Galakse i Bergen

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Her følger en liten bildepresentasjon av mitt studentanlegg:











Høyttalere: Mission 702e
Forsterker: Hegel H1 mk2
Kilde 1: Sony blue-ray
Kilde 2: Akai FM-radio av gammel årgang
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
- ca. 1990: Jeg fikk en liten radio/kasettspiller av min stefar. Denne presangen ble særdeles godt brukt. Jeg lå på gulvet og bygget lego akkompagnert av radioprogram som "Hovig's hangar", "Albin" og "10 i skuddet".

- 1999: Kjøp av forsterker (Yamaha) og høyttalere (Mission).
Jeg satset på å bruke pc som kilde. Mp3 var det nye store - det var en herlig tid!
På gutterommet var det også et par hyllemeter med vinyl (stuet bort av min stefar, alt fikk ikke plass i stua). Min mors gamle vinylspiller ble koblet til, og jeg utforsket gamle vinylskatter.

- 2000: Bygging av sub: Stor subkasse med JBL-element ble bygget. Dette gav en ekstra dimensjon til Mission-høyttalerne, og det var mulig å spille med større volum og trøkk. Desverre var sub'en drevet av en svak forsterker, så det ble for mye rumlebass.

- 2003: Flytting - bare høyttalerne og forsterker ble tatt med til Bergen.

Kjøp av egen dedikert kilde: DVD-spiller fra Harman/Kardon (DVD30). Den hadde sine feil lydmessig, men det var en nytelse å kunne putte sølvplater rett i anlegget, og nyte musikken direkte, uten å måtte bruke pc. Som bonus kunne den også spille mp3, med ok brukervennlighet. Hele diskografier med mp3 ble brent til cd-r, og jeg kunne nyte mp3-samlingen direkte gjennom anlegget (uten pc-tilkobling, deilig!).

Kjøp av rack. Et helt ok rack, men hadde vel kanskje kjøpt noe annet i dag. Slik er det vel med møbler.

- 2004: Pga. mye musikklytting i denne perioden valgte jeg å oppgradere anlegget. Inn kom Hegel H1. Anlegget spilte bra! Det var deilig å ha en sprek forsterker til Mission-høyttalerne! Nå spilte anlegget klart bedre på litt høyere volum. På lavt volum husker jeg ikke hva oppgraderingen hadde å si.

(- 2008: Kjøp av flatskjerm)

- 2009: Kjøp av blueray-spiller fra Sony. Dette ble også en lydmessig oppgradering fra den skrantende DVD30 fra Harman/Kardon. Men like brukervennlig er den desverre ikke...
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Musikk

Jeg hører mest rock og blues, men jeg hører mer jazz og klassisk enn heavy metal.

Selve cd-samlingen er ikke noe å skryte av, men det jeg har hører jeg mye på.





Jeg må innrømme at jeg savner en vinylsnurrer:



Musikksamling: http://rateyourmusic.com/~Woodleg
 

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Innlegg
4.284
Antall liker
2.288
Torget vurderinger
4
Ser bra ut dette her! Mission høytalere har imponert meg tidligere. Mye for pengene er mitt inntrykk .
Trenger ikke så koste så mye å komme på banen med vinylspiller. Men det har en tendens til å balle på seg... ;)
 

Elektron

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.07.2007
Innlegg
1.886
Antall liker
120
Sted
Bergen
En fin presentasjon av anlegget ditt Galakse. At cd samlingen etter ditt eget utsagn er liten spiller mindre rolle så lenge det som er der brukes. Hyllevarmere finnes det nok av her hos meg.

mvh Elektron
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Takk for fine kommentarer!

kjoenik skrev:
Trenger ikke så koste så mye å komme på banen med vinylspiller. Men det har en tendens til å balle på seg... ;)
Jeg vil helt klart skaffe meg en vinylspiller, vi får se om det dukker opp noe interessant til en ok pris.

Elektron skrev:
At cd samlingen etter ditt eget utsagn er liten spiller mindre rolle så lenge det som er der brukes. Hyllevarmere finnes det nok av her hos meg.
Det nærmer seg jul, så kanskje julenissen har noen cd'er på lager. Jeg har iallefall en lang ønskeliste!
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.914
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Mission høyttalere og studentliv i Bergen vekker gode minner!
Jeg syns det ser ut som et musikalsk anlegg, det der. Mission har alltid vært gode kjøp.
Ang. vinylspillere får du mye for pengene ved kjøp av ny, selv en rimelig Rega eller ProJect yter veldig bra. Og det er masse gode råd i vinyltråden ellerede. Men det vet du vel, siden jeg ser at du har fulgt HFS lengre enn meg ;)
 

olllie

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.07.2006
Innlegg
530
Antall liker
464
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Virkelig prisverdig at du ikke vil ha pc drivverk. Overraskende og gledelig! Flott at oppgraderingene dine har ført til bedre lyd. Ikke alltid det er tilfelle.
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Jøgga skrev:
Jeg syns det ser ut som et musikalsk anlegg, det der. Mission har alltid vært gode kjøp.
olllie skrev:
Virkelig prisverdig at du ikke vil ha pc drivverk. Overraskende og gledelig! Flott at oppgraderingene dine har ført til bedre lyd. Ikke alltid det er tilfelle.
Tusen takk for fine kommentarer.

Angående pc som drivverk: Det kommer nok gode løsninger for dette i min levetid, men per i dag lever jeg godt uten pc i anlegget. Fordelen med pc-drivverk er lett tilgang til mye musikk gjennom internett. Bakdelen er at gode enkeltalbum lett blir glemt, fordi disse ofte må høres flere ganger før "de sitter".

Så foreløpig står pc'en trygt på gutterommet:
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
På gutterommet nytes Fidelity - et kvalitetsblad.
- Gode musikkanmeldelser
- Artige reportasjer
- Generelt høy kvalitet på layout og foto.

Det ser ut til at denne delen av gutterommet er preget av min forlovedes smak - rødt sengeteppe og hjerter, pytt pytt!


I andre delen av gutterommet står el-pianoet, som litt for sjeldent er i bruk.
Jeg var en habil pianist, nå er ikke timingen og musikaliteten den samme lenger - det krever vedlikehold og fornyelse.


Lyden fra pianoet spilles best gjennom noen klokker fra AKG.
Desverre har jeg ikke optimal forsterker til disse, så lyden kunne nok vært noen hakk bedre. Vi får se om jeg velger en egen hodetelefonforsterker, eller om jeg rett og slett venter til jeg får mitt store piano i eget hus igjen... Det skjer nok ikke før etter studietiden.
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Siste eksamen i masterstudiet er nå unnagjort, så nå gjenstår "bare" hovedoppgaven.
Det har blitt få gode lyttekvelder foran anlegget. Studenttilværelsen er fin, men masteroppgaven krever mye. Anlegget blir nok ikke gjort noe med før jeg vet mer om fremtiden. Jeg håper det skal gå greit å få jobb, gjerne i Bergen. Men må jeg flytte, så reiser jeg.

Det går mot jul, så da må jo julesangene spilles:



Det blir mest iPod og Creative-spilling når jeg er på laboratoriet, mens på kontoret lytter jeg til den gamle mp3-samlingen - gjennom nye http://unite.opera.com.


Foto: Denne fikk jeg på en "smøre-lunch", men det var før finanskrisen.
 

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Innlegg
3.256
Antall liker
424
Sted
Friedrichstadt
En hyggelig tråd med fine bilder, det liker vi!

Det du skriver om pc-basert avspilling har jeg selv tenkt, at man risikerer å "glemme" plater og ike komme godt nok inn i dem. Dette har roet seg ned, og jeg trives godt med den løsningen. Samtidig er det noe besnærende enkelt i det å bare forholde seg til cd`er og cd-spilleren.
Summa summarum opplever jeg at jeg får spilt mer av musikk som jeg ellers hadde sett bort fra, altså det motsatte av det jeg var bekymret for.
 

Frode

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.12.2002
Innlegg
1.089
Antall liker
173
Torget vurderinger
2
atonal skrev:
Summa summarum opplever jeg at jeg får spilt mer av musikk som jeg ellers hadde sett bort fra, altså det motsatte av det jeg var bekymret for.
Helt klart min erfaring også. Flott billedtråd!

Frode
 

TAS

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2007
Innlegg
1.794
Antall liker
2.017
Sted
Norge
Torget vurderinger
9
Herlig tråd Galakse, kjør på med bilder og julegløgg... 8)

mvh,tas
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Tusen takk for fine kommentarer!

