6
65finger
Gjest
det ble litt kjølig når jeg mistet luen i sengen i morgentimene. trives med iskaldt soverom så lenge man har nok dyner
Er det vanlig å gå uten truse der vestpå?Våren kom til Karmøy med temperaturer rundt frysepunktet og svak vind i dag. Bare 2ms, det er omtrent som pusten fra personen du snakker med. Følte meg nesten litt yr da jeg kjørte vestpå i dag, men siden jeg kun var iført joggebukse holdt jeg meg i bilen. Med solbriller på.![]()
Med så jevn temperatur ville jeg også ha droppet trusa. Akkurat som skottene. Litt av samme folkeslaget egentlig. McGregor ble jo til Grieg...8)Vi som bur i kystklima, er tilpassa temperaturar frå +2 til +8 året rundt. Temperaturar utanfor dette området vekkjer stress, ubehag og kanskje kalde føter/sveitteutbrot.
Og Dundas vart til Dass...Med så jevn temperatur ville jeg også ha droppet trusa. Akkurat som skottene. Litt av samme folkeslaget egentlig. McGregor ble jo til Grieg...8)Vi som bur i kystklima, er tilpassa temperaturar frå +2 til +8 året rundt. Temperaturar utanfor dette området vekkjer stress, ubehag og kanskje kalde føter/sveitteutbrot.
Det vil jeg tro, men jeg har andre deler av kroppen under beltestedet som fryser utover familiejuvelene. Lang underbukse er nok ganske uvanlig i vårt klima, slikt har jeg bare kjøpt og brukt i Oslo de siste ti årene.Er det vanlig å gå uten truse der vestpå?Våren kom til Karmøy med temperaturer rundt frysepunktet og svak vind i dag. Bare 2ms, det er omtrent som pusten fra personen du snakker med. Følte meg nesten litt yr da jeg kjørte vestpå i dag, men siden jeg kun var iført joggebukse holdt jeg meg i bilen. Med solbriller på.![]()