Det blir veldig spennde å se hvor langt ned man kan strekke sette i frekvens. Hvis 550-700Hz er mulig, så gir det god fleksibilitet i forhold til å koble direkte med forholdsvis store bassmellomtoner uten behov for egen mellomtone.
Klarer ikke se så godt på telefonen, men viser du relativt til on axis?Har gjort nokre målinger, men eg trur det er eit eller anna som ikkje er forsegla heilt, fordi eg får heilt merkeleg forvrenging (enorm endring frå måling til måling, sjølv når eg ikkje tek i testoppsettet). Av same grunn er eg usikker på frekvensrespons, men spreiing bør vera rimeleg ok. Målt på 1m avstand frå hornmunninga, veit ikkje nøyaktige vinklar, men gradvis flytting off-axis. Ser i utgangspunktet veldig greitt ut. Søkket ved ~13.5kHz er forventa åtferd, men noko lågare i frekvens enn det simuleringa indikerer.
Vis vedlegget 1212177
Relativt til on-axis, ja. Som sagt er vinklene ukjent, var ikkje veldig nøye på det (må ha meir avstand enn 1m for å få korrekt spreiingsdata uansett når bølgeleiaren er så stor), men eg vil tru ca. 15-30-45-60 grader basert på augamål.Klarer ikke se så godt på telefonen, men viser du relativt til on axis?
og vinklene?
Gisser det anten er at drivaren ikkje sit heilt godt inntil bølgeleiar, eller at liminga av bølgeleiaren har vore litt dårleg slik at det er lufthól. Eg har lagt til ekstra lim i alle "saumane" no og ein ekstra pakning i på sjølve bølgeleiaren (burde ikkje vera naudsynt sidan drivaren allereie har ein pakning innebygd, men verdt eit forsøk). Det må berre få tørke så prøvar eg på nytt.jeg har opplevd unormalt høye forvrengsningstall enkelte ganger. Da har det stort sett vært ett av to 1)restarte REW eller 2) en løs del
Nei, her har eg gått for eit printa lokk som kan skruast på drivaren. Når lokket er skrudd heilt inn sit drivaren fast, men ein har framleis tilgang til baksida for oppkobling. Det er 4 stk alignment pins som held drivaren på plass mens ein skrur på lokket. Sjå bilete:Har du laget monteringsløsning med M6 heat-set inserts?
Kan det være årsaken til forvrengningen du nevnte - hvis den ikke sitter 100%?Nei, her har eg gått for eit printa lokk som kan skruast på drivaren. Når lokket er skrudd heilt inn sit drivaren fast, men ein har framleis tilgang til baksida for oppkobling. Det er 4 stk alignment pins som held drivaren på plass mens ein skrur på lokket. Sjå bilete:
Vis vedlegget 1212180
Jepp, difor den ekstra pakningen, så får me sjå. Denne type feste bør det ikkje i utgangspunktet vera noko problem med (har brukt det med hell før), men kan hende eg har bomma litt på dimensjonane slik at det vert for lite trykk mot baksida av drivaren.Kan det være årsaken til forvrengningen du nevnte - hvis den ikke sitter 100%?