- Ble medlem
- 01.08.2003
- Antall liker
- 2
Et lite lyspunkt midt i julestresset, it's friday 
Vedlegg
-
92.9 KB Visninger: 4
Hvis det er deg, må jeg få overbringe min gratulasjonBT skrev:Ikke hvilken som helst fredag.
Noen av oss har dessuten bursdag i dag. :![]()
Er ikke det "hangover" dagen etter mandag da? Alt det som ble lesset på deg i løpet av mandagen og begynnelsen på haugen med allt du ser at du ikke rekker den uka? ;DUlf-B skrev:Fredag? Da er jo mandagen rett rundt hjørnet. Nei, jeg velger meg tirsdag, jeg - hehe - da er mandagen nesten en hel uke unna.
Godt gjettet! ;Drolfozzy skrev:Hvis det er deg, må jeg få overbringe min gratulasjonBT skrev:Ikke hvilken som helst fredag.
Når ca starter konsertene tror du? Skal muligens ut med en kompis i kveld og The Carburetors er et alternativ, men Caven er sikkert ikke dumt det heller...ErosLoveking skrev:"Hideout", beryktet klubb og platelabel i Michigan på 60-tallet.
Får den følelsen for ikveld, siden Norges beste bomberom holder åpent.
Gratulerer. Håper din kone vet å sette pris på det. 8)BT skrev:Ikke hvilken som helst fredag.
dørene åpner 2200, første band på ca 23-2315. Kommer til å bli godknall.nb skrev:Når ca starter konsertene tror du? Skal muligens ut med en kompis i kveld og The Carburetors er et alternativ, men Caven er sikkert ikke dumt det heller...ErosLoveking skrev:"Hideout", beryktet klubb og platelabel i Michigan på 60-tallet.
Får den følelsen for ikveld, siden Norges beste bomberom holder åpent.
Vel bekomme!oddgeir skrev:Gratulerer. Håper din kone vet å sette pris på det. 8)BT skrev:Ikke hvilken som helst fredag.
Jeg tar en ekstra BT-øl om en times tid.
Ok, takk for infoen, blir nok litt i seneste laget for meg da...ErosLoveking skrev:dørene åpner 2200, første band på ca 23-2315. Kommer til å bli godknall.
Har sans for kryssklippinga di her Brasse, hehe.Brasse skrev: