Post-Wagner trauma. Han trenger mer musikk!Rhesus skrev:Val kjeder seg kanskje litt i dag, eller?![]()
Valentino er lei musikk. Han trenger mer hifi!Jøgga skrev:Post-Wagner trauma. Han trenger mer musikk!Rhesus skrev:Val kjeder seg kanskje litt i dag, eller?![]()
Da er det godt det snart er HiFi messe i Horten ;DValentino skrev:Valentino er lei musikk. Han trenger mer hifi!Jøgga skrev:Post-Wagner trauma. Han trenger mer musikk!Rhesus skrev:Val kjeder seg kanskje litt i dag, eller?![]()
Det er 13-5 nå. Interezzant, ja, nicht wahr?
Hvor mange kilojoule hifi har du i skrivende stund ?Valentino skrev:Valentino er lei musikk. Han trenger mer hifi!
rolfozzy skrev:Men i alle.....hva er nå dette ?
rolf, hva er dette?
ok.rolfozzy skrev:rolfozzy skrev:Men i alle.....hva er nå dette ?
rolf, hva er dette?
Shhhh. Bare gå rolig forbi. Lat som ingentig.
nr 2 ja?TTmania skrev:Ser ut til at jeg valgte den riktige "JA" knappen. Tror jeg må ha et glass øl til....
Vi mangler dog både tilfeldig utvalg og/eller en kontrollgruppet, så er resultatet signifikant? Jeg tror vi kan trenge en replikasjon for å undersøke validiteten. Og bør vi ikke (også) ha en replikasjon hvor vi manipulerer variablene i håp om å kunne gjøre slutninger også om den ytre validiteten?Valentino skrev:Vi får et signifikant resultat her: Rekkefølgen på to like har innflytelse på valget.
Dette kan bli jævla seint! ;DAK27 skrev:Vi mangler dog både tilfeldig utvalg og/eller en kontrollgruppet, så er resultatet signifikant? Jeg tror vi kan trenge en replikasjon for å undersøke validiteten. Og bør vi ikke (også) ha en replikasjon hvor vi manipulerer variablene i håp om å kunne gjøre slutninger også om den ytre validiteten?Valentino skrev:Vi får et signifikant resultat her: Rekkefølgen på to like har innflytelse på valget.