Faan, det blir att konvertera till flaggermus.Er bedre spredning på Fyne sin super diskant, og lettere å integrereNedenfor er Tannoy sin utgave. Tannoy sin super diskant er ikke lett å integrere.

|
Faan, det blir att konvertera till flaggermus.Er bedre spredning på Fyne sin super diskant, og lettere å integrereNedenfor er Tannoy sin utgave. Tannoy sin super diskant er ikke lett å integrere.
Enig det er noe eget med store elementer.Da er det endelig satt en dato på kjøp av høytalere. Fyne Gold 15 sp ligger på 1 plass i vurderinger. Tidligere alternativer var F704, men vanskelig å gi slipp på lyd fra 15 tommere.
Da kjøper jeg en større tv istedetFaan, det blir att konvertera till flaggermus.![]()
Endelig ! Nå er det bare vente på at lastebil med jekketralle kommerDa har jeg fått ordnet med plass til nye høytalere .
Tiden vil vise hvordan dette kan bli. Mange vil nok si at disse 15 tommere vil bli for store. Min respons er at 15 tommere ble også solgt, var fornøyd med lyden. Med med disse nedenfor, så har jeg et håp på at allt kan bli bedre.
I mellomtiden vil mindre Tannoy brukes. Vis vedlegget 1099793
Vis vedlegget 1099786
Vis vedlegget 1099774
Takker... Det er det ja, har noen testlåter som jeg ikke fikk bra før. Feks Master of puppets. Spiller de rett fra boksene uten dsp nå, ikke noe ulyd.Gratulerer @raeggis ! Dette var heftig![]()
Takk....blir spennende dette. De har allerede knust oppgraderte Klipsch Chorus II i lydkvalitet. Må vente på innkjøringen nå, før neste testGrattis med knall høyttalere !!!![]()