www.mclakkering.no

www.mclakkering.no
				Det er egentlig en familiegreie. Far hennes Alf (affærn i miljøet) drev med lakkering, så ble hun interessert, og hadde talent for dette. Så da far hennes ga seg, så "overtok" hun og har utviklet det i sin retning.Tøft! Hun er dyktig!!

Jamen, "den femte smaken" er då lakkert "lekkert så det rekker". Berre å setta Excel corp. på sakaJeg har også fått tips om en to-komponent epoxy-sak som brukes på type kjøkkenskap og på reoler/butikkinteriør etc. Jeg tar nok en beslutning uti slutten av neste uke.
Til noe helt annet neeesten har har fått fast bopel. Ledertråden er "DEN FEMTE SMAK"

Jeg antar det er den nye lekre puen til Hana som vurderes for oppholdstillatelse. I så tilfelle gleder jeg meg til å høre din vurdering av denJeg har også fått tips om en to-komponent epoxy-sak som brukes på type kjøkkenskap og på reoler/butikkinteriør etc. Jeg tar nok en beslutning uti slutten av neste uke.
Til noe helt annet neeesten har har fått fast bopel. Ledertråden er "DEN FEMTE SMAK"

Hei Ramses,Hei Grumpy. Forstår det slik at du er fornøyd med Umami'en. Er litt nysgjerrig på denne selv.
Hva kan du si om signaturen på PU'en? Må spørre før Scotch'n tar overhånd.

Kun småprosjekter for neste år om Kårånaen vedvarer. Ett av de omfatter originalplintet til Slukets eksTT-101 hvor de samme herrer foreslo og sa seg villig til å prøve å legge på karbonduk og klarlakk. Det kan bli tøftSamler du på vaffeljern nå også
Har du først begynt å drømme om Jan Allearts vil nok tankene være vanskelig å vende HasseBasse. Dessuten er den annerledes veldig mye annet og tåler en vanvittig mengde timer. Det er også et kriterium som tiltrekker oppmerksomhet når valg skal tas. Får du tak i en MC1 er det vel bare å vrenge lommeboka. Jeg har hørt den noen ganger, og kunne gjerne hørt mer.Yes Grumphy.... Tak for svar. Har lenge "kigget" på Jan Allearts MC1 Boron..... Men man kan jo kigge lenge, uden at det bli´r til noget.
Var ops på Hana´en med det samme, medierne begyndte at skrive om den. Fortsæt gerne med lytteindtryk i takt med, at den får flere timer.
Og sorry for mismatch med "The FifthTaste". Googlesøgte, og så kom det pizzarestaurant i Norge... Det MÅ være det
 Tør en be om litt mere om hvilke armer du har testet den i? og gjerne litt om opplevelsen av hva som skjer i de ulike armene? Mvh K
 Tør en be om litt mere om hvilke armer du har testet den i? og gjerne litt om opplevelsen av hva som skjer i de ulike armene? Mvh KVakkert!Mr. Hieff-design (Sluket) til venstre, nyansatt hos Bakken i midten og selveste Bakken som skrur på gummihjulene under pedantisk observasjon av designer'n. Plattformen er tilpasset en Constellation amp hvor kravet var at den kunne trilles ut og inn av "racket" ved behov. Etpar hyller i samme design var også bestilt.
Vis vedlegget 669352
Siste finish hadde jeg lyst til å erfare selv. Først lett pussing i treets lengderetning med 150-papir:
Vis vedlegget 669353
Deretter legger jeg på hvitpigmentert voks og lar Rupes gjøre den maskinelle delen av jobben.
Nå tror jeg den baltiske bjørka skal holde den lyse fargen til evig tid:
Vis vedlegget 669354
Praktisk løsning med å skyve hånda inn i slusa... :
Vis vedlegget 669355
Her er planen å ha plass til effektforsterker, to av phono-trinnene og stepuper:
Vis vedlegget 669356
Hei kwil,Svært interessant lesning om opplevelser av UmamiTør en be om litt mere om hvilke armer du har testet den i? og gjerne litt om opplevelsen av hva som skjer i de ulike armene? Mvh K
Takker så mye for svarHei kwil,
Hana UMAMI RED er brukt på:
Reed 3P og Kuzma 4P på Kuzma Stabi XL DC
Dynavector DV-507 Jub. på Basis Debut Gold
Hana Umami endret ingen av de iboende karakteregenskapene som er beskrevet i ovenstående, enten den stod i Reed-, Kuzma-, eller Dynavectorarmen. Trolig fordi det er gjennomgående gode tonearmer og platespillere alle sammen. Derimot prøvde jeg Umami Red for morro skyld i en SME 3009 på Denon DP-3000. Her falt kombinasjonen igjennom hvor pickupens egenskaper og potensiale aldri fikk blomstre. Til sammenligning forsvant mye av gløden og haugevis med detaljer. Når sant skal sies, så faller selv en lettere ZYX-pickup også litt igjennom på sistnevnte kombinasjon arm/spiller - kanskje fordi det er en vesentlig kvalitetsforskjell.
Personlig så liker jeg Umami Red aller best på Reed-armen. Reed 3P har på en måte det jeg karakteriserer for ustyrlige og ukontrollerbare egenskaper som gjør at Umami Red (og andre pu'er forsåvidt) virkelig får utfolde seg fritt i all sin nakne prakt. Det får meg til å tenke på hvor mye jeg savner Reed 2P med panzerholz armrør. -En kombinasjon armrør som Reed ikke lenger produserer pga høyt svinn/brekkasje under produksjon.
Jeg tror at jeg vil avvente med å utdype noe mer om hva som skjer i de ulike armene kwil, utover det som er sagt. Ingen av tonearmene klarer å få Umami Red til å ramle i sammen - tvert om.

