Du ble plutselig veldig tørr i halsen nå sweedisch? Meldt mye regn neste lørdag, men feel free. Blir presset for stort, så klarer ikke jeg å stå i mot godt selskap.Ska vi ta en bar tømmning til helgenellers grattis med ny boks![]()
![]()
Du ble plutselig veldig tørr i halsen nå sweedisch? Meldt mye regn neste lørdag, men feel free. Blir presset for stort, så klarer ikke jeg å stå i mot godt selskap.Ska vi ta en bar tømmning til helgenellers grattis med ny boks![]()
![]()
Hmmmm, overskuddslager av whisky..................................hmmmm...................(-) og såfremt du/dere også kunne ha litt fokus på å hjelpe til med å tømme et aldrende overskuddslager av brunfalmet whiskey. -Først da inviterer jeg! Et realt godt gammaldags, brutalt sjøslag hadde vært riaa-listisk.
Ska vi ta en bar tømmning til helgenellers grattis med ny boks![]()
![]()
Hvis du tilbyr riaa test og whisky neste helg, hører du bare et rungene jaaaaa fra denne kanten !!!!
Mvh Petter.![]()
Takk skal du ha kjære venn. Du får kose deg i 60-årslag. Ellers er du og andre alltid velkomne. Her veies alle inn i samme matrosvektklasse, helt uavhengig av legning, sivil status, eller om noen har måttet forlate udyrket mark i nærheten av Fritzøe. Det er nøyaktig akkurat som i OVK - "et hus for alle ". Det er allikevel sjelden at personlige egenskaper som iboende "galskap" ikke har et lite pre ...hmmmm, kanskje?Fornøyelig Grumpy.
Gratulerer med ny flott RIAA.
Var det noen som hadde behov for et SJØSLAG i heimen?
Undertegnede er fullbefaren TUNG matros som holder leeeeeeenge etter at de andre har blitt helt ut døra![]()
Vel, det var reklamen fra hælvete. Først må man vel veies inn hos Grumpy/OVK før någet slikt er aktuelt.
Bare rolig, jeg parkerer corpusen annen steds i Oslo den kvelden i et hyggelig 60 års lag.
I tillegg sier doktoren at jeg ikke får drikke stort på en stund etter operasjon - æ så dum atte
Lykke til med ambulerende gange, svømmende øyne og stor moro Grumpy.
Nå ble jeg jo helt myk om hjerterota Grumpy, men det tåler jeg.Takk skal du ha kjære venn. Du får kose deg i 60-årslag. Ellers er du og andre alltid velkomne. Her veies alle inn i samme matrosvektklasse, helt uavhengig av legning, sivil status, eller om noen har måttet forlate udyrket mark i nærheten av Fritzøe. Det er nøyaktig akkurat som i OVK - "et hus for alle ". Det er allikevel sjelden at personlige egenskaper som iboende "galskap" ikke har et lite pre ...hmmmm, kanskje?Fornøyelig Grumpy.
Gratulerer med ny flott RIAA.
Var det noen som hadde behov for et SJØSLAG i heimen?
Undertegnede er fullbefaren TUNG matros som holder leeeeeeenge etter at de andre har blitt helt ut døra![]()
Vel, det var reklamen fra hælvete. Først må man vel veies inn hos Grumpy/OVK før någet slikt er aktuelt.
Bare rolig, jeg parkerer corpusen annen steds i Oslo den kvelden i et hyggelig 60 års lag.
I tillegg sier doktoren at jeg ikke får drikke stort på en stund etter operasjon - æ så dum atte
Lykke til med ambulerende gange, svømmende øyne og stor moro Grumpy.![]()
Forøvrig har jeg fått med meg det at du har gått skikkelig på snørra, men det rister du vel fort av deg Power og blir snart å finne på "Toppidrettssenteret" igjen?
+1 herfra ogsåGrumpy, fantastisk tråd, fantastiske bilder, fantastisk skriving, fantastisk moro, thumbs up!
+1 helt fantastisk oppsett+1 herfra ogsåGrumpy, fantastisk tråd, fantastiske bilder, fantastisk skriving, fantastisk moro, thumbs up!
Dette er en "kosetråd" i både ord og bilder!
gismo
Er det noen hemmeligheter på gang hos Grumpy . . .?Det er noen virkelig spennende komponenter du har i racket til utprøvning nå Grumpy. Den ene dessutom til overkommligt pølse pris! mens den andre litt mer i sin diamant klasse
Dette hørtes virkelig bra ut sammen![]()
Jøsses, det var overraskende og hyggelig TCR - at du stakk innom her også. Jeg håper at dere kom vel hjem med esken. Du får hilse JT så mye fra meg. Jeg håper virkelig at han får like god nytte av P600 som det jeg har hatt.Jeg er ikke sikker på om dette er den riktige tråden, men tilfeldighetene førte meg inn i Grumpys hjem her forleden dag. Jeg var sjåfør for en venn som skulle hente "noe strømgreier", jeg endte opp i en sofa og det ble satt på en lp plate. Klart jeg er ikke helt dust og ser at dette ikke er hvermansens stereo, men du store for en opplevelse. Jeg vurderte å skrive dette under fanen "Jeg var på konsert i går" noe som kanske er det eneste som kan beskrive lyden som kom ut av seas elementene. Det ble spilt utdrag fra Tsuyoshi Yamamoto Trio s Midnight Suger og for en nærhet. Jeg ble nesten overrasket når jeg åpnet øynene å stirret in i et stereoanlegg og ikke inn i de svette ansiktene til Tsouyoshi Yamamoto på piano, Isoo Fukui på bass og Tetsujiro Obara på trommer.
Forresten grunnen til at jeg skriver er for å takke for gjestfriheten og kaffen. Takk
.Hm... noen som nasket en PS Audio P 600 foran nesa på meg..![]()