Gigawatt PC-3 SE EVO - Testet og vunnet "VICTOR AWARD"

Gigawatt PC-3 SE EVO+ er det nest største strømfilteret fra Gigawatt. Nå har Hifiknights / 6 Moons testet filteret og deres konklusjon er rimelig positiv.

Utdrag fra test:

"If you’re after top tier hardware of the sort, please know that GigaWatt PC-3 SE EVO+ is now filed in my privy book as the best I’ve heard to date and the one to beat, simply put victorious. ‘Till next time!"

Hele testen kan leses her:
GigaWatt PC-3 SE EVO+ – HiFi Knights

Noe av det vi har opplevd med Gigawatt sine strømfilter generelt er at de er meget gode på å ikke drepe dynamikk, selv på effektkraftige forsterkere. Gigawatt sine produkter er spesielt kraftig dimensjonert hele veien for å motvirke dette.

Priser finner man her:
https://malaaudio.no/Produkt/116/1002254/Gigawatt-PC-3-SE-EVO

Link til Gigawatt sin nettside:
Power Line Conditioner GigaWatt PC-3 SE EVO+ – GigaWatt

pc3evo+.jpg

pc3seevo 2.jpg

pc3seevo 3.jpg

pc3seevo 5.jpg

pc3seevo back.jpg

pc3seevo inside.jpg

Kommentarer

Drossel

Æresmedlem
Ble medlem
05.05.2012
Antall liker
3.780
Fint filter har det selv. Men er det ikke blevet en gammel model? Spolerne i 4 er vel kraftigere?

Drossel

Æresmedlem
Ble medlem
05.05.2012
Antall liker
3.780
Fint å skifte din Powerplant til den her.

M

MusicBear

Gjest
Strømfilter. Tenker ofte at "tør jeg lytte til det der" - i tilfelle forskjellen med og uten er av en art slik at sakene havner på ønskelista over saker man må ha... Fyller stadig bensin, på andre siden av parkeringsplassen der Mala Audio holder til, en dag drister jeg meg nok til å ta en lytt på disse sakene :)

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
2.073
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Det der er et filter jeg har vurdert å teste lenge :). Men, kanskje litt i overkant dyrt, men det er alt av strømrelatert utstyr i denne bransjen. Har tidligere hatt Isotek Aquarius (som nå har blitt alt for dyrt, kosta vel 10.000kr når jeg kjøpte den), den fungerte faktisk veldig bra. Testet også PS Audio Powerplant Premier(PPP), syns egentlig ikke den ga med noe bedring, enda den er en regenerator.

Derfor har jeg litt mer troa på de "passive" filterene til Gigawatt :). Neste år kanskje Mala, neste år ;).

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.647
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Send oss gjerne en epost el slå på tråden. Utlån og teste hjemme selv kanskje?

Drossel

Æresmedlem
Ble medlem
05.05.2012
Antall liker
3.780
Det der er et filter jeg har vurdert å teste lenge :). Men, kanskje litt i overkant dyrt, men det er alt av strømrelatert utstyr i denne bransjen. Har tidligere hatt Isotek Aquarius (som nå har blitt alt for dyrt, kosta vel 10.000kr når jeg kjøpte den), den fungerte faktisk veldig bra. Testet også PS Audio Powerplant Premier(PPP), syns egentlig ikke den ga med noe bedring, enda den er en regenerator.

Derfor har jeg litt mer troa på de "passive" filterene til Gigawatt :). Neste år kanskje Mala, neste år ;).
Præcist jeg tror extra aktiv elektronik er No go. Har hørt PS Audio. Det er en dynamik dræber.

T

TLN

Gjest

Præcist jeg tror extra aktiv elektronik er No go. Har hørt PS Audio. Det er en dynamik dræber.
Det er i hvertfall ikke min opplevelse. PS Audio P15 leverer bedre enn eksempelvis IsoTek Aquarius. Har ikke direkt sammenlignet de, men byttet ut IsoTek med Torus power, som igjen er byttet ut med P15.

Hva tidligere versjoner av PS Audio har gjort eller ikke vet jeg ingenting om.

MalaAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
15.07.2014
Antall liker
3.247
Sted
Asker
Torget vurderinger
5
Det er stor forskjell på de gamle PS Audio PPP og de nyere modellene. Det er flere generasjoner med regeneratorer siden :)

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
2.073
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Det er sant. Ppp er en gammel sliter, solgt for lenge siden.

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
2.073
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Må nok teste ps igjen før det faller på noe avgjørelse. Men, ikke i år. :p

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.247
Link til alle artikler
1224
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Besøk vår nye outlet-avdeling på nett | Mala Audio

Besøk vår nye outlet-avdeling på nett | Mala Audio

• 0
En ny mulighet for deg som elsker gode kjøp HiFi-bransjen er i stadig utvikling. Nye modeller lanseres, gamle serier fases ut, og produsenter skifter retning. Samtidig hender det at vi sitter...
Fortsett
Bransjenyheter
dCS Bartók APEX – presisjon og musikalitet i ett system

dCS Bartók APEX – presisjon og musikalitet i ett system

• 0
Opplev dCS Bartok Apex hos Mala Audio Når teknologi møter musikkglede Bartók er er, i motsetning til de andre seriene, kun ett produkt i to versjoner – med eller uten hodetelefonforsterker...
Fortsett
Bransjenyheter
Bruktlageret bugner over | Mala Audio er Norges fremste destinasjon for brukt HiFi

Bruktlageret bugner over | Mala Audio er Norges fremste destinasjon for brukt HiFi

• 0
Mala Audio – mer enn bare nytt Vi selger godt, våre leverandører kommer med nye produkter og vi får mye innbytte. Derfor finner du Norges største og mest varierte utvalg av brukt HiFi og...
Fortsett
Bransjenyheter
Musical Fidelity M8x Vinyl kåret til beste platespillerforsterker (EISA 2025–2026)

Musical Fidelity M8x Vinyl kåret til beste platespillerforsterker (EISA 2025–2026)

• 2
Musical Fidelity M8x Vinyl kåret til beste platespillerforsterker under EISA Awards Musical Fidelity M8x Vinyl har blitt tildelt EISA Award 2025–2026 i kategorien Best Phono Preamplifier! Les...
Fortsett
Bransjenyheter
dCS Lina – presisjon, musikalitet og fleksibilitet i high-end-klassen

dCS Lina – presisjon, musikalitet og fleksibilitet i high-end-klassen

• 1
Et nytt kapittel i dCS sin produkthistorie dCS Lina representerer et helt nytt kapittel innen digital musikkgjengivelse. Serien er utviklet spesielt for moderne audiofile som ønsker kompromissløs...
Fortsett
Bransjenyheter
Vil du jobbe med noen av verdens beste lydprodukter?

Vil du jobbe med noen av verdens beste lydprodukter?

• 0
Brenner du for å skape gode kundeopplevelser og trives med å bygge relasjoner? Da kan du være den vi leter etter! Om oss Mala Audio Analogsenteret er blant Nordens ledende aktører innen high-end...
Fortsett
Topp Bunn