. Definitivt en artig, god ny kandidat dette skjønner jeg. Kjenner nok flere som kunne ha glede av en slik oppi høgget her
. Definitivt en artig, god ny kandidat dette skjønner jeg. Kjenner nok flere som kunne ha glede av en slik oppi høgget her
 . Nå har ikke jeg lest hele tråden (lenge siden jeg fulgte godt med på sentralen) , men skjønner jo ut fra bildene at den matches i topp utstyr
. Nå har ikke jeg lest hele tråden (lenge siden jeg fulgte godt med på sentralen) , men skjønner jo ut fra bildene at den matches i topp utstyr , og antar den ikke akkurat sammenlignes mot de skraleste plogene i skuffen
, og antar den ikke akkurat sammenlignes mot de skraleste plogene i skuffen

Mr Grumpy...Dette er så vakkert som det kan gjøres, men den der Wizzard from Oz tinn bøtta fra Sluket på toppen står jo ikke helt i stil med Oljeplattformens edle metaller fargemessige...bør enten gå i en sort/mørk gradering slik at tone armer og pickup får optimal fokus (blir finest)...Capisce !Denne skiva låter djevelsk bra! Disse gutta møttes på Shelly´s Manne-Hole en gang i året og spilte i en uke til fjorten dager på den trange scene. -Ikke fordi noen av de måtte, men kun ene og alene av pur glede til musikken og hverandre. Gode live-skiver er det aller beste!
Vis vedlegget 669645

Du har så rett Mr. T.Mr Grumpy...Dette er så vakkert som det kan gjøres, men den der Wizzard from Oz tinn bøtta fra Sluket på toppen står jo ikke helt i stil med Oljeplattformens edle metaller fargemessige...bør enten gå i en sort/mørk gradering slik at tone armer og pickup får optimal fokus (blir finest)...Capisce !

Å ja, jeg har lært mye av deg, men jeg skjønner ikke hva du sierSnacka du svenska med han? Du har ju lärt en del av mej