Her, i denne tråden, skal jeg være frustrert. Fortsettelse følger. Andre kan også få lov til å være frustrerte her.
Tja.. Det kan kanskje være en idé? Jeg prøver å forandre litt på overskriften..REX1 skrev:Er det lov for flere å være frustrert her??
Du er flink å finne eksempel Gjest. Arve har nesten 6500 innlegg, og en av de flittigste her på HFS.Gjest skrev:Lærere kan ikke sitte og skrive på sentralen dagen lang, slik som enkelte andre gjør.
Tilfeldigvis logga eg meg veka før. Då bruke eg 64 timar til skulearbeidet.....oddgeir skrev:Nå skal dere lærere begyne å gjøre dere fortjent til lønna? Ferie nå igjen? Har dere ikke nettopp hatt juleferie? Skulle ikke forundre meg om dere skal ha fri i påsken også.![]()
;D
Så har du fri denne uken, så snittet skulle bli ca 32 timer pr uke. ;D ;DAudiophile-Arve skrev:Tilfeldigvis logga eg meg veka før. Då bruke eg 64 timar til skulearbeidet.....oddgeir skrev:Nå skal dere lærere begyne å gjøre dere fortjent til lønna? Ferie nå igjen? Har dere ikke nettopp hatt juleferie? Skulle ikke forundre meg om dere skal ha fri i påsken også.![]()
;D
Ja det er alltid noen slaurer som skal ødelegge trådene med sine morsomme innspill. Men denne tråden bør holdes fri som all optimisme og vennlighet og kun være dedikert til ekte frustrasjon og uforløst harme.toref skrev:Humor hører vel ikke hjemme i en frustrasjonstråd? Jeg trodde vi sto sammen om dette. Vi må da kunne samles og prate uten å ha det så moro bestandig? Sentralen er jo allerede full av humorister breddfulle av selvironi og lune, vennlige kommentarer.
Hilsen frustrert og oppgitt.
No må du slutte, Deppe. Du kjem til å skremme folk slik at det vert uråd å rektuttere programleiarar til "Norge Rundt".Gjestemedlem skrev:Det finnes ikke noen mer frustrerende og irriterende enn overdrevent positive folk. Disse tulligene som har vært på bibelskole, MacDonaldsopplæring eller smilekurs og prøver å hoie i stand en unaturlig politivisme som selv dem mest utagerende amerikaner ville vært beklemt av å måtte overvære. Smile, klappe i hendene og en liten allsang.
![]()
Sjokolade? På en fredagskveldbambadoo skrev:Da er det slutt på frust. Vi er veldig glade i billedtråder her... Lag gjerne enTenker da IKKE på gardinsaken, men den siste saken!