Franco Serblin Accordo Goldberg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Prisen er klar på Franco Serblin Accordo Goldberg, 154.500.- med tilhørende stativer.
    Ta kontakt. Vi ønsker referanse kunder på Franco Serblin.


    “I consider the loudspeaker as a musical instrument, one that is able to deliver through the pleasure of listening the nuances, the details and intensity of the musical event. Through the ideal speaker, music realises its supremacy as an immersive art form. The inspiration for this new project comes from the elusive beauty of the Goldberg variations. It is a complex yet perfect creation.” – Massimiliano Favella Franco Serblin Studio





    JWK Audio/Sound of heaven
    Tlf:+47 464 29 861
    E-mail: kontakt@soundofheaven.as
    Hjemmeside: www.soundofheaven.as


    goldberg1.1.PNG


    goldberg2.PNG


    goldberg3.PNG


    goldberg4.PNG


    goldberg5.PNG
     
    Sist redigert:

    Kommentarer

    sound of heaven

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    24.11.2013
    Innlegg
    337
    Antall liker
    551
    Torget vurderinger
    3
    Specifications Franco Serblin Accordo Goldberg
    • Frequency Response: 39-23000Hz
    • Nominal impedance: 7 ohm, minimum 3.8 ohm at 5500hz
    • Sensitivity: 2.83V1 m:87 dB
    • Minimum power amplifier: 40W/channel
    • Speaker dimensions: 40,5×24×43cm (HWD)
    • Stand height: 74cm
    • Weight: 25Kg/pair speaker unpacked – 28Kg/pair packed
    • 16Kg/pair stand unpacked – 23Kg/pair packed
    • Finish: Solid wood – Metal parts of chrome and aluminium
    • Pris 154.500.- med tilhørende stativer
     

    hvalross

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.10.2008
    Innlegg
    1.074
    Antall liker
    145
    Torget vurderinger
    3
    Hvor mye bedre lydmessig er disse stativhøytalerne i forhold til stativhøytalere til en tredjedel av prisen . Betaler man mest for det lekre utseendet kanskje. En meget vakker høytaler da må jeg si.
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.756
    Antall liker
    21.634
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Ser ut til at man velge pene høyttalerkabler. :)
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.510
    Antall liker
    8.050
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Tror Biltema blir litt småkjipt ja, men det finnes jo mye fint i pyntestrømper.
     

    Janpe

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.08.2015
    Innlegg
    674
    Antall liker
    755
    Hvor mye bedre lydmessig er disse stativhøytalerne i forhold til stativhøytalere til en tredjedel av prisen . Betaler man mest for det lekre utseendet kanskje. En meget vakker høytaler da må jeg si.
    For å kaste meg ut på dypt vann her;
    Nei, jeg tror ikke disse er noe lydmessig "bedre" enn stativhøyttalere til rundt 50K. Så kan man spørre videre; Er de til 50K mye bedre enn noen til 25K? Kanskje, kanskje ikke.

    Det man får med Accordo er førsteklasses håndverk og ett design "til å dø for" (etter min mening). Så må det jo bli opptil enhver å avgjøre om man vil betale for dette. Har vel litt med eier glede å gjøre også tenker jeg, å ha noe unikt og spesielt.

    Jeg har ikke Accordo selv.

    JP
     

    Holmium

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    3.444
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Godt håndverk betaler man gjerne noe for, og stativene er en del av prisen. Men at lyden også er formidabel er helt sikkert.

    Jeg hadde Accordo en liten stund da de inngikk i en byttehandel. De spilte så utrolig vakkert, det er noe av det desidert beste jeg har hørt av vokalgjengivelse. Det var en stor opplevelse. Antok de var meget bra, men de var enda bedre. En sjelesettende opplevelse. Jeg vil påstå du ikke får den kvaliteten for 50k, da er det i så fall et røverkjøp og ikke noe du finner hvor som helst.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

sound of heaven
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
551
Link til alle artikler
116
sound of heaven sine annonser
Bransjenyheter
Kampanje, Luna Cables

Kampanje, Luna Cables

  • 0
Vi kjører nå kampanje på alle seriene til Luna Cables! Gris serie 5% rabatt Orange serie 10% rabatt Mauve serie 15% rabatt Rouge serie 20% rabatt Noir serie 25% rabatt ABOUT An award-winning...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet! Audia Flight FLS8 Mono Power Amplifier

Nyhet! Audia Flight FLS8 Mono Power Amplifier

  • 0
Audia Flight har utvidet sin kritikerroste FLS serie med mono blokker :)(y) The Audia Flight FLS8 Mono Power Amplifier represents our latest mono power amplifier, featuring exceptional...
Fortsett
Bransjenyheter
Tusen takk til alle som besøkte Sound of Heaven på Oslo HiFi Show 2024!

Tusen takk til alle som besøkte Sound of Heaven på Oslo HiFi Show 2024!

  • 2
Sound of Heaven ønsker å takke alle hi-fi entusiaster for fantastisk gode og flotte tilbakemeldinger fra Oslo Hi-Fi Show, 23-24 mars på Scandic, Asker. Vi i Sound of Heaven er stolte av å få være...
Fortsett
Bransjenyheter
Sound of Heaven på Oslo Hi-Fi Show

Sound of Heaven på Oslo Hi-Fi Show

  • 0
Vi blir å finne på rom 104. Hvor det vil bli Norges lansering av Franco Serblin sin nye modell Accordo Goldberg. Vi kommer til å spille på følgende oppsettt: Franco Serblin Accordo Goldberg YBA...
Fortsett
Bransjenyheter
Franco Serblin Accordo Goldberg

Franco Serblin Accordo Goldberg

  • 0
Nå har Franco Serblin sin nyeste modell, Accordo Goldberg kommet til Norge. Ønsker du en demo? lyttekveld?. Høyttalerne vil være koblet opp med elektronikk fra Franske YBA sin Signature serie og...
Fortsett
Bransjenyheter
Franco Serblin Accordo

Franco Serblin Accordo

  • 4
Da er hele linjen i Accordo serien komplett😁👍 Accordo Accordo Goldberg Accordo Essence JWK Audio/Sound of heaven Tlf:+47 464 29 861 E-mail: kontakt@soundofheaven.as Hjemmeside...
Fortsett
Topp Bunn