Fyne Audio

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• raeggis

Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Antall liker
    796
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Siden det er så stille legger jeg ut et nytt bilde.
    Det neste blir å ordne de nye biamp kablene. Det blir å sette spader på begge ender. Den første yspade er top notch, mens den andre er kun for utseende sin skyld, og består av flere deler, som kan gjøre kontakt dårligere.

Siste bilde viser Furutech fs-a36 alpha occ cables.
    Det blir et par på hver sin høytaler.

Vedlegg

Sist redigert:

skorob

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    2.163
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Er litt å pirke på ja. Det vil jeg si. Er nok tryggere med designet til 700 serien sånn sett.. men men, de spiller til gull 😃👍🏻

skorob

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    2.163
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Vi får anse det som siste høyttaleren vi kjøper.. og da kan vi nok fint leve med det ;).

skorob

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    2.163
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Eide forgjengeren 704. Var knall de :). Men begynner å bli smått dyre nå syns jeg. Men, var ikke gratis Classic XV eller da... langt ifra..

raeggis

Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Antall liker
    796
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Eide forgjengeren 704. Var knall de :). Men begynner å bli smått dyre nå syns jeg. Men, var ikke gratis Classic XV eller da... langt ifra..
    Da kan jo du beskrive forskjeller på de i lyd. Jeg ser for meg et enda større fraspark i bassen, of kansje ikke helt på nivå med de vi har nå i mellomtone området

skorob

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    2.163
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Tja. De var faktisk ganske snille i bassen syns jeg, hos meg fungerer iallefall Classic mye bedre, mer "slam". Men de var helt nydelige oppover (ikke at de mangla bass altså). Men jeg syns nok Classic er noen hakk opp all over... 😁. Men igjen, 704 er veldig majestetiske. 2x12" er rimelig sjeldent🤘🏻. Gleder meg til å høre 703sp til helga. 😁

raeggis

Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Antall liker
    796
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Tja. De var faktisk ganske snille i bassen syns jeg, hos meg fungerer iallefall Classic mye bedre, mer "slam". Men de var helt nydelige oppover (ikke at de mangla bass altså). Men jeg syns nok Classic er noen hakk opp all over... 😁. Men igjen, 704 er veldig majestetiske. 2x12" er rimelig sjeldent🤘🏻. Gleder meg til å høre 703sp til helga. 😁
    De høres også spennende ut, selv om at min erfaring med dobbel 10 ikke kan måle seg mot 15"

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn