- Ble medlem
- 12.09.2006
- Antall liker
- 925
Ok, da er det bare du som er troverdig. Litt av en debattevne det der? At du gidder debattere med folk du ikke tror på er jo litt av en bragd. Er du den nye frelseren?
Prøver bare etter beste evne å begrunne hvorfor jeg tviler på sannhetsgehalten i det du skrev.Ok, da er det bare du som er troverdig. Litt av en debattevne det der? At du gidder debattere med folk du ikke tror på er jo litt av en bragd. Er du den nye frelseren?
Jeg tror GWB hadde vært langt mer spisbar om han hadde tatt seg en solid longdrink og røyket litt ugress på daglig basis. Nå er jo mannen opplagt totalt ute av kontroll.. Høy på seg selv..Så vidt jeg vet er GWB avholdsmann, og har vært det siden han ble kristen på 80-tallet en gang. Ei heller er han bruker av narkotika.
At han har eksperimentert med alkohol og narkotika, anser jeg som sannsynlig, og det har vel både du, jeg og Mette Marit gjort, uten at man av den grunn kan si at vi har blåst ut hjernecellene våre. Du må nok komme med noe annet enn oppgulp fra ytterste venstre.
Selv Torstein Dahle er mer troverdig enn dette. ;D
Det skal du ikke se bort fra. ;DNår JohnBender skriver negativt om Bush sitter både BB og Oddgeir helt stille uten å si pip. Kan det være hatten?
Å rakke ned ukritisk på USA har i alle år vært en populær sport blant en liten radikal kjerne.Å rakke ukritisk ned på George har vært en populær sport noen år nå. Spesielt fantasifullt eller inteligent er det naturligvis ikke.
Men hvilken rating har de i det motsatte land? Hvor mange Amerikanere mener at Jens er en ustabil fare for resten av verden?=)Naturligvis morsomt at Jens og George har omtrent samme rating (ca 30%) i sine respektive land.
De fleste amerikanere har neppe hørt om Jensemann, og langt mindre gjort seg opp en mening om ham.Men hvilken rating har de i det motsatte land? Hvor mange Amerikanere mener at Jens er en ustabil fare for resten av verden?=)
-k
intelligent heter det vel..Å rakke ukritisk ned på George har vært en populær sport noen år nå. Spesielt fantasifullt eller inteligent er det naturligvis ikke.