Gratulerer med med REL sub, har trua på at det virkelig er duket for gromlyd i stua
roeng2
roeng2
|
Takker roeng2, trua er flott å ha ....så gjenstår bare integreringaGratulerer med med REL sub, har trua på at det virkelig er duket for gromlyd i stua
roeng2
Blir det vanskelig med en er det bare og handle en tilTakker roeng2, trua er flott å ha ....så gjenstår bare integreringaGratulerer med med REL sub, har trua på at det virkelig er duket for gromlyd i stua
roeng2
gismo
Velkommen etter brutter`nLyttet litt mere på dette i dag da jeg fikk dette på plass i flac versjon i helga
Syns Anneli Drecker har fått til mye bra her, etter min smak hennes beste album.
Vis vedlegget 333152
flac
gismo
Hun er fantastisk flink,en av våre bedre synes jeg
Her gjør hun en meget bra jobb
mvh
Velkommen etter brutter`nLyttet litt mere på dette i dag da jeg fikk dette på plass i flac versjon i helga
Syns Anneli Drecker har fått til mye bra her, etter min smak hennes beste album.
Vis vedlegget 333152
flac
gismo
Fishermans Blues er min favoritt på skiva.
Hun kan virkelig synge damen fra det høye nord, og må ei glemmes.
Pelsen står, og jeg blir blank i øyekrokene.
Pøh! Jeg kan håndtere både subber og hverdag på litt let rødvinsrusLatkuk og vilje er jo flotte ord gutter
Blir nok itte denna kvelden trur je..., godt med rødvin..
Ferie er flott da alle andre er ferdig
gismo
Ferietid er øltid vettu tkr, om man elsker øl vel å merke.....^^ Si meg- pimper du øl hele tiden???
mvh tkr (misunnelig!)
Vet ikke jeg.......Ferietid er øltid vettu tkr, om man elsker øl vel å merke.....^^ Si meg- pimper du øl hele tiden???
mvh tkr (misunnelig!)
Men liker roser åsså da....
gismo
Vært litt tett med besøk og alt for mange gode anledninger, ikke værre en det tkr...Vet ikke jeg.......Ferietid er øltid vettu tkr, om man elsker øl vel å merke.....^^ Si meg- pimper du øl hele tiden???
mvh tkr (misunnelig!)
Men liker roser åsså da....
gismo
Talte etter på de tre siste sidene i tråden her. Der har du lagt ut 6 bilder av øl & børst, og ett- 1 - bilde av en rose. "Det hjertet er fullt av renner tråden over med", sier nå jeg....
mvh
Takk for det Dåbbel J.....skal gjøre mitt besteHva er det med HFS og fotfetishisme ?![]()
Nuvel.. du har en ølfetish oxo... DET er innafor .... nyyyyyt ferien !!
/JR
Ser fælt ut. "The wild bunch" på Klavestadhaugen følger eders eksempel, og drar til Alicante i Spania 5.september.Ferie appen sier nå 03dager,12timer,16minutter og 01sek.......
Da blir det hit...
Vis vedlegget 333394
Kjenner det sitrer etter varme, sol og en ny atmosfære..
gismo
Ser fælt ut. "The wild bunch" på Klavestadhaugen følger eders eksempel, og drar til Alicante i Spania 5.september.Ferie appen sier nå 03dager,12timer,16minutter og 01sek.......
Da blir det hit...
Vis vedlegget 333394
Kjenner det sitrer etter varme, sol og en ny atmosfære..
gismo
Da blir vi borte i 8 dager, noe som passer utmerket etter alt det fine høstværet så langt denne sommeren.
Men selvfølgelig, nå kommer sommerværet i det jobb og skole tilranser seg hverdagen igjen for fullt![]()
Har aldri opplevd deg surmaget octIkke for å være surmaget. Men når du først har gått til det skritt å kjøpe sub, bør du nok ha en til.
mvh
Tenker jo selv å kløpe en sub til. Har allerede en B & W P.V.1. Ikke dyre saken, men avventer, da jeg har dypbass fra [a.p.]Har aldri opplevd deg surmaget octIkke for å være surmaget. Men når du først har gått til det skritt å kjøpe sub, bør du nok ha en til.
mvh
Førsøket med sub er kun i startfasen i dette oppsettet og i dette rommet, så her evalueres løpende
Har tidligere gått på ræva med sub (både 1 og 2), men også fått det fint til (den gangen med 2 stk REL), så tiden vil vise om dette er
noe å tenke på videre![]()
gismo
Hehe....lakrisbåtene håper å få skyller vekk kommende uke, men litt fintenking ser jeg ikke helt bort i fraSe der var du i gang, jaDen gled jo diskret og greit inn med resten av interiøret. Sikkert en forutsetning hvis binna i fremtiden skal akseptere enda en i oppsettet
Lykke til med integreringen. Hvis du midlertidig skulle gå på kvist kan du jo ligge på stranden i Mallorca og knipse lakrisbåter mellom stortærne mens du fintenker litt. Ikke det verste det
![]()