En helt herlig samling lagret på streameren

gismo

gismo
Var da bare 14 låter på lista mi, det tåler’n gismoNei, at det ble litt mye mæssom
Hender sæ det veier opp for litt musikk bluesDet ble lite musikk i helga, men mye godt øl.![]()
Kjenner albumet godt Ove
Er det Emmylou Harris?
De tallene der var tilfeldigvis også plasseringen i kåringen av den vakreste.En flott historie gjennom mange år??????????????????????????????
gismo
Tror pinadø jeg må ta med et sengelaken å snyte meg i mellom låtene den 19.mars på ParkteateretHah! Den Phil Collins coveren er den eneste gangbare versjonen jeg noengang har hørt
Og, igjen, hør for en enestående taiming de har seg i mellom uten bruk av clicktrack og denslags.
Telepatisk. Psychosomethingsomething jeg ikke aner hva er, engang.
Og det psykeste er at de er de eneste som har lyktes med å få undertegnede til å føle antikke blueslåter.
Rare greier. Jeg tror jeg må gå å legge meg...
Edit: Hersens jentunger!![]()
Tar med snyteklut og kommer sammen med blues og sundkoien je åsså TomTror pinadø jeg må ta med et sengelaken å snyte meg i mellom låtene den 19.mars på ParkteateretHah! Den Phil Collins coveren er den eneste gangbare versjonen jeg noengang har hørt
Og, igjen, hør for en enestående taiming de har seg i mellom uten bruk av clicktrack og denslags.
Og det psykeste er at de er de eneste som har lyktes med å få undertegnede til å føle antikke blueslåter.
![]()
Dæven så hyggelig GismoTar med snyteklut og kommer sammen med blues og sundkoien je åsså Tom??????????????????????????????Tror pinadø jeg må ta med et sengelaken å snyte meg i mellom låtene den 19.mars på ParkteateretHah! Den Phil Collins coveren er den eneste gangbare versjonen jeg noengang har hørt
![]()
gismo
Helt enig gismo! Tubajazz er undervurdert
Takk for det T, skal hilseKos deg på konsert, gismo, og hils gutta![]()