I sommer fikk jeg med meg Kristin Asbjørnsen m/band i Skåtøy Kirke. Det ble årets konsertopplevelse. Denne platen hennes er helt rå!
I tillegg ble det ny plate av Kings of Convenience - konserten i Grieghallen var også en kjempeopplevelse.
Ellers et gledelig "comeback" av BigBang. Mange med meg hadde gitt opp dette bandet, men denne platen viser at de virkelig er tilbake!

Årets 5 norske plater:



 

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Innlegg
1.268
Antall liker
126
Kjempehyggelig tråd :)

Ser at musikksmaken er i boks, jeg var just på Molvær-konsert i Stavanger, det rocka skikkelig!
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier


Endelig fredagskveld, faktisk alene. De to i bofellesskapet skulle på ulike julebord, mens jeg er ferdig med mine for i år.



Dermed tar jeg sjansen på å snike meg inn på "hybelen" til brodern.
Høyttalere: Dali Concept 1.
Forsterker: Yamaha 2-kanals, nypris ca. 3000 kr (1999).
Kilde: X-box og pc.

Dette er et kompakt og godt studentanlegg. Anlegget låter virkelig bra på rockemusikk, som er den sjangeren som blir spilt i dette rommet. Fyldig og god lyd.






Resten av kvelden får jeg nyte musikk i stuen, og kjenne den nydelige pepperkakeduften. Adventstid er herlig!


 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Fortsatt vinter i Bergen. I løpet av studietiden har det blitt både regn- og snørekord.
Masteroppgaven skal leveres om noen uker, men jeg prøver likevel å nyte den siste studietiden.



I dag forsøkte jeg en skive som har stått ubrukt den siste tiden, og valgte spor 4 på bonusdisken: "THE THRILL IS GONE".
BB King sin signaturlåt, her i samarbeid med Gary Moore.



Fy flate, volumkontrollen på Hegelen ble dyttet langt til høyre. For et trøkk, for en groove, hvilken spilleglede!

BB King og Gary Moore på sitt aller beste, og anlegget galopperte villig. Hegel H1 må være forelsket i den litt varme Lucille-gitaren til BB King. H1 lystrer all musikk som oser spilleglede, og legger ingenting imellom. Mine Mission gir virkelig jernet med denne forsterkeren, men har selvfølgelig sine begrensninger.





Etterpå måtte jeg prøve versjonen som også finnes på spor 4 her: Kenny Wayne Shepherd - "10 Days Out... Blues From the Backroads" (2007)
Selv om dette sporet er et av høydepunktene på platen, så ble det faktisk en solid nedtur for min del.
Tenk den som fikk være tilstede den gangen i november 1992 da dette opptaket ble gjort...
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.914
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Fortsatt vinter både her og der, men det går da absolutt mot vår når man sier farvel til masteroppgaven!
Da får vi ønske lykke til, og takke for at en fin tråd får våkne fra dvalen.

Fine bilder syns jeg, men hva er det egentlig vi ser her?
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Jøgga skrev:
Fortsatt vinter både her og der, men det går da absolutt mot vår når man sier farvel til masteroppgaven!
Da får vi ønske lykke til, og takke for at en fin tråd får våkne fra dvalen.

Fine bilder syns jeg, men hva er det egentlig vi ser her?
Takker!

Bildet er av en liten trebåt plassert på et islagt vann. Jeg tok med bildet for å illustrere vinterstemningen.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.876
Antall liker
8.159
Torget vurderinger
1
Ah... -at jeg ikke skjønte det. ::)
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Skapertrangen ligger i oss, og for meg resulterer det i musikk og fotografi. Jeg nikker gjenkjennende når jeg ser Beatles-dokumentarer, der Beatles selv nyter den spesielle akkorden som er lagt inn midt i låten. Det er en utrolig følelse å lage noe, og følelsen overgår ønsket om anerkjennelse.


Bildene er fotografert i Bergen (bortsett fra de tre fargebildene øverst).

