Gaia

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.625
    Antall liker
    3.747
    Det er nok dessverre en del sant i både det nb og vredensgnag skriver.
    Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive så mye mer i denne tråden nå, men føler at jeg må gi noen kommentarer til disse to innlegg. Jeg vil nemlig ikke at det skal feste seg et inntrykk av at jeg solgte Gaia fordi noen få, tross alt, opptrådde slik dere to korrekt viser til. I den sammenheng vil jeg bare si at jeg lærte en lekse om et miljø jeg på forhånd kjente lite til.

    Årsakssammenhengen bak mitt salg har nok langt mer med et "komplisert" forhold til konstruktøren å gjøre.

    Jeg ønsker ingen "skittentøyvask" rundt disse forhold i tråden. Det vil være et missbruk av forumet. En del av dere forstår dog likevel ganske godt hva det hele går ut på..
    Jeg vil også ønske deg lykke til videre. Har ikke hørt Gaia, og har valgt helt andre veier selv til HiFi-Nirvana, men beundrer deg for å ha gått "boldly, where no man has gone before".

    Håper du ikke fikk banesår av alle dustekommentarene fra løkhuene her inne. De aller fleste hifi-folk jeg har truffet er rause, generøse musikkelskere.

    Når det gjelder konflikter, skal jeg bare få sitere min salige far: " Du skal aldri slåss med grisen. For det første, fordi du blir møkkete. For det andre, fordi grisen liker det."
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn