Frustrasjonstråden

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Her, i denne tråden, skal jeg være frustrert. Fortsettelse følger. Andre kan også få lov til å være frustrerte her.

O

OldBoy

Gjest
Alexanders frustrasjonstråd

Aaah...så herren er frustrert?

Velkommen etter!

Det kan bli vel trangt her på Off-Topic hvis alle som er frustrert, skal ha sin egen tråd.

Men du har vel dine grunner. Som vi får høre mer om....siden fortsettelse følger.

:) :) :)

REX

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.08.2007
Antall liker
6

Er det lov for flere å være frustrert her??

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1

REX1 skrev:
Er det lov for flere å være frustrert her??
Tja.. Det kan kanskje være en idé? Jeg prøver å forandre litt på overskriften.. :)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Bare for å trøste dere frustrerte litt i denne tunge tiden.

Happy Valentines Day

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Nå skal dere lærere begyne å gjøre dere fortjent til lønna? Ferie nå igjen? Har dere ikke nettopp hatt juleferie? Skulle ikke forundre meg om dere skal ha fri i påsken også. :eek: :eek: ;D

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
Lærere fortjener feriene. Lønna til våre lærer er for lav. En nyutdannet elektriker tjener bedre enn en adjunkt med 25 års ansennitet. Det sier jo litt.

Lærere kan ikke sitte og skrive på sentralen dagen lang, slik som enkelte andre gjør.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Gjest skrev:
Lærere kan ikke sitte og skrive på sentralen dagen lang, slik som enkelte andre gjør.
Du er flink å finne eksempel Gjest. Arve har nesten 6500 innlegg, og en av de flittigste her på HFS.

Tilbake til start og prøv igjen. ;D ;D ;D

Tilleggsspørsmål: Har du overhodet ingen sans for humor?

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
Hva er humor?

Arve skriver lite i normalarbeidstida 8 - 16, til tross for at lærere har fleksibel arbeidstid. Det er andre her med kontortid som skriver i vei hele dagen.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Audiophile-Arve skrev:
oddgeir skrev:
Nå skal dere lærere begyne å gjøre dere fortjent til lønna? Ferie nå igjen? Har dere ikke nettopp hatt juleferie? Skulle ikke forundre meg om dere skal ha fri i påsken også. :eek: :eek: ;D
Tilfeldigvis logga eg meg veka før. Då bruke eg 64 timar til skulearbeidet.....
Så har du fri denne uken, så snittet skulle bli ca 32 timer pr uke. ;D ;D

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Humor hører vel ikke hjemme i en frustrasjonstråd? Jeg trodde vi sto sammen om dette. Vi må da kunne samles og prate uten å ha det så moro bestandig? Sentralen er jo allerede full av humorister breddfulle av selvironi og lune, vennlige kommentarer.

Hilsen frustrert og oppgitt.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.782
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Var i kolonnekjøring (Haukelifjell) igår. Først var det stengt omtrent hele dagen grunnet uvær - så kolonnekjøring grunnet kun en kjørebane.

Men det var det ikke. Forholdene var helt utmerket og 2 kjørebaner hele veien. Helt LATTERLIG.

Slik er det når slike tjenester skal ut på anbud og inkompetente personer overtar for de gamle "lokale" som kjenner området som sin egen baklomme.

I tillegg så er det alltid slik i helger og gjerne Søndager - 200% overtid da selvsagt...

Frust...

G

Gjestemedlem

Gjest
toref skrev:
Humor hører vel ikke hjemme i en frustrasjonstråd? Jeg trodde vi sto sammen om dette. Vi må da kunne samles og prate uten å ha det så moro bestandig? Sentralen er jo allerede full av humorister breddfulle av selvironi og lune, vennlige kommentarer.

Hilsen frustrert og oppgitt.
Ja det er alltid noen slaurer som skal ødelegge trådene med sine morsomme innspill. Men denne tråden bør holdes fri som all optimisme og vennlighet og kun være dedikert til ekte frustrasjon og uforløst harme.

G

Gjestemedlem

Gjest
Det finnes ikke noen mer frustrerende og irriterende enn overdrevent positive folk. Disse tulligene som har vært på bibelskole, MacDonaldsopplæring eller smilekurs og prøver å hoie i stand en unaturlig politivisme som selv dem mest utagerende amerikaner ville vært beklemt av å måtte overvære. Smile, klappe i hendene og en liten allsang.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Det finnes ikke noen mer frustrerende og irriterende enn overdrevent positive folk. Disse tulligene som har vært på bibelskole, MacDonaldsopplæring eller smilekurs og prøver å hoie i stand en unaturlig politivisme som selv dem mest utagerende amerikaner ville vært beklemt av å måtte overvære. Smile, klappe i hendene og en liten allsang.

No må du slutte, Deppe. Du kjem til å skremme folk slik at det vert uråd å rektuttere programleiarar til "Norge Rundt".

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Da var nok den stripa ikke morsom. %&¤#&¤/&¤%%%&&&""§§! :mad:

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
De der idiotene som lager gardiner kunne jammen ha lagt de opp i rett lengde så man slipper å bruke en hel ettermiddag med måling, knappenåler, opphenging, måling, knappenåler, opphenging, måling, knappenåler, opphenging, måling, knappenåler, opphenging, stryking, lete huset rundt etter den ene gode saksen som en eller annen idiot har lagt på feil sted, klipping med sløv saks…. Måling av neste gardin….. #”%&&%¤¤¤%&

6 stykker skal jeg legge opp… arghhhhhhhh!!!!!

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Faen i helvete, helvetes forbanna idiot! :( :( :(

Ahhhhhh!!!

Lite saklig med jævlig godt å få sagt det ;D ;D ;D

P

Parelius

Gjest
Frustrasjoner er bra, det viser at du fremdeles har kontakt med ett eller annet. Selv er jeg frustrasjonsfri…

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Personlig flyter jeg rundt i en silkebløt, eggende masse av vellevned, lykke og ekstase sånn cirka likt fordelt. Hvorfor stresse?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nå er jeg ferdig med 3 stykker, så nå skal jeg legge meg i badekaret med Stieg Larsson, en kopp te, litt sjokolade og glemme alle frustrasjoner og alle gardiner. :) :) :)

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.782
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Da er det slutt på frust. Vi er veldig glade i billedtråder her... Lag gjerne en ;) Tenker da IKKE på gardinsaken, men den siste saken!

P

Parelius

Gjest
bambadoo skrev:
Da er det slutt på frust. Vi er veldig glade i billedtråder her... Lag gjerne en ;) Tenker da IKKE på gardinsaken, men den siste saken!
Sjokolade? På en fredagskveld…

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Tanken på en badende Komponent, UTEN gardiner, gjør meg litt ukonsentret. Hva sqa du egenmtlig?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg har vel bidratt med flere billedtråder enn de fleste... må ikke overdrive heller vet du bambadoo... ;D

Sjokolade er da godt alle dager Parelius...

Har du vært hos Arve og blitt skjenket nå da Oddis.... du snøvler sånn.. ;D

Hva sa du..?

Focalmann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.02.2005
Antall liker
1
Og hvor ble det egentlig av han fjotten som startet denne tråden, og mente han var så fryktelig frustrert ??? ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Han fjotten sitter hjemme og sturer. Han er da for pokker frustrert!! :-\

Topp Bunn