For tiden sitter min samboer og strikker hele kveldene. Jeg har spurt om hun strikker fordi hun liker det, men det er ikke tilfellet. Hun strikker for å lage noe, og hun ser også ut til å få godfølelsen av å skape. Her er siste resultat, tovete tøfler og sitteunderlag:


(Jeg lurer på om dette er første og siste gang vi får se strikketøy på Hifisentralen)

Fortsett å skape alle DIY'ere, musikere, hobbyister osv.
 

freddie77

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.09.2009
Innlegg
866
Antall liker
457
Virkelig en fin tråd du har laget deg!
Mye fokus på musikk og opplevelser i stedet for bare utstyrsjag - tommelen opp! :)

Morsomt med foto også, egentlig mange lyd/bildeinterreserte som har det som en "tilleggshobby".
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Konsert
Fredag før påske var jeg innom Vossajazz og fikk med meg Motorpsycho & Supersilent. Det var en lyd- og lysopplevelse utenom det vanlige. Konserten inneholdt både godlyder og ulyder, også i surround innimellom. Prestasjonene på scenen var nok mange hakk høyere enn tilskueropplevelsen, men jeg er likevel glad jeg fikk med meg konserten.

Test
I dag har jeg gjort en rask vurdering av signalkilder i anlegget: Spotify mot billig blueray-spiller.
Forsøket er ikke utført vitenskapelig, dette er bare et raskt lytteintrykk. Til opplysning har jeg gratisversjonen av Spotify.



Min IBM Thinkpad har et brukbart lydkort, så denne ble valgt fremfor det susete lydkortet i min selvbygde stasjonære pc.
Det viste seg raskt at det var vanskelig å høre forskjeller mellom kildene, og jeg slo meg til ro med denne forhastede konklusjonen.





Jeg fant også frem min forrige "cd-spiller", Harman Kardon DVD30. Denne var litt skrantete etter over 5 år i bruk. "Disk error" tyder på at spilleren var i en dårligere tilstand enn jeg husket, og jeg måtte kutte ut DVD30 fra testen.







Så, hva er grunnen til at jeg ikke raskt hører forskjell mellom disse kildene?
1. Er kildene akkurat like dårlige begge to? Ville da en bedre kilde skilt seg klart fra disse to?
2. Er lyden i anlegget for lite oppløst til å vurdere små nyanser mellom kilder?
3. Valgte jeg feil album til lyttetesten?
4. Kreves det lengre lyttetid for å vurdere forskjeller mellom to kilder?

Fra raske lyttetester i butikk har jeg lett hørt forskjeller mellom cd-spilleren til rundt 10k-15k, uten at det er lett å vurdere hva jeg personlig liker best.
Uansett nyter jeg musikk fra anlegget, selv om jeg drømmer om råere oppsett i fremtiden.
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Nå som studietiden går mot slutten drømmer jeg meg bort i tidsskrifter som Fidelity og Stereophile. Drømmen er et eget rom til stereoanlegget. Ikke nødvendigvis et "lytterom" slik det defineres på hifisentralen. Heller et rom for rekreasjon, avslapning og det som skulle høve seg.



Da ser jeg for meg et gammeldags system, som skissert over. Løsningen er nok preget av nostalgi og gamle drømmer mer enn fremtidige digitale audiofile lydformater.
CD-spilleren skal være praktisk, pen, rask og selvfølgelig lyttevennlig. Platespiller har jeg ikke hatt i anlegget siden 2003, noe jeg savner. Særlig fordi jeg har noen plater jeg ønsker å spille oftere.




Samtidig vil nye digitale medier garantert komme, og håpet er at det kun trengs 1 boks ekstra til slikt (om jeg husker riktig lager blant annet Linn enkle løsninger). Det siste jeg ønsker er å bygge et pc-system til formålet, da dette ødelegger lyttegleden for min del. Da gjør jeg det heller lite audiofilt, og trekker en kabel fra en enkel pc til forsterkeren, og ferdig med saken!



Hvis jeg derimot ikke får muligheten til eget lytterom, så blir hovedanlegget en løsning som inkluderer tv og diverse. Da blir det fort mye bokser. En god alt-i-ett-boks vil da være ypperlig!

I denne tråden kommer resultatet, men fortsatt student og bergenser jeg er. Etter sommeren er alt uvisst!
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Galakse på flyttefot

Var samboer i vest
Reiser nå alene
Hei, det blir fest

Fra studier til rik
Vestlending blir østlending
Er det et svik?

