Furutech: NCF BOOSTER

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.
    NCF Booster
    Enda et innovativt produkt fra Furutech - til hjelp for den som ønsker maks lydkvalitet ut av hifianlegget sitt

    Virkeområder:::
    Kansellerer statisk lading ( statisk elektrisitet )
    Mekanisk demper / Reduserer vibrasjon
    Kabel/kontakt-holder

    Hvis man har tunge strømkabler vil man med NCF Booster kunne holde kabler og apparatkontakter i et fast grep sånn at kabelen ikke tynger ned apparatet i bakkant og man unngår at det skapes en glippe mellom apparatets chassiekontakt og kabelens apparatkontakt. En glippe her - mellom chassiekontakt og kabelens kontakt åpner opp for inn/ut-stråling.

    Har man lette komponenter og tunge kabler er NCF Booster et kjempeverktøy for å holde komponentene stødig på plass på hylla.
    Dette har vi selv hatt en utfordring med men NCF Booster har nå løst dette problemet!!

    Man kan plassere NCF Booster rett på gulvet eller på hylla i racket.
    Hvis det ikke er plass på hylla kan man bygge opp NCF Booster med forlengensesrør fra gulvet - sånn at man kan rekke opp - uansett hvor høyt det måtte være.

    Man kan bruke NCF Booster som kabelholder til høyttalerkabler - med tanke på mekanisk demping og kansellering av statisk elektrisitet.

    Ligger en uskjermet høyttalerkabel på et teppebelagt gulv, ( ull eller syntetisk teppe ) så vil kabelen kunne omkranses av et statisk felt - men med NCF Booster så reduseres den statiske påvirkningen bare på grunn av at man løfter kabelen opp fra gulvet. I tillegg kommer denne aktive statiske utladningen fra NCF Booster.

    Dette produktet bør prøves!! En overraskelse kan være i vente!!!

    Pris for NCF Booster: kr 3950,00
    1 pk Forlengelsesrør: kr 399,00

    1 pk forlengelsesrør inneholder 10 stk ( 5 par ) rør - som kan heve NCF Booster med inntil 30cm

    Mer info her: https://butikk.pmaudio.no/produkt/spesialprodukter/furutech-ncf-booster#product-tabs1

    https://butikk.pmaudio.no/produkt/spesialprodukter/furutech-ncf-booster#product-tabs4


    e-post: kontakt@pmaudio.no
    Tlf.: 38 18 31 15

    https://pmaudio.no/


    NCF_Bosster  1000-96.jpg
    NCF_Booster Forminsket.jpg
     

    Kommentarer

    Status
    Stengt for ytterligere svar.

    X3

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2004
    Innlegg
    553
    Antall liker
    255
    Torget vurderinger
    2
    87 innlegg.
    Dette må helt klart være det mest populære froduktet på sentralen??????
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Husk dette er ikke for nybegynnere!
    Dette er noe man kjøper når anlegget gir veldig bra lyd og man skal få ut de siste prosentene av godlyd.
    Prisen virker kanskje høy men man trenger ikke kjøpe alle på en gang.
    Begynn med en og en strømkabel feks.
    Regner med at du bare troller litt nå
    Var selvfølgelig trolling!!
    Dette er nok det desidert mest idiotiske produkt, både funksjonsmessig og pga pris, jeg har sett ever.
    Dette sier jeg med den beste samvittighet uten og ha testet i eget anlegg.
     
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Tror jeg skal kjøpe noen penisringer i stedet. De gir mer enn eieglede og er dessuten noe billigere :rolleyes:
    Du kan kjøpe forlengelsesrør som passer til disse NCF Boosterne så jeg. Noen vil kanskje ha glede av det... ?
     

    Gammeln

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.09.2007
    Innlegg
    742
    Antall liker
    43
    Hvis man har tunge strømkabler vil man med NCF Booster kunne holde kabler og apparatkontakter i et fast grep sånn at kabelen ikke tynger ned apparatet i bakkant og man unngår at det skapes en glippe mellom apparatets chassiekontakt og kabelens apparatkontakt. En glippe her - mellom chassiekontakt og kabelens kontakt åpner opp for inn/ut-stråling.
    Denne påstanden er noget spesiell! Jeg etterlyser en teknisk holdbar forklaring på dette:)
    Jeg kan ikke huske å ha sett hverken chassiskontakt eller apparatkontakt med ledende materiale i huset. Det blir dermed elektrisk sett glippe mellom husene og dermed utstråling uansett hvordan man snur og bender på det.
     

