i hanskerommet, på passasjersida. ;D
Yaris "John Holmes Edition" - med asymmetrisk takluke!Zomby_Woof skrev:Hvis du kjører Yaris bør du ha stor pikk. Såpass at du kan legge den i hanskerommet, på passasjersida. ;D
17 millioner dollar?? Hva bestod opplevelsen av?vredensgnag skrev:Kanskje mest synd på GMs Hummer-forhandlere, som gikk med på selskapets siste krampetrekning. For å være sertifisert forhandler måtte man gjøre en "opplevelsesutsalgsinvestering" på USD 17 millioner, slik at kundene skulle få en fenomenal Hummer-tro opplevelse i salgslokalet.
Eller dennePalmaris skrev:Skal ein ha Hummer lyt det vera ein original med artig ekstrautstyr....
Satt på en sånn jeg også, dog var det en sambandsvogn eller noe slikt. Brukbart kjøretøy.Palmaris skrev:Skal ein ha Hummer lyt det vera ein original med artig ekstrautstyr. Prøvde ein i Bosnia i 97 med granatkaster på. Lettkøyrd var han, det skal han ha.