Granittplater til kjøkken

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
Jeg prøver å finne noen som kan lage granittplater som jeg har tenkt å bruke på kjøkken. Er det noen her på forumet som vet om eller driver med slike plater? Jeg har cirka 8 meter med kjøkkenbenk som jeg vurderer å bytte ut med granitt.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.403
Torget vurderinger
2
Kjøkkeninnredningsbutikker selger benkeplater i granitt.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Hei gamle Ugh!!

Får jeg lov til å være Djevelens advokat et lite øyeblikk?

Nylagt høyglanspolert granitt kjøkkenbenkeplate er rimelig jævlig lekkert, ja. :eek:

Men, når den har vært brukt en stund og du har fått satans riper i den, for det vil du få!! Da er den ikke like lekker For ikke å snakke om den dagen noen mister en hælvetes kaserolle eller en satans idiot slomser en skiftenøkel eller noe annet forjævlig hardt forbi slik at det slås av et forbannet skarr på kanten. Da er det ikke bare å gå løs på den med sandpapir, lim og treflis, eller sparkel.

Den dagen du mister krystallbollen du arvet fra tante Agathe, blir den inn i Helvete knust, - garantert - mens du i allefall har en "snøballs sjanse i Helvete" hvis benkeplata er av et noe mykere materiale. på den annen side er jo den bollen fra tante Agathe helt forjævlig grusom, så "what the hell" ... ::)

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Antall liker
0
Tja, Spiralis. Jeg la larvikitt stenplater på mitt kjøkken, på begge sider av komfyren, for ni år siden. Har kokkelert, satt fra meg, sluppet og skrapt. Da jeg nylig solgte huset var platene som nye.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Kommer selvsagt an på hvor hard stein du bruker. Jeg har sett plater som så helt begredelige ut. Tror det er viktig å handle hos noen som KAN dette. Dumt å bli sitende med postkassa full av skjegg. ;D

Økonomivarianten tror jeg ikke jeg vil anbafale i allefall, du får nok det du betaler for, for å si det slik.

Topp Bunn