    NOV

    Medlem
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    33
    Antall liker
    10
    Torget vurderinger
    5
    Hva koster Kina kopien av denne som det advares mot?
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.979
    Antall liker
    81.822
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    De originale finnes på ebay fra 2775,-
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Med frakt, moms og fortollingsgebyr ender vi vel opp på sånn omtrent det samme som hjemme, med andre ord. Ikke den lokale prisen det er noe galt med.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.979
    Antall liker
    81.822
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Derfor jeg skrev fra
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Jeg kan 3d printe noen for en billig penge, kan til og med sende med en neve standoffs gratis hvis du har veldig tykke ledninger, evt penis hvis det er det du ønsker å bruke dem til.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.979
    Antall liker
    81.822
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Jeg kan 3d printe noen for en billig penge, kan til og med sende med en neve standoffs gratis hvis du har veldig tykke ledninger, evt penis hvis det er det du ønsker å bruke dem til.
    må du ikke ha en original som mal for å printe slike?
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Skal man ha en eksakt kopi så må man ha en orginal, men skal klare å komme ganske likt ut bare med bildene. Har bestillt meg nasa spaceage nano krypto cryo quantum superduper fillament til printeren, så resultatet blir nok knall.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.979
    Antall liker
    81.822
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Ok, da lærte jeg noe i dag også. Du får starte opp produksjon
     
    T

    TLN

    Gjest
    Hele bransjen er selvsagt en generalisering. Men poenget er altså å beskrive retningen bransjen og hobbymiljjøet beveger seg i. Unntakene og variasjonen er ikke temaet da.

    Den generelle utviklingen er temaet, og den er dyster.
    Jeg er uenig. Er det mer tull og bs nå enn for 20 år feks? Nei, vil jeg hevde, fordi en har langt mer informasjon lettere tilgjengelig. Så at bransjen "beveger" seg imot noe verre enn før er direkte feil og pessimisme som jeg ikke deler.

    Når det er sagt så får vi, sluttbrukere, den hobbyen vi fortjener. Vi etterspør, og derav kommer også endel forrykte dumme ting.
    Godt sagt!
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
253
Link til alle artikler
273
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

  • 1
Siste sending fra Analogue Productions ankom i går, med bl.a. Steely Dan Aja UHQR og The White Stripes - Elephant UHQR, Genesis, Phil Collins mm... Se her...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

  • 0
Vi kjører på og bygger lager på Analogue Productions og Mobile Fidelity - og andre Undertittelen på PM Audio logoen i dag er: HIFI OG MUSIKK, som refererer til både hifi-utstyr pluss LP plater...
Fortsett
Bransjenyheter
Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

  • 0
AQWO 2 etterfølger den første integrerte SACD/CD/DAC spilleren ( AQWO 1 ) hos Metronome AQWO 2 er en fullverdig DAC / CD / SACD spiller pluss Streamer Til mer info på nettbutikken...
Fortsett
Bransjenyheter
Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

  • 0
Siste skudd på Metronome Classica serien - Le Streamer I motsetning til DSS 2 så har Le Streamer et tradisjonelt dimensjonert Metronome kabinett Le Streamer is the latest network player from...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

  • 0
Så er tiden inne for neste generasjon Metronome DSS streamer - DSS 2 Akkurat kommet i hus og vi er spent på resultatet Kontaktinfo: e-mail: kontakt@pmaudio.no Tlf.: +47 917 13 655 Til...
Fortsett
Bransjenyheter
DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

  • 3
Fantastisk italiensk finish Fremstår som nye Lydsignatur: Heller mot det varme En bånddiskant som for en gangs skyld ikke er skarp/spiss og ubehagelig for følsomme ører Meget lite brukt og har...
Fortsett
Topp Bunn