GrumpyPhile

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg ville aldri klart å oppsummere konserten på en bedre måte enn deg Power - ALDRI! Du har en enestående evne som formidler sannheten. Takk :)

    Konserten er historie, i dag kom bunken fra Little Big Feat - et resultat fra forrige, forrige konsert.

    Little_Big_Beat1.jpg
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.532
    Antall liker
    6.727
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Takk for en super konsertopplevelse Grumpy og Power. Er svært fornøyd med at nlykke prioriterte Brage så jeg kunne arve plassen hans. Konserten var et høydepunkt for min del og her i Sverige har vi kost oss med dykk i både Sterns bidrag på Miles plater og testet litt i armagnaclageret.

    1912E12D-0EAC-40F2-9F8B-C77F0E752CD3.jpg
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.532
    Antall liker
    6.727
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Det ser ut som en god søndagsplan. Regner med at du er godt nede i bunken nå. Her er det så få plater foreløpig at det blir tid for repetisjoner. Egentlig en bra ting.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Dersom en ikke har såpass med vinyl at det vil ta 3,42 år å spille gjennom alt uten å repetere noe - da må en sette spørsmålstegn ved medlemskap i OVK :cool:
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.532
    Antall liker
    6.727
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Dersom en ikke har såpass med vinyl at det vil ta 3,42 år å spille gjennom alt uten å repetere noe - da må en sette spørsmålstegn ved medlemskap i OVK :cool:
    Dreier seg først og fremst om logistikk og valg av plater som skal få være med til Sverige. Har noen timer med uspilt hjemme:cool:
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.110
    Antall liker
    32.550
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Med andre ord, helt motsatt av damer? Der er jo opplagt bruken og ikke eiendomsretten viktigst.:)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    Jeg synes jeg skimter en skive med mester Simon Phillips x 3x i gotteri bunken.
    Går du lei av den, så kan den få oppholdstillatelse her nede i utkanten av folkeskikken :rolleyes:

    Hjertelig takk for gode ord om mine formidlingsevner Grumpy :cool:
     
    • Liker
    Reaksjoner: Jon

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.982
    Antall liker
    11.844
    Sted
    Hus
    Noe å få kjøpt av deg nå ??? JH og SP kunne jeg tenke meg :rolleyes:
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Ojjj, stemninga var virkelig på topp Power - skal si de får med seg et engasjert publikum. Og, det er sikkert en grunn - Rufs, øl, mer øl og noen artister som gir jernet - kult!

    En forsegla Simon Phillips skal også bli om du vil ha Power. På Teddy's i neste måned kanskje?
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Noe å få kjøpt av deg nå ??? JH og SP kunne jeg tenke meg :rolleyes:
    Tar med JH og SP neste fredag. Er det ok?

    Jeg har nettopp hørt igjennom The Horny Funk Brothers med en satans blåserekke. Den lugger nesten enda mer enn JH. Du kan evt. få lånespille mitt eks. Den går rett inn på Studio 54-lista :)
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.982
    Antall liker
    11.844
    Sted
    Hus
    Kan ta med den funkskiva også hvis du har en å selge. :)
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Dersom en ikke har såpass med vinyl at det vil ta 3,42 år å spille gjennom alt uten å repetere noe - da må en sette spørsmålstegn ved medlemskap i OVK :cool:
    mens det å spille vinyl på en platespiller ikke er så farlig?:p
    Du har så rett United. Sluket har vel ikke klart å tre en eneste plate på spindelen de siste førtisju åra. Han ser ikke hullet og er såkalt "Blind Holy Member on Dispensation" i OVK.
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Dem treogtyvegangene som jeg har vært der har jeg sagt at han må få igang ett eller annet .... (sistgang sa jeg ingenting for vi hadde Carnivore Convention...) og vi spilte TOOL på CD ... og det holdt da... men ja, han bør få en snurre igang når siste revisjon er utført!!!
     
    Sist redigert av en moderator:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    With Friends like you, who needs Enemas.....
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    Ojjj, stemninga var virkelig på topp Power - skal si de får med seg et engasjert publikum. Og, det er sikkert en grunn - Rufs, øl, mer øl og noen artister som gir jernet - kult!

    En forsegla Simon Phillips skal også bli om du vil ha Power. På Teddy's i neste måned kanskje?
    Hva stemning og publikum angår har du nok helt rett.
    Det er en aller hælvetes rå og upolert skive som krever et solid detektivarbeid å få kloa i.

    Og ja takk; jeg kjøper gjerne en Simon Phillips skive fra eders vinyl vault boutique Grumpy.
    Har fått veldig sansen for hans kontante trommespill via the Trio Project med Hiromi. Ja for ikke å snakke om Hiromi selv.
    Sjekk ut Hiromi - Alive på Telarc (selv CDen er en killer). Den kommer til å gi deg ståpels og frysninger av fryd.
    Lett akkompagnert til en lett fransk bordvin med en snittalder på 25 :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    "Alive" har jeg ikke. Takk for tips Power.

    Sveitserfranc på Discogs, eller Hi-Res nedlast på Acousticsounds? Litt gammaldags i dag kanskje, men en slik får jaggu duge. Dessuten har jeg litt sansen for Anthony Jackson og jeg da :):

    hiromi_alive.jpg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    "Alive" har jeg ikke. Takk for tips Power.

