om noen har en nad375, må dette være et helt OK bytte.
FINN – BOWERS & WILKINS ASW 10CM S2 SUBWOOFE
edit: 7 tusen er også billig,tho.
edit: 7 tusen er også billig,tho.
Sist redigert:
|
Var fin pris på pene høyttalere. Hadde de veid 40 kilo mindre per stykk hadde de vel sikkert vært solgt en del fortere.B&W 802D til 50k.
FINN – B&W 802d
Forsterker til en slikk og ingenting. Heldig den som får den til prisen derAbrahamsen V2 Upgrade til 2500 kr.
FINN – Abrahamsen V2.0 oppgradert.
Borte væk.Forsterker til en slikk og ingenting. Heldig den som får den til prisen derAbrahamsen V2 Upgrade til 2500 kr.
FINN – Abrahamsen V2.0 oppgradert.![]()
Ja jeg synes den prisen var vell litt stiv ? Yamaha NSX 10000 | eBayDa er NS10000 til 130k også en god pris da, 100000 er jo hakke sjeldnere og har mer ettertraktede deler??![]()
Gratulerer med ny forsterkerElkjøp Lade i Trondheim har endel utsalg på hifi utstyr nå.
Bla. Kef R100 til 4500,- Kef Q300 til 3500,- Marantz PM6005 til 4000,- samt diverse Canton, Tannoy og Audio Pro
Kjøpte selv en Marantz PM7005 til 5500-, der nå nettopp.
Husk at her er det fare for at det har vært MYE kobling opp og ned av disse. Og at kontaktene på de ikke er like gode som de en gang var.Mye fint i Trondheim, kan man si.
Ojojoj!
Akustikkavdelingen ved NTNU selger ut mye proff- utstyr
FINN – Audio / Studio / Lab-utstyr selges. RME, Brüel & Kjær med mer
Mye der jeg ikke har peiling på, og mye jeg ikke visste jeg hadde lyst på.
Et RME Fireface 800 kanskje. Litt overkill, men....
En 24 kanals harddiskopptaker....
eller en Adyton P3000, eller to....
osv....
Hadde tatt dem tvert til den prisen der. Kjørt dem på Primare kjøpt billig på Finn/HFS..Er ikke dette greit da? AP Yara til 2.500,- Rogaland
FINN – Audio Physic Yara 2
Til fem lapper hadde det vært bra også uten kablene, men dette blir en smule over toppen.tror dette er ganske bra pris:
FINN – Forsterker Primare I21 og to høyttalere System Audio SA1550 + kabler
Ja, her til lands koster de litt mer:52000 er vel en bra pris for noe B&W801?Bowers & Wilkins 801 Nautilus, MF kW550 | Skåne
kan dessuten benyttes som preampEldre Mcintosh MX115 tuner for tre lapper. 110v, men dette kan ordnes med konvertering.
Vis vedlegget 369856
Hællæ @pilsern er det ESR meter du mener ( LCR ? )Et tips,
"LCR-meter" fås kjøpt på ebay fra 150 kr og opp, inkl. frakt - må jo være et godt kjøp da det forlanges tre ganger prisen for tilsvarende her.
mvh