Hun nĂ„r nesten itte oppâŠâŠmen myk og kort, sĂ„ det Ă„rner sĂŠKjenner jeg blir litt bekymret nĂ„r bĂ„de din kjĂŠre og turkameratene hadde fire ben. Regner med at din kjĂŠre ikke har blitt utsatt for avkapp ned til to ben, men at vi snakker om en usedvanlig sprek dame som forhĂ„pentligvis gĂ„r opp pĂ„ to bein nĂ„r du skal gi henne en klem![]()
Canor er ikke helt tapt bak en stol pÄ spesielt rÞr nei.Jeg er ganske sikker pÄ at Canor vet hva de gjÞr. Produsenten har mange Är erfaring med rÞrkonstruksjoner.
Jeg har jo ogsÄ hÞrt oppsettet med denne DACen for noen dager sida, og det var slÄende hvor "lite digitalt" det lÄt.![]()
Canor DAC 2.10 - D/A converter with analog tube-based output
CANOR DAC 2.10 is a D/A converter with analogue output. It uses the dual mono configuration of the ES9038Q2M digital-to-analogue converters from ESS Sabre, which ensure high sound quality.www.canor-audio.com
Ikke helt korrekt Ä si det sÄnn, men tror mange forstÄr hva jeg mener.
Jeg har ikke hÞrt anlegg med rÞr-DAC, sÄ mange ganger, men jeg har hÞrt noen oppsett pÄ messa i Warszawa hvor det ble brukt Lampizator DAC.
Fikk samme inntrykk av lite "digitalis" da, men Lampizators modeller ligger sÄ vidt jeg vet hÞyere i pris.
Som Gismo er inne pÄ, sÄ tror jeg Canor dacen vÊre interessant for flere.
JaâŠ. Syns det var stille Ove
??
Slike gamle stÞpsler for mobilladere har jeg mange av ogsÄ. Kommer du innom skal du fÄ med flere opp til BluesI morgen er der planlagt en tur opp i BlÄskogen hvor jeg har tenkt Ä plukke med mÊ noen av mine «duppeditter inkl kabler» for en slags test/lytt pÄ blues-nettverket der oppe
Blir vel ansett som en av mine «fetisj-greier» men skitt auâŠ..uansett resultat/konklusjon der oppe blir disse sittende i anlegget pĂ„ Botilsrud
Vis vedlegget 1112450 Vis vedlegget 1112451 Vis vedlegget 1112452
gismo
Virker som om du gruer deg litt?I morgen er der planlagt en tur opp i BlÄskogen hvor jeg har tenkt Ä plukke med mÊ noen av mine «duppeditter inkl kabler» for en slags test/lytt pÄ blues-nettverket der oppe
Blir vel ansett som en av mine «fetisj-greier» men skitt auâŠ..uansett resultat/konklusjon der oppe blir disse sittende i anlegget pĂ„ Botilsrud
Kan jo vĂŠre «placebo»âŠâŠ men da virker det i hver fall hjemme
Vis vedlegget 1112450 Vis vedlegget 1112451 Vis vedlegget 1112452
gismo
Det var en grunn til at vi ikke ville holde pÄ med dette forrige gang da du var med. M.Slike gamle stÞpsler for mobilladere har jeg mange av ogsÄ. Kommer du innom skal du fÄ med flere opp til Blues
M
Nei da, gruer mÊ itte, som sakt og skrevet, de blir satt tilbake hjemme etter BlÄskog-turVirker som om du gruer deg litt?
Legger ogsÄ merke pÄ at PLACEBO er skrevet med anfÞrselstegn...
Hvordan nÄ DET skal tolkes.
Sist det var noen her og prÞvde tweaks, sÄ funka det med tydelige, klare forskjeller fra fÞrste strofe. ALLE rommet var enige.
Det ble faktisk sagt av de som kjenner sakene, at de aldri hadde hĂžrt stĂžrre forskjell noe annet sted dingsene har vĂŠrt prĂžvd.
De kan ikke fatte og begripe at jeg ikke har lĂžpt og kjĂžpt.
Er jo mer gjennomsiktig enn mange andre oppsett dette som stÄr i BlÄskogen, sÄ hvis det skjer noe i kjeden med EE og Isotek innkoblet, sÄ bÞr jeg hÞre det.
Tror dessuten at man ikke vil fÄ noe svar som kan regnes som almenngyldig.
Det som kanskje blir mest spennende, er om vi hĂžrer det samme.
Det er jo jeg som har lyst til Ä prÞve disse remediene, og har spurt om du vil ta dem med en gang, sÄ jeg stiller med Äpne Þrer, Äpent sinn, og Zoegas kaffe. Tror det blir artig jeg.![]()
Tweaking er noe som hÞrer med. Ingenting skal vÊre uprÞvd!Greit og fÄ rettet opp tallene, kan jo ikke ha 1tall og nullene ravende rundt skjeve i streameren![]()
Tenker vi bÞr spelle denna heile eftan i mÄrrÄ je bluesTweaking er noe som hÞrer med. Ingenting skal vÊre uprÞvd!
Tror det blir VELDIG vanskelig Ă„ gjĂžre noe med ett-tallene.
Det jeg er meget spent pÄ, er om nullene blir rundere eller mer ovale.
ENORME muligheter her ser du.![]()
Tenk om vi itte gjÞr det da RoDa, eller bare en av ossDet kan vÊre «placebo», kjempegÞy!
Moro at dere prÞver ting, og dette som prÞves nÄ er vel av typen fett umulig at det kan utgjÞre annen forskjell enn mellom Þra.
Men jeg er relativt bombesikker pÄ at dere kommer til Ä «hÞre» forskjell
mvh
Bombesikker!? eller "bombesikker"?Det kan vÊre «placebo», kjempegÞy!
Moro at dere prÞver ting, og dette som prÞves nÄ er vel av typen fett umulig at det kan utgjÞre annen forskjell enn mellom Þra.
Men jeg er relativt bombesikker pÄ at dere kommer til Ä «hÞre» forskjell
mvh
Egen trÄd blir det ikke, men jeg regner med at resultatet vil bli publisert i Global Scientific Review.Kjenner forventningene bygger seg opp! Forventer egen trÄd med resultatene pÄ fredag sÄnn at resultatene kan diskuteres pÄ skikkelig vis i helgen (gjerne litt sent pÄ kvelden)![]()
Du kan jo alltid forsÞke deg pÄ ASR....... om du tÞrrEgen trÄd blir det ikke, men jeg regner med at resultatet vil bli publisert i Global Scientific Review.
Nei, de holder jeg meg unna.Du kan jo alltid forsÞke deg pÄ ASR....... om du tÞrr![]()
![]()
![]()
Eller BS...... sorry.... mÄtte bareIkke mange der som er interessert i musikk.
Nei, pÄ DET feltet er det ngen som slÄr oss som herjer i egne trÄder her pÄ HFS!Eller BS...... sorry.... mÄtte bare![]()
Har aldri hÞrt om at du/dere ikke hÞrer forskjell pÄ Ä bytte noe i anlegget sÄ bombesikker er jeg.Tenk om vi itte gjÞr det da RoDa, eller bare en av oss
gismo
Hvem er mest interessert i musikk? De som mener at mange av de audiofile forskjellene er sterkt overdrevet og du kan droppe Ä bruke tid pÄ dem, les: hÞre mer musikk. Eller de som kryper rundt pÄ gulvet og bytter internettkabler og hÞrer de samme sporene omatt og omatt for Ä hÞre etter forskjeller?Nei, de holder jeg meg unna.
Ikke mange der som er interessert i musikk.
![]()