Plutselig spilles kun blues
Smilet stivnet
Alene ble ingen sus

Drømmedama kommer nok
Bare drømmejobben dukker opp
Her i Drammen

 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.914
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Poetisk, Galakse, og blåtoner som klinger gjennom til flere av oss.
Det virker kjent mye av dette, og jeg liker stilen din, så ikke slipp tråden.

Den med jobb og utdanning og riktig dame på feil sted er heller ikke ukjent.
Du føler deg aldri så velstående som når du begynner i første fulltidsjobb etter lang utdanning, og noe av midlene kan brukes på raske inneriksreiser. Helgesamvær kan være minst like givende som hverdagstryne.

Men blått er blått, akk ja, og da må musikken få klinge.
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.905
Antall liker
2.084
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Ja, det vekker gode minner, dette. For min del innebar studietidens avslutning at jeg kunne reise hjem til kjæresten - slutt på hybelbluesen, altså, for mitt vedkommende. Dame på feil sted er likevel ikke helt ueffent i det lange løp. Man får anledning til å øve seg i stå litt på egne ben - og det har man ikke vondt av. Jeg skal ikke si at ting var bedre før - for det var de ikke - men jeg minnes spesielt at jeg måtte ned til Televerkets hovedkontor i Trondheim sentrum, bestille noteringsoverføring og vente på tur - før jeg endelig kunne veksle noen ord med kjæresten. Det var slikt man gjorde en gang i uken - tenke seg det.
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Takk for hyggelige kommentarer, Jøgga og Ulf-B!

Innflyttingsbilder:







 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Anleggets komponenter er som før. Høyttalerne er fortsatt mine gamle Mission fra 1999, og jeg håper de vil fungere bra i min nye stue.



Rommet er ganske stort, med herlige >2,60 m under taket. Foreløpig er ikke stuen helt møblert, så lyden er litt livlig. Jeg er sikker på at det er mye å gå på lydmessig, men jeg får allerede frysninger av god musikk her!





Jeg var glad jeg hadde en lang høyttalerkabel! Men to totalt forskjellige kabler til høyttalerne er ikke hifi-korrekt:



Jeg har god plass mellom høyttalerne. Plasseringen får gå seg til etterhvert.

 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.876
Antall liker
8.159
Torget vurderinger
1
To ulike høyttalerkabler..?? ;D
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
bjornh skrev:
To ulike høyttalerkabler..?? ;D
Faktisk ;)

Får håpe hifipolitiet ikke oppdager dette.





Kabler skal bli min spesialitet, så det stresser jeg ikke med. Spesialist blir man ikke over natten.
 

ou812rh

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2006
Innlegg
5.417
Antall liker
14.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
10
Galakse skrev:
bjornh skrev:
To ulike høyttalerkabler..?? ;D
Faktisk ;)

Får håpe hifipolitiet ikke oppdager dette.





Kabler skal bli min spesialitet, så det stresser jeg ikke med. Spesialist blir man ikke over natten.
Modig og herlig politisk ukorrekt :) Hører du noen forskjell på lydsignaturen i de to kablene?

OU812
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
ou812rh skrev:
Modig og herlig politisk ukorrekt :) Hører du noen forskjell på lydsignaturen i de to kablene?

OU812
Takk for kommentar! Det er ikke noe mål for meg å være politisk ukorrekt, men et sted må en jo starte i ny leilighet. Det viktigste var å få opp anlegget, så fort som mulig. Uansett spiller det jo vakker musikk nå også!

Jeg har nylig flyttet inn i leiligheten, og må bli vant med den nye akustikken før jeg kan lytte etter detaljer. Hypotesen min er at det er en viss ubalanse i oppsettet på grunn av høyttalerkablingen, kanskje på lydtrykk. Sånn i farten hører jeg ikke noe muffens - fremtiden vil vise.
 

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Innlegg
120
Antall liker
0
Sted
Lier
Forresten, litt gøy er det jo å være politisk ukorrekt ;D


I tillegg til fjernkontroller trengs visst også eget tastatur for å styre tv'en (Altibox).
 

ou812rh

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2006
Innlegg
5.417
Antall liker
14.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
10
Den nye leiligheten ser lekker ut med store ovale vinduer fra gulv til tak! Nice :)

OU812
 

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Innlegg
1.268
Antall liker
126
Grattis med flott leilighet, Galakse!

Lekker kabling 8)
 
Topp Bunn