God natt:)

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Ivrig band. Trommisen er vel faktisk så ivrig at han glemmer synkopering og en halvtakt på innledningen.. tar seg opp når han kommer til hovedtema da.
Ian synger vel som om har sunget Locomotive Breath 10 ganger før samme kveld..

Aqualung var jo inspirert og bra da!

Men det er jo et av verdens tøffeste band noensinne, og alle må ha (kronologisk) This Was, Stand Up, Aqualung og Living in the Past. De som ikke liker JT kan hoppe av der, de som liker de kan føye på enda flere..

Mvh Vidar P

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.015
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Uenig. Thick as a brick er OBLIGATORISK!!!!!!!

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Nå fikk dere stjerne i boka, mine herrer! Tull er definitivt et av verdens tøffeste band, ikke minst live.
Og Vidar, jeg har stor sans for din liste over helt nødvendige titler, selv om jeg definitivt ville lagt til Heavy Horses..

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
....OG Thick as a brick, ja! Som du ser tar både erato og jeg oppfordringen din. "De som liker dem kan føye til enda flere......" ;-)

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
300
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
....OG  Thick as a brick, ja! Som du ser tar både erato og jeg oppfordringen din. "De som liker dem kan føye til enda flere......" ;-)
Ja, ikke sant :) Lista mi var bare for de som ikke liker Jethro Tull; disse må de uansett ha, det går ikke an å si at man "ikke liker" dette. Heavy Horses og Thick as a Brick er svære greier det også, jeg liker til og med enkelte ting på Rock Island og på Crest of a Knave jeg..

Mvh Vidar P

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
10
Ja, ikke sant  :)  Lista mi var bare for de som ikke liker Jethro Tull; disse må de uansett ha, det går ikke an å si at man "ikke liker" dette. Heavy Horses og Thick as a Brick er svære greier det også, jeg liker til og med enkelte ting på Rock Island og på Crest of a Knave jeg..

Mvh Vidar P
JT har jo et par skiver..............
Her er en grei oppsumering for de som liker JT.... ;)

Jethro Tull

8)

Topp Bunn