Gode tips til vinyl hylle ønskes

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Z

Zomby_Woof

Gjest
    IKEA er mest for de som skal møblere sitt eget hjem for første gang/nettopp har blitt kasta ut av kjerringa. Kort sagt, for de som trenger alt på en gang til en noenlunde human totalpris.

Men, det er kvalitetsvarer å finne innimellom, og prismessig er det stort sett bedre enn det man finner til samme pris andre steder.

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.292
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Tja... Ikea er mye bedre enn det var i gamle dager. Kvaliteten på kjøkken f.eks. er det ingenting å si på i dag.

Selvsagt er det mye billig rusk også, (Lack, anyone?) men mange av produktene er helt brukbare.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    16.231
    Sted
    Sølvbyen
    Ser du litt grimt på kallax får den riper. Demonterer du den en gang, så kan du nærmest glemme å sette den sammen igjen. Syntes de nye lettvektsproduktene til ikea oppfordrer til bruk og kast mentalitet, og har sett meg grådig lei på de etter noen flytterunder de siste årene. Min neste vinylhylle blir plassbygd i gode materialer. Så har jeg heller ikke tenkt til å flytte på meg de neste 60 årene...
    "Plassbygd". Et av mine favorittord, det.

Jeg syns IKEA har noen ting som er ok, men de har ganske mye som er nettopp som det sies, en oppfordring til bruk og kast. Jeg har lurt litt på hva jeg og andre kunne spart av penger opp i gjennom ved å bare kjøpe solide, ordentlige møbler med en gang, isteden for diverse rask fra IKEA som nesten uten unntak blir kastet eller går i stykker etter en stund uansett.

I tillegg syns jeg mye av det IKEA har er preget av litt simpel design og stygge mønstre, sånn at man hadde blitt lei det uansett før eller siden. Men snakk om å ha skutt en stor del av gullfugl-flokken med forretningskonseptet sitt. :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn