Fresh from the Bakery

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Nybakt? Er det ei bløtkake?
 

halux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Innlegg
270
Antall liker
4
Kan vel neppe kalles bløtkake dette, er nok temmelig hardt... Darkthrone har jo selv signalisert at denne plata er et skritt videre på deres stilskifte fra blackmetal til heavy metal/speed metal punk.

Ellers er det vel på høy tid å få vinylsnurrer i hus når vinylplatene begynner å komme i posten.

:)
 

U-96

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.02.2008
Innlegg
293
Antall liker
4
Eg har faktisk ein Sony platespelar frå 70 tallet ståande heime hos gamlingen men den fungerar ikkje heilt som den skal. Har eigentleg mest lyst å få fiksa den i stede for å kjøpe ny, men det kjem jo heilt an på om den lar seg reparere. Navnet på spelaren er: Sony Direct drive PS-11. Eg kjem til å starte ein ny tråd om denne.

Ellers gledar eg meg enormt til å høyre den nye Darkthrone plata. Er det nokon som har høyrt den endå?
 

U-96

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.02.2008
Innlegg
293
Antall liker
4
Tok turen til vestlandet for å sjekke ut Sonyen heime hos gamlingen. Har litt problem med jevn fart på spelaren og dårlig stift men ellers er jo dette jævla morosamt. Denne blir med tilbake til Oslo etter påsken. Har ikkje brukt Sonyen på over ti år men det har ikkje hindra meg i å kjøpe litt vinyl inn i mellom.

Ein del år sidan denne blei utgitt men den er for so vidt ganske fersk då eg aldrig har pakka den ut av coveret.
 

Vedlegg

halux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Innlegg
270
Antall liker
4
U-96 skrev:
Tok turen til vestlandet for å sjekke ut Sonyen heime hos gamlingen. Har litt problem med jevn fart på spelaren og dårlig stift men ellers er jo dette jævla morosamt. Denne blir med tilbake til Oslo etter påsken. Har ikkje brukt Sonyen på over ti år men det har ikkje hindra meg i å kjøpe litt vinyl inn i mellom.

Ein del år sidan denne blei utgitt men den er for so vidt ganske fersk då eg aldrig har pakka den ut av coveret.
Den spilleren der må det jo gå an å få liv i. Trenger kanskje litt "vask og rens" av en kyndig person, så er den nok oppe å går igjen.
Ny nål finnes jo i alle prisklasser, så det må vel finnes noe å få tak i som passer budsjettet og utstyret forøvrig.
Får jo håpe at den nevnte "gamlingen" ikke blir sur for at du stikker av med vinylsnurrer`n hans. :)

Ellers var den skiva i bakgrunnen ukjent for meg, men et wild guess må være ... Darkthrone...? ;)
 

U-96

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.02.2008
Innlegg
293
Antall liker
4
Halux, du wild guessa heilt korreket.

Dette er ein Darkthrone "Too Old Too Cold" - 12" maxi single utgitt i 2006.



Gamlingen blir nok ikkje sur om eg stikke av med spelaren, den er eigentleg min. Eg har eigd den sidan slutten av 80 tallet og brukte han mykje gjennom heile 90 tallet.
 

Vedlegg

Topp Bunn