Takk for hyggelig tilbakemelding Pål! jeg har lagt mye mer arbeid ned i GyroDec'en enn jeg forestilte meg,
den gangen den kom i hus, men den foreløpig siste etappen nå, har jo vært mere moro, veldig ok å sitte
her og høre den spille - og å SE den spille! I øyeblikket synger The Flying Pickets "Psycho Killer", av alle ting.... :

Er det armbasen til Gert Pedersen du har investert i, eller har du kjøpt hele pakka? Dynavectoren din;
er forøvrig en av de store ønskepickupene mine forresten, alltid vært svak for Dynavector...
Får ta en runde med meg selv, og se om det blir et byggetrinn til, Michell tilbyr enda et par moderniseringer/modifikasjoner
som er interessante, men så må den i såfall plukkes helt ned igjen.
Sota, jeg gikk på en smell med loddene gitt. Michell leverer den nye tallerkenen ferdig med lodd montert, men Oslo HiFi Center
var veldig greie på det, og skrudde av loddene, i og med at jeg hadde lodd fra før. Plater legges rett på tallerkenen
på den nye varianten, så skruene har gjenger i begge ender og skrues i fra undersiden.
Mine lodd stoppet etter en omdreining, jeg har lagt skruene ved siden av hverandre og studert dem, og greier ikke å se at de er
forskjellige, men det hjelper jo lite.
Måtte tilbake og kjøpe loddene også, tallerken kostet i Norge 1100,- uten lodd, 1700,- med lodd.
Har altså en komplett tallerken til overs, - og har planer for den..... ;D
Mvh
Morten