T
TT.
Gjest
Kos dere gismo. Har vært rett i nærheten og det er konge. God ferie! 
|
Takker for det vinyl-mannenSer ut som dere koser dere, selv blir det bare jobbing i sommer,dyrt å pusse opp bad.
Ha en fortsatt fin ferie Gismo,hils sjefen
mvh
vinyl-mannen
Bare formiddagskos herr Karmana, nye og skikkelige greier i aftenSmykker er jo selvfølgelig gavmildt, men å kun dra frem cavaen dere fikk i velkomstgave fra hotellet.....hmmm![]()
Takk for det roeng2, kom hjem nå kl.03 til pøsende regnvær, Norge er seg likt...God tur hjem.
roeng2
Støttes Karmana...greit med en tur men er en hjemmekjær mannÆkke så gærnt å komme hjem heller![]()
Gleder meg,det er en flott serie sammen med stjernekampSer at denne gjengen skal være med i 5. Utgaven av Hver gang vi møtes.
Tror det kan bli en del fine tolkninger her..
Vis vedlegget 334753
gismo
Liker programmet, men skeptisk til den gjengen der......Gleder meg,det er en flott serie sammen med stjernekampSer at denne gjengen skal være med i 5. Utgaven av Hver gang vi møtes.
Vis vedlegget 334753
gismo
Velkommen hjem gismo
mvh
Lov å være skeptisk vettu Karmana, men det gjenstår å se/lytte, kan hende du har rettLiker programmet, men skeptisk til den gjengen der......Gleder meg,det er en flott serie sammen med stjernekampSer at denne gjengen skal være med i 5. Utgaven av Hver gang vi møtes.
Vis vedlegget 334753
gismo
Velkommen hjem gismo
mvh
Så så, liker programmet jeg ogLov å være skeptisk vettu Karmana, men det gjenstår å se/lytte, kan hende du har rettLiker programmet, men skeptisk til den gjengen der......Ser at denne gjengen skal være med i 5. Utgaven av Hver gang vi møtes.
Vis vedlegget 334753
gismo
Gleder meg,det er en flott serie sammen med stjernekamp
Velkommen hjem gismo
mvh
Men programmet er likevel et "koseprogram" i gismo heimenLiker litt mangfold fra norske musikkutøvere, vi har en bra stamme her hjemme syns jeg.
Alt må ikke være engelsk eller amerikana...
gismo
Tar den med fatning og et stort smil Karmana, du har sikkert rette denne gangen ogsåSå så, liker programmet jeg ogLov å være skeptisk vettu Karmana, men det gjenstår å se/lytte, kan hende du har rettLiker programmet, men skeptisk til den gjengen der......
Men programmet er likevel et "koseprogram" i gismo heimenLiker litt mangfold fra norske musikkutøvere, vi har en bra stamme her hjemme syns jeg.
Alt må ikke være engelsk eller amerikana...
gismomen det er vel kun 1 og kanskje to av dem (på en god/dårlig dag) jeg ville vurdert å kjøpe musikk av. Virker som de har gravd et stykke ned i bunken. Meg om det
By the way, hvis vi snakker om ensidighet er det vel flere som skal gå litt stille i dørene![]()
Har WiMP i hus ja, denne er bra!Er ikke spes fan av Hver gang vi møtes, og husker ikke om du bruker Wimp, men dette er i mine ører et gullkorn;
http://wimp.no/track/13919703
Hørte den på Grado headsett nå, men tror nok det er en SF-låt helt klartIngen perfekt innspilling for "overanalytiske ører" men har syslet litt i bransjen og med denne som demolåt har jeg solgt en god del par Sonus Faber, hovedsaklig Olympica 3.
Den er nok rett og slett SF-vennlig![]()