Noe stort er på gang 

|
...og dyrt?Noe stort er på gang![]()
Kyllinghøgtalar. Berre å gje bort mot henting.Så det jeg har vil snart vært Ktema Light?
Produksjonsslutt I presume.Så det jeg har vil snart vært Ktema Light?
Er det lagt ut spesifikasjoner på denne?
Godt å høre!La det være sagt med en gang. Ktema går ikke ut av produksjon.
Takker, dette ser veldig bra ut! Blir spennende å se og høre ‘live’ når den kommer inn i butikk/showroom
Det er første gang tror jeg, den diskanten (jeg har også levd med den noen år) er betegnet aggressiv, vet ikke om jeg slår inn en åpen dør her nå, men regner med du vet at Mr Serblin var den som engang også startet SF? men solgte det til ett investerings selskap i 2007!Har noen testet Accord goldberg direkte mot Electa amator iii? Hørt franco er litt mer aggressiv i diskant området en electa's.
Har hørt litt forskjellig på sonus faber forumet og franco gruppen på fb, så håpet noe kunne avkrefte dette, og det gjorde du. TakkDet er første gang tror jeg, den diskanten (jeg har også levd med den noen år) er betegnet aggressiv, vet ikke om jeg slår inn en åpen dør her nå, men regner med du vet at Mr Serblin var den som engang også startet SF? men solgte det til ett investerings selskap i 2007!
You do rest of the math![]()
Begge talerene har jo topnotch tweeters, så de burde levere meget flott uten å være aggressive, vil eg tru!Har hørt litt forskjellig på sonus faber forumet og franco gruppen på fb, så håpet noe kunne avkrefte dette, og det gjorde du. TakkKan godt vær den mente den var mer 'aggressiv' i forhold til Electa, ettersom det er en ganske 'karamell' aktig høytaler i forhold.
Kjenner godt til historien ja, litt derfor jeg snuser på francoelecta og de eldre sonus høytalerne som er designet av Franco er de eneste jeg mener er aktuelle.