sundkoien
Hi-Fi freak
gismo`s lille musikk-hule
Hei gutter!
Nå skal ikke min "unge" alder brukes mot meg!!
Har hørt mye om den plassen der, selv om jeg privat hadde min vaklende debut i voksenverdenen på plasser som Vestheim, Gamle Gruetunet, Skogheim og Mosogn!
KW; det er forresten full fart her på Kirkenær i helga; St Hans med Alex Rosen', Ståle Solbakken og andre lokale helter!
M
gismo skrev:Nå sliter jeg litt med bilde i mitt minne (stedet er kjent, men kan ikke koble direkte) KW, for dette er vel ikke Kjellerlemmen..?? Eller er det :KW skrev:Utstyret ditt er både stilrent og helt sikkert bra lydgjengivere, som jeg snart bør få hørt på.........men det drøyer med en tur dit i år gitt.
Kommer tilbake til det.
Derimot her
har du eller Sundkoien kanskje aldri vært eller opplevd, med mindre du/ dere var med foreldre dit.
Jeg derimot opplevde mye rart der nede ikke minst hva dritings folk var og så ut mens det varte på fredags/lørdagskveldene.
Skytebane med luftgevær og piler med dusk som vel ikke alltid gikk i rett bane der under scenegulvet, var nok mer i min bane enn øl/alko på den tiden.
Regner med at du/dere har hørt om det i allefall.
Mvh.KW
Tross min høye alder blir jeg usikker nå ;D ;D
Kanskje Sundkøien vet (men han er da bare guttongen ;D).....hmm.
gismo
Hei gutter!
Nå skal ikke min "unge" alder brukes mot meg!!
Har hørt mye om den plassen der, selv om jeg privat hadde min vaklende debut i voksenverdenen på plasser som Vestheim, Gamle Gruetunet, Skogheim og Mosogn!
KW; det er forresten full fart her på Kirkenær i helga; St Hans med Alex Rosen', Ståle Solbakken og andre lokale helter!
M