Focal Electra 1037 BE! Bud på 14’! Reservert! | FINN-torget
Sorry for prisendring! Ville bare informere om at disse blir solgt til høystbydende innen kl 24 i dag!!! Mottatt bud på 14000,- lørdag 18/5 kl 13.30 Hadde ten
jeg gikk på en smell der i kveldStereofil salg. Her er det muligheter
![]()
Ryddesalg - STEREOFIL AS
Vi rydder på lageret og i butikken. :-) Førstemann til mølla!www.stereofil.no
Solgte mine for lik pris i 2018Dette må være et godt kjøp.
Tannoy DC10 ti
R700, ikke R7 Så ikke et godt kjøp for meg iallefall 🫣Det her er en helt grei pris
![]()
Kef R700 | FINN-torget
Spiller meget bra. kan sendes på kjøpers ansvar og rekning har orginal embalasje. Er med gitter i front og soundcare spikes jeg må desverre nedgradere anleggetwww.finn.no
Ja, R7 til den prisen hadde vært et godt kjøpR700, ikke R7 Så ikke et godt kjøp for meg iallefall 🫣
Jeg ser den. Annonsen sto opprinnelig som R7. Så den er blitt endret...Ja, R7 til den prisen hadde vært et godt kjøp
Hvorfor kjøpe NAD, når du kan få sugd´en for halv pris.........![]()
Sugden A21a
Klassiker i topp stand vurderes solgt. Ren klasse A forsterker, låter helt nydelig. Siste bilde er av tilsvarende forsterker som selges i Danmark.www.finn.no
Er ikke på facebook hva er prisen?
Med tanke på hvor mange som ble solgt i 1973, så er en mint condition forsegla utgave fra 73 knapt verdt den prisen.Uåpnet 40 år gammel dark side of the moon LP
![]()
Uåpnet Dark side of the moon LP fra 80-tallet
Arvet denne klassikeren fra min mor som kjøpte denne på 80-tallet. Den er forseglet og klar til å finne sitt nye hjem.www.finn.no
litt i den stive sidenDette må være et godt kjøp.
Tannoy DC10 ti
Disse har gått for 30k til 35k de siste årene, dette parret gikk for 27900,-. ut fra hva som står på Finn. Så etter min mening gjorde den som kjøpte disse et godt kjøp.litt i den stive siden
Helt klartDisse har gått for 30k til 35k de siste årene, dette parret gikk for 27900,-. ut fra hva som står på Finn. Så etter min mening gjorde den som kjøpte disse et godt kjøp.
T/R Oppsal? Den var kjapp!Vi somler Vis vedlegget 1027321 ikke - gjør vi vel![]()
Raskere enn dagens F1, men nå får vel denne tråden gå tilbake til normalen. Jeg poster «Degritter minutt for minutt» i egen trådT/R Oppsal? Den var kjapp!
ok, sikkert greit kjøp. hue mitt virrer kun rundt presitge serien og eldre gold elementer. for meg er det eneste som funkerDisse har gått for 30k til 35k de siste årene, dette parret gikk for 27900,-. ut fra hva som står på Finn. Så etter min mening gjorde den som kjøpte disse et godt kjøp.
www.hifisentralen.no
Tatt det usett til høyeste bud?Tatt det usett hadde jeg hatt penger
![]()
Tandberg 10 xd Tandberg huldra 10 samt Tandberg Tcd 310 kassettspiller. | FINN torget
Meget pent brukt selges samlet. Har også en del band 2 stk nye og 10 brukte samt ekstra sett med nabber og en Tandberg mikrofon. Selges samlet. SELGES TIL HØYSTBYDENDE . Bud mottatt.www.finn.no
han skriver går for høystbydende...........Skrevet med han. Sett båndspiller alene gå for prisen han ønsker å oppnå
Samme karen jeg kjøpte PMC,ene av. Hyggelig kar, tror kona vil bli kvitt noen høyttalere![]()
Tannoy Definition DC10 | FINN-torget
Tannoy Definition DC10 i flott sort pianolakk selges. Alle bud blir høflig besvart. Engelske kvalitetshøytalere fra annerkjente Tannoy. Avtagbart stoffwww.finn.no
25k bør vel være innenfor.