    Sveitserfranc på Discogs, eller Hi-Res nedlast på Acousticsounds? Litt gammaldags i dag kanskje, men en slik får jaggu duge. Dessuten har jeg litt sansen for Anthony Jackson og jeg da :):

    Vis vedlegget 561494
    For all del mine herrer den godeste Anthony Jackson speller bass til ren sekser på denne skiva til lykketrollet fra Japan.
    Det skikkelig gnistrer av samspillet her. Den har vært under "heavy rotation" siden begynnelsen av Juli inneværende år.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Apropos Mike Stern, Anthony Jackson og resten av bøtteballetten så kan MAN DOKI SOULMATES (live) oppleves som passe tøft, med kraftfulle "lugg i løken" og "røsk i bjellene" - så håret kan skifte opphengsted av mindre.

    Man Doki.jpg


    Du finner noe av det delvis gjenskapt på Tidal.
    Ellers er noe enda å få tak i på Amason / Discogs og sikkert etpar andre steder også :).​
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Takk til deg Jon

    Den alltid blide Jon stakk innom i går. Det er visstnok bare når han tar på seg hatten som klubbens kasserer at han endrer verbal personlighet, for i går ble jeg til-og-med dynket ned med belgisk juleøl, en kalender og en smukk pose :).

    Takk for besøket og takk for at du tok med deg nok en håndlaget platebørste i fra Levin i Solingen. Jeg er rett og slett bare veldig fornøyd med geitehårsbørsta


    Levin Platebørste.jpg

     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.532
    Antall liker
    6.727
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Takk for i går Grumpy. Vaflene var supre. Og boksen du viste meg på vei ut var spennende.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1


    Takk for besøket og takk for at du tok med deg nok en håndlaget platebørste i fra Levin i Solingen. Jeg er rett og slett bare veldig fornøyd med geitehårsbørsta


    lager de også scrotumbørste av kamelhår der i solingen?

    (spør på vegne av faggruppen.)

    [/ot]
     
    Sist redigert:

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.510
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1


    Takk for besøket og takk for at du tok med deg nok en håndlaget platebørste i fra Levin i Solingen. Jeg er rett og slett bare veldig fornøyd med geitehårsbørsta


    lager de også scrotumbørste av kamelhår der i solingen?

    (spør på vegne av faggruppen.)

    [/ot]
    Næææ, men du får kjøpt både vanlig flatpakka dopapir på rull og mye annet bak-i-der-assesories i Solingen - om du forhåndsbestiller, vel og merke.

    Alternativt, snakk med Herr Jon. Han er på Dass Vorname med geitene (og muligens kamelene) i Levin Design. Når de kan lage kniver i Solingen, kan de sikkert med doktoralens bistand lage en børste tilpasset herrens direktedrevne schkrotumm. Kamelhårsbørsten i gjenbruksutgaven ville kunne navngis og som Dr. Hermes Dongs Hodensackbürste :)

    Hils faggruppen og berett om høyst overraskende funn og faktaresultater i det evigvarende langtidsstudiet; "Hickupresultater ved børst(ing) av 12"ere medrills og baklengs fra undersiden".

    La oss drøfte resultater og nye muligheter på kommende "børste-treff" :p
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001


    Takk for besøket og takk for at du tok med deg nok en håndlaget platebørste i fra Levin i Solingen. Jeg er rett og slett bare veldig fornøyd med geitehårsbørsta


    lager de også scrotumbørste av kamelhår der i solingen?

    (spør på vegne av faggruppen.)

    [/ot]
    Næææ, men du får kjøpt både vanlig flatpakka dopapir på rull og mye annet bak-i-der-assesories i Solingen - om du forhåndsbestiller, vel og merke.

    Alternativt, snakk med Herr Jon. Han er på Dass Vorname med geitene (og muligens kamelene) i Levin Design. Når de kan lage kniver i Solingen, kan de sikkert med doktoralens bistand lage en børste tilpasset herrens direktedrevne schkrotumm. Kamelhårsbørsten i gjenbruksutgaven ville kunne navngis og som Dr. Hermes Dongs Hodensackbürste :)

    Hils faggruppen og berett om høyst overraskende funn og faktaresultater i det evigvarende langtidsstudiet; "Hickupresultater ved børst(ing) av 12"ere medrills og baklengs fra undersiden".

    La oss drøfte resultater og nye muligheter på kommende "børste-treff" :p
    Kremt...de lager jo nå også platematte.
    Det er uvisst om blandingen består av Yak og Yeti hår vevd sammen på nepalesiske jomfruers lår.
    Lufttørket fra gesimsen til klosteret i Lasha.
    Alternativt mongolsk steppegress og antilope hår vevd av mongolske valkyrier i fart på hesteryggen over....nettopp, steppene.
    Dette kan vise seg å være et potensielt truse innlegg for eldre herrer med inkontinens.
    Eventuelt igjenbruks toaletttørkematte på hytta.
    Kan være noe faggruppens "ûberplattenslâger" må se nærmere på dette her.
     
    Sist redigert:

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.532
    Antall liker
    6.727
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Her synes jeg det var overraskende mye missunnelse på platebørster, og tilsvarende lite interesse for juleøl med rosa elefanter fra et par av de besøkende i denne høyst seriøse tråden.
    Det er kanskje bildevinklingen som gjør det:confused:
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    Her synes jeg det var overraskende mye missunnelse på platebørster, og tilsvarende lite interesse for juleøl med rosa elefanter fra et par av de besøkende i denne høyst seriøse tråden.
    Det er kanskje bildevinklingen som gjør det:confused:
    Du tenker på den jålete flasken på bildet nederst til høyre antar vi.
    Det så ut for å være en slik fjås og sprudlevannsflaske for herrer med knekk i håndleddet.
    Vi har ikke frukt og cocktail bær i juleølet vårt, har vi vel? :rolleyes:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn