Godt tilbud!

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Hvem er "Mange"?

Spørs hvor mange. Kjøpt fxxte ligger ikke for meg. :-X
900 spenn for ubegrenset øl og mat, sleng på hard børst så er jeg kanskje med. Det fysiske får andre ta seg av.

T

TT.

Gjest
Hmm. Og jeg som skal til Berlin om 14 dager på den internasjonale ølfestivalen Biermeile....he he

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Uff!!! Ser for meg et sant helvete av feite sleske griser og stakkers neddopede narkovrak av noen horer. For ikke å snakke om hygienen,.....og lukten. Fy fa..! :-X

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Birdman skrev:
Uff!!! Ser for meg et sant helvete av feite sleske griser og stakkers neddopede narkovrak av noen horer. For ikke å snakke om hygienen,.....og lukten. Fy fa..! :-X
du er ikke alene om det. :p :p :p :p

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Birdman skrev:
Ja huff. Temlig gufne bilder skapes i hodet nå :-\

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Helt vanvittig når man tar i betraktning at det gjerne går 1500 på en kveld,
med mat og drikke på restaurant og pub her i landet ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.721
Torget vurderinger
0
Får man lov til å stå over tilbudet?

Selv om jeg har argumentert sterkt imot forbudet mot sexkjøp betyr ikke det at jeg er i "målgruppen". :p Har aldri gjort det og kommer heller ALDRI til å kjøpe sex! Med unntak av den statsautoriserte utgaven som forutsetter vielsesattest! ;)

Fra et økonomisk ståsted er nok sex det eneste tilfellet der det er billigere å kjøpe løsnummer enn å abbonere! ;D

Men bortsett økonomien så har jeg visse moralske og medmenneskelig grunner til å si nei! :-\

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.802
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Spiralis skrev:
Får man lov til å stå over tilbudet?
Nei, ikke når man har svart på tråden. Du må nok følge opp 8)

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.725
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Birdman skrev:
Tror konkurransen er såpass stor i Tyskland at klubbene ikke lever lenge hvis de har dårlig hygiene eller stygge damer - det er jo bare å google, så kan du sjekke sjøl. Feite tyske mannfolk slipper du nok ikke unna ;) Klubbene kjører ikke sånn "prisdumping" uten at konkurransen er høy.

En må jo være obs på at kjøpeforbudet har en utenlandsklausul, så mitt råd vil vær å la vær... Bruk pengene på å kjøpe plater istedet... ;)

Johan-Kr

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.725
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Spiralis skrev:
Selv om jeg har argumentert sterkt imot forbudet mot sexkjøp betyr ikke det at jeg er i "målgruppen". :p
Apropos den nye loven - det er og blir en renovasjonslov (som ikke virker, viser det seg, jfr oppslag i nettavisene i det siste). En ser jo at det settes ikke inn tiltak som skal gjøre at damene slipper å gjøre dette - en bare fratar dem kundene - mao en går ikke på årsaken til problemet.
De prostituerte får det slettest ikke bedre - organisert kriminalitet tar mere over. Straks politiet må prioritere noe annet, så er de organiserte bandene på plass igjen med nye damer.

Skal det gjøres noe med saken, så må en a) gå etter hallikene for de utenlandske damene og b) sørge for at de norske "nød-prostituerte" (les de narkomane) slipper å gjøre dette for å skaffe seg penger.

a) Vil ikke politikerene bevilge tilstrekkelig penger til for at det monner (og politiet gidder heller ikke gjøre det for det er for mye arbeid...)

b) Koster også penger og trenger i tillegg en viss omkalfatring av verdensbildet til rødstrømpene. Narko-prostituerte er ikke primært offer for kundene - de er offer for sitt narkotikaproblem. Da må en 1) hjelpe de å komme ut av narko-problemet (det blir hovedsakelig LAR som nytter, ser det ut til) og 2) hjelpe de å komme seg i en jobb og få en meningsfylt hverdag. Blir de gående på arbedsledighetstrygd eller sosialpenger så er det rett tilbake på kjøret ganske radig...

2) kan jeg illustrere på følgende vis: Sønnen til noen jeg kjenner var på kjøret, og ble buret inne etter en voldssak. Når han kom ut, så var han nykter, men hjelpeapparatet stilte ikke opp (som det ble lovet). Slekta fikk ordnet en jobb, og det gikk veldig bra - helt til han ble sykemeldt pga av skade. Da bar det ganske fort ut på skråplanet igjen når han ble gående og ikke hadde noe å gjøre.

De norske, "nyktre" damene som gjør dette for å skaffe MYE penger i en fei, og de som driver på hobbybasis for å skaffe seg litt ekstra tilskudd i ny og ne, spørs det om en får gjort så veldig mye med. (Det er vel heller ikke de en bør prioritere innsatsen på?)

Johan-Kr

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.993
Sted
Østfold
Fenalaar skrev:
En må jo være obs på at kjøpeforbudet har en utenlandsklausul
Det har jeg hørt om, jeg har ikke sett lovteksten, men hvordan kan en lov gjelde utenfor landet den gjelder i? Betyr det at de har funnet en måte de kan oppheve andre lands lover på for sine egne statsborgere? Det åpner jo for, ja, mildest talt, mange kompliserte situasjoner.

Topp Bunn