Kun brød med leverpostei å god norsk middag på meg ;DBaard er opptatt på Mandagene. Det er da han setter bolene i skinka.. ;D
|
Kun brød med leverpostei å god norsk middag på meg ;DBaard er opptatt på Mandagene. Det er da han setter bolene i skinka.. ;D
En ting som overrasket meg stort var hvor tight den 15" spiller hos SAL, akkurat like kjapp som en godt fòret 8" bare MYE større lyd, ikke den sedvanlige "delayen" som pleier å romle gjennom hele huset, kun et kontrollert og rett proposjonert SLAM som gjør oss med en-to eller tre 6-8" grønne i trynet......dødsrått rett og slettDette er jeg enig i Hifiguru, spiller knall bra hos SALdette er anlegg og lyd det virkelig står respekt av
Mvh: Espen
Tar gjerne turen jeg ring når det passerYo.
Da var jeg hjemme med høyttalere i stua. Er ikke sikker på om det passer helt i dag. Hvor mange er det som kan tenke seg å komme egentlig?
Da har folk vært på en liten visitt, kan tenke meg at Hifiguru kommer med et par-tre bilder i løpet av kort tid.
Var småskeptisk til høyttalerne i begynnelsen, da sjokket over størrelsen var mildt sagt stort, samt at det låter uvant.Litt nerver over masse penger brukt satte en liten demper på stemninga, men dette låter veldig bra synes jeg. Fikk ikke så mye ut av de første lyttetimene, men etter sammenligning med Contour 1.4 er det mye mer oppløst, større og dypere rom, samt mer dynamikk og slam i bassen. Erfaringsmessig har jeg nok mye potensiale å hente på elektronikk, men det får vente litt. Bladelius Thor har i alle fall krefter nok til å dra på ganske heftig (selv om Hifiguru fort fant den magiske grensa)
Virket som om gjestene like hva de hørte, håper de kommer med ærlig ris og ros.
Beklager utkastingen, men skal opp 05.30. Som trøst er dere herved invitert til mer lytting når lytterommet er klartKan også bli en kveld til denne uka.
Grattis!
Er det ikke greit å være ferdig med høyttalere da, emokid?
Du for hyle ut så tar jeg med meg passen å rowlanden så for du testa det ;DHehe, jo klart! Eneste som står i veien for det er om jeg blir tvunget til å bo i en for liten plass til dem. Men det ordner seg nok!
Espen: Nei, jeg har fatisk ikke betalt mye for anlegget totalt set, og mer kommer. Liker å sikte høyt når jeg først skal handle, så det kommer nok ganske kurrant elektronikk på dette etterhvert skal du se. Hadde vært veldig moro å testa Sonic Frontiers Power 3 på disse, men rørmonoblokker blir varmt, varmt, varmt. Pass eller gamle Jeff Rowland er i sikte, rørpre like så.
Dette har jeg også lyst å bli med på.. Hvis det er stemning for det kan jeg ta med Olympia pre og amp..?Du for hyle ut så tar jeg med meg passen å rowlanden så for du testa det ;D
Takk takk.. Regner med vi er inne i løpet av juni.. Åpner da selvsagt døren for en lydlaug samling.Gratulerer med nytt brukt hus.
Gratulere med nytt tak over hodet ja , men hvor i norge ligger det ;DTakk takk.. Regner med vi er inne i løpet av juni.. Åpner da selvsagt døren for en lydlaug samling.
Jo takk.. Det blei faktisk Åfoss.. Ingen av oss har noe spes. forhold til plassen, men det er etter ryktene å bedømme et bra sted for barn å vokse opp..Gratulere med nytt tak over hodet ja , men hvor i norge ligger det ;D
Åfoss ja, velkommen i nabolagetJo takk.. Det blei faktisk Åfoss.. Ingen av oss har noe spes. forhold til plassen, men det er etter ryktene å bedømme et bra sted for barn å vokse opp..
Planene om å bygge er ikke kastet. De ligger bare på hylla noen år.![]()
He he ikke noe mobbing her ;DÅfoss? feil side av elva det
Takk takk.. Hvor på Åfoss bor du? Huset vi kjøpte ligger på Sveene.. Litt oppe i bakken der..Åfoss ja, velkommen i nabolaget![]()
Ja ble norbygda ja sikkert greit plass det , da er det vel ikke lenge før du har utstyret oppe å gå heller da , skal bli gøy å høre på oppsettet ditt ;DJo takk.. Det blei faktisk Åfoss.. Ingen av oss har noe spes. forhold til plassen, men det er etter ryktene å bedømme et bra sted for barn å vokse opp..
Planene om å bygge er ikke kastet. De ligger bare på hylla noen år.![]()
Det blir nok noe av det første jeg pakker opp ja.. Gleder meg masse selv jeg.. Passe lei av å høre på Dali`ene og "svak amp". Eneste jeg mangler nå er en passe bra CD- spiller, men det kan jeg ta litt senere..Ja ble norbygda ja sikkert greit plass det , da er det vel ikke lenge før du har utstyret oppe å gå heller da , skal bli gøy å høre på oppsettet ditt ;D
"Strong amp" og god cd spiller kan du få kjøpt av meg, til hyggelig pris.Det blir nok noe av det første jeg pakker opp ja.. Gleder meg masse selv jeg.. Passe lei av å høre på Dali`ene og "svak amp". Eneste jeg mangler nå er en passe bra CD- spiller, men det kan jeg ta litt senere..
Jeg har en bra amp, men en CD-spiller trenger jeg.. Hva skal du selge?"Strong amp" og god cd spiller kan du få kjøpt av meg, til hyggelig pris.
Liker ikke å avertere på forumet, men men.
Appropo det ... kan vi ikke finne et annet forum som sier ifra når det har kommet noe nytt, uten å lete etter det?
Dersom "admin" leser dette , så ta det til etteretning.
Hvor har du kjøpt akustikkplatene og hvor mye koster de? Har du peiling på dimensjoner etc?Sitti litt på gutterommet å hørt nå. Vil faktisk påstå det låter hakket bedre der oppe. Litt mindre lydbilde, men mye mer fokusert og stille. Akustikkplater er ålreit! Selv om rommet er lite forsvinner både vegger og høyttalere i lydbildet. Bassen er faktisk ikke overdrevet i det hele tatt. Her snakker vi 12kvadrat og skråtak.
Grattis med nytt hus General8!
Javej 2m skal du til å dempe stua de tror du for all info om de platene hos byggmakker ;DHvor har du kjøpt akustikkplatene og hvor mye koster de? Har du peiling på dimensjoner etc?
Tror jeg bør gå til innkjøp av slike plater.
Ja, nå blir det akustikk plater og eggekartonger på veggene i stua.... ;DJavej 2m skal du til å dempe stua de tror du for all info om de platene hos byggmakker ;D