Jeg spiller minst 10 timer hver dag. Men blir aldri trøtt av å høre på dette systemet. Har hørt masse dyre greier som imponerer i 10 minutter, men som jeg ikke holder ut over tid. Men jeg visste jo hva jeg fikk fordi jeg har hatt Accordo et par år…
Du kan skru av spikes og feste møbelknotter (de litt store, kraftige som man fester under sofaføtter) der skruehullet til spikes er. Tror du vil bli veldig godt fornøyd med det. Jeg har dette under mine stativer til Harbeth-høyttalere. Alternativt: kjøp dørstoppere som du skrur inn i spikehullene (jeg har det under subwoofere i hjemmekinoen - er kanskje ikke så vakkert til slike smykker av noen høyttalere - men helt diskret i sort). Evt soundcare spikes med møbelknotter under (har brukt dette mye og har det under sub til stereo - Audio Physics Minos)Jeg lurer på hvor nødvendig det er med spikes? Jeg vurderer å sette mine Franco Serblin rett på gulvet uten å bruke spikes. Synspunkter?
Ja, det er det jeg har vurdert å gjøre.Du kan skru av spikes og feste møbelknotter (de litt store, kraftige som man fester under sofaføtter) der skruehullet til spikes er. Tror du vil bli veldig godt fornøyd med det.
Ikke ofte jeg reklamerer for et produkt, men hadde jeg vært deg så ville jeg ha gitt disse en sjanse under de originale spikesene(bruker disse både underhøyttalere og sub med godt resultat): https://www.lydglede.no/vibrasjonsd...7PwnpWpDJxoCGQAQAvD_BwE&controllerUri=productJa, det er det jeg har vurdert å gjøre.
Respekt! Til alle som tør innrømme at musikkinteressen tillater mye penger brukt på musikkanlegg.Jeg begynner å bli såpass gammel at det egentlig ikke er noen vits i å kjøpe noe virkelig high-end. Til det begynner vel hørselen å bli for skrøpelig. Jeg er veldig fornøyd med det jeg har nå, men har man tid, plass, interessen (for musikk) og økonomien så hvorfor ikke (tenkte jeg da jeg bestilte - angrer ikke). Det er jo i utgangspunktet kun et spørsmål om prioritering. Jeg ser folk kjøper seg biler til over en million, biler som stort sett står ubrukt 80-90% av tiden (jeg har en nabo som har 2 Porscher, en Audi og en LandRover - han er jo interessert i bil, men det er solide tapsprosjekter og binder opp utrolig mye kapital). Hvis man har 1 mill synes jeg det er bedre å bruke 600 k på en bil og 400 k på et stereoanlegg (som tross alt blir brukt svært mye).
Gratulerer!! Da er vi iallefall minst to i Norge som har disse fantastiske høyttalerne! IsoAcoustics føtter passer veldig godt til dem! Hvilken utførelse har du valgt?Endelig er ventetiden over. Fikk en hyggelig "pakke" på døren
Fått koblet de opp, men gjenstår litt arbeid med Iso Acoustic føtter og plassering av høyttalere.
Har selvsagt tatt en sniklytt mens de spilles inn. Skal ikke si for mye enda, men dette virker som en helt fantastisk match til meg. Svært imponert sålangt.
Flere bilder og inntrykk kommer etterhvert.
Vis vedlegget 824341