Ja, men det var jo ikke så litejoaquin skrev:det var igrunnen alt jeg hadde på hjertet.![]()
Ikke så veldig.Vermin skrev:God Helg.....skal jobbe....skal se Batman i kveld, er den bra?
Høres ut som en meget bra helgBT skrev:8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
God helg!
I morgen snur jeg nesa mot Spania.
Tilbake om 3 uker.
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
God tur.BT skrev:8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
God helg!
Tilbake om 3 uker.
Kan jeg få låne "badekaret" da?BT skrev:8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
God helg!
Tilbake om 3 uker.
Filmen var kul den, litt langtrukket men bra med æksjonJanR skrev:Ikke så veldig.Vermin skrev:God Helg.....skal jobbe....skal se Batman i kveld, er den bra?
God helg ;D
/jan
Jøss! Østfoldbadet!? Fins det bademuligheter i Østfold ?joaquin skrev:tokk med jentungen til østfoldbadet i dag, meget effektiv måte å brenne energi på! ;D
hun sloknet nesten av utmattelse da vi kjørte hjem i sekstiden.
aldri vært på østfoldbadet før og ble positivt ovverasket.
oversiktlig, bra service i cafeen, nok av muligheter for bademoro for barn i alle aldre.
vi voksne kan dessuten skifte på å passe på ungene og ta oss noen lengder i storbassenget, så litt trening får man jo også.
Jo jeg bor i Østfold, men det er ikke ofte jeg er i de indre bygdene. Ikke mye kjent der nei.joaquin skrev:lol, bor ikke du i østfold da?
jovisst finnes det muligheter, østfoldbadet ligger i askim.
(ps! kunne nesten høre janr spille porcupine på klipschene sine der jeg satt ved bassengkanten ;D)
visstnok populært blant de lokale + oslofolk som bor sørover i fylket.
var som sagt min første gang der, og sikkert ikke den siste.
vi er en gjeng med venner som har etablert oss i området holmlia/kobotn/greverud/ski, og mange av oss har småbarn som har mye krutt de skal svi av i helgene. dermed et greit tilbud å kunne kjøre dem snaue 30 min til et badeland som er såpass bra.
hadde egentlig tenkt en tur til hvervenbukta idag, men været har